81

Bedankt FreCR. Kan je er mij een paar interessante meegeven? Ben nog niet zo lang op het forum en ben van de streek.

Is de Koedalstraat 23 ook bekend?

Begin januari 1987 werden op last van het parket van Nijvel huiszoekingen uitgevoerd in een aantal gebouwen te Overijse omdat men vermoedde dat er overvalwagens van de bende werden in ondergebracht. Zou het toen ook over deze loods gegaan zijn?

83

Dat lijkt me juist het voorval waar Desmet het op zijn sterfbed tegen Vermassen over had.

dhrlanden, heeft u daar nog meer gegevens over?

Neen, was een berichtje in de krant en verderop niets meer gevonden over eventueel resultaat van deze huiszoekingen ...

85

Belangrijker, waar is de achterbank nu? Nitelet spreekt erover maar wat is er mee gebeurd?

86

HIPA wrote:

Beste mensen; deze week is zeer belangrijk. De volledige bende ligt op tafel , namen adressen enz. ... Het ongelooflijke is dat dit ook het geval was lang geleden. Men zei toen op een dood spoor te zitten wat natuurlijk flauwekul was. De loods is de uitvalsbasis geweest waar al jullie namen van hierboven in voorkomen. De Staerke heeft maar een keer niet gelogen, dat was in '91 bij zijn verklaring.

Alles is geweten, als er nu niks van komt zal dit tot in de eeuwigheid gemanipuleerd worden, sommige loges zijn zo machtig en bezitten alles, ook justitie. Of zou er toch nog gerechtigheid bestaan? Ik hoop het voor ons allemaal.

Hallo Hipa, heb je misschien wat vernomen over de status van het onderzoek op dit moment?

87

Iemand nog iets van David gehoord hierover?

Voor wat het waard is, Beijer heeft ooit naar Christian Smets gewezen voor het huren van een loods in Overijse.
Is C. Nitelet niet jarenlang de fluisteraar van Troch geweest, en nadien van Vos? Mogelijk was de loods inderdaad een warm spoor en zijn er ter afleiding net voor de reconstructie wapens in de zwaaikom van ronquires gedropt.