271

Re: Jezus-Eik: Loods

Juist, eentje die de middenvinger letterlijk en figuurlijk naar ons opsteekt! Eerst minstens één mens op een gruwelijke manier vermoorden en dan nog het lef hebben om je middenvinger op te steken. Il faut le faire!

272

Re: Jezus-Eik: Loods

coconut wrote:

De contra spionage tijdens WO 1940-1945 werd geleid door een pater van het Sint Michielscollega, ook absurd Zeno? De eerste kernreactor op Afrikaanse bodem, we spreken 1958, werd geplaatst door een andere nonkel pater die gestudeerd had bij Oppenheimer. Absurd? De schoonzus van deze laatste nonkel pater kwam vaak in de loods. Absurd? De trainingen ivm de Bende van Nijvel werden gedaan door 5 ploegen van 6 man. Dat is 30 man of 3 voetbalploegen. Absurd?

Ging de schoonzus van jouw Nonkel Pater Luc dan in de loods aan auto’s sleutelen?

273

Re: Jezus-Eik: Loods

Een Renault 5 Turbo 1, jaar 1982. Daaropvolgend kwam de Renault 5 Tubo 2. Voorbeeld » www.flickr.com

Re: Jezus-Eik: Loods

Misschien nonkel kolonel van 't leger? Ahja, ge kunt moeilijk kolonel zijn van een frituur... (niet verkeerd opnemen bely, is vrijdag namiddag humor ... hihi )

275

Re: Jezus-Eik: Loods

Ik lees vrijdagnamiddaghumor maar tussen de lijnen door lees ik dat jullie wel degelijk de namen kennen en de functie's van mensen die in de loods kwamen.

Natuurlijk dat Reneke dat de hofdame aan auto's kwam sleutelen. Geleerd van Boudewijn, was een autofreak..........zot van kevertjes. Ik kwam hem af en toe tegen....vooral als ik frieten ging eten. Beste frietkot van het land, naast Boudewijn zijnen hof.

Re: Jezus-Eik: Loods

De kans is reeël dat Lucien op een bepaald moment de loods in een obsessie geplaatst heeft, vergelijkbaar met wat wij tenslotte doen.
Natuurlijk zij het online in plaats van een fichebak zoals destijds. Het verhaal neem ik persoonlijk met een korrel zout. Maar er zijn bepaalde zaken die steeds terugkomen en die we onder ogen moeten zien. Er heeft zich daar degelijk iets afgespeeld waarbij bendeleden en hooggeplaatsen betrokken waren.

HIPA, indien je ons een verdere aanwijzing kan geven zonder jouw voorbereidingen in gevaar te brengen, graag!

277

Re: Jezus-Eik: Loods

Gun Hipa gewoon de rust waar hij recht op heeft. Als hij iets kan en mag mededelen zal hij dat wel spontaan doen.

278

Re: Jezus-Eik: Loods

HIPA wrote:

Zeno, ik citeer Lucien, staat er toch duidelijk bij! Of gaat die onozelheid hier weer beginnen? Denk jij nu echt dat dit alles is van info, misschien ben ik te dom om het allemaal te snappen volgens jouw. Wel laat jij nu eens zien wie je bent en wat je weet.

Hipa ik zal eens duidelijk moeten zijn blijkbaar.  Ik hoef jouw verhaaltjes niet te ontkrachten, bewijs jij ze eens.  Lucien zei dit, Lucien zei dat, de fichen bak van Lucien en misschien dacht Lucien wel dat de jaarlijke kaas- en wijnavond van de BvN met 30 man in zijn atelier doorging en kwamen ze samen kwamen met de supportersbus van De Polder, het zou zomaar kunnen.  Ik heb altijd geprobeerd jou als een nabestaande (slachtoffer) van de aanslagen te zien maar dat wordt steeds moeilijker als jij alles tracht te transformeren in onmogelijke verhaallijnen.  Trouwens vrijdag, visdag.

279

Re: Jezus-Eik: Loods

Ik heb geprobeerd jouw als nabestaande of slachtoffer te zien maar dat wordt steeds moeilijker?

Nu weet ik weer waarom ik niks meer poste, doet er niet toe wie je bent zeno maar proficiat met je geweldig doorzicht. Ik wens je nog veel geluk en liefde in het leven. En ik hoop dat je nooit moet doorstaan wat mij is overkomen. Nog maar eens mij laten vangen op dit forum, ik leer het blijkbaar nooit af, je hebt gelijk dit was niet slim van mij.

280

Re: Jezus-Eik: Loods

Niet alleen als zwaar slachtoffer en het verlies van ouders en zus. Met welk groot onrecht dat men vanaf zijn jeugd dient af te rekenen lijken sommigen niet te kunnen vatten. Laat u niet ontmoedigen, David.