31

Re: Klacht tegen beheerders BVN en Tueries forum

Te begrijpen. Al wat inhoudelijk interessant is, werd reeds gepost. Recente ontwikkelingen worden beschermd door geheim van het onderzoek. Er valt niets meer te posten, behalve zever en ongefundeerde beschuldigingen.

Re: Klacht tegen beheerders BVN en Tueries forum

Nou, ik vind het anders een groot gemis. Natuurlijk worden zaken soms herhaald en worden sommige discussies tig maal opnieuw gevoerd. Helaas (en dat is hier niet anders) worden er tientallen namen genoemd en alhoewel de BvN duidelijk uit meer dan drie bestond worden er dus ook vele namen genoemd die er niets mee van doen hebben. Toch waren er ook vele substantiële bijdrages en was er kruisbestuiving tussen de beide forums. Jammer genoeg soms te weinig.
En zoals Ben al schreef, een groot archief.

Vergeet ook niet dat deze zaak in het Franstalige zowaar nog meer speelt als in het Vlaamse, het is (met alle respect voor de Vlaamse slachtoffers) voor het grootste gedeelte ook een "Waalse zaak". Dat uitte zich ook in de ledenaantallen van het Tueries-forum.

Michel, ik respecteer je beslissing, zeker als je persoonlijk word lastiggevallen.
Dat neemt echter niet weg dat mijns inziens een open Waals forum absoluut nodig is...

Re: Klacht tegen beheerders BVN en Tueries forum

En nu lees ik ineens dit :

"L'administrateur de ce forum effectue actuellement une maintenance. Vous ne pouvez pas accéder à ce forum pour le moment.

Pour plus de détails, veuillez contacter l'administrateur de ce forum."

Michel ?

Re: Klacht tegen beheerders BVN en Tueries forum

Ik vraag mij af hoe lang dit forum nog kan blijven. Dat zeg ik niet zomaar. Vorige week kreeg ik melding van alweer ... klachten. Ik heb geen idee of dit klopt of niet. Ik hoop van niet. Ik ken er ene die namen noemt bij de vleet en die geen klachten krijgt.

Ik heb een donkerblauw vermoeden dat het laatste boek dat geschreven werd over de bende er iets zou kunnen mee te maken hebben.

Heel spijtig.

35

Re: Klacht tegen beheerders BVN en Tueries forum

coconut wrote:

Ik vraag mij af hoe lang dit forum nog kan blijven.

Ik vermoed nog heeeeeel lang ...

coconut wrote:

Vorige week kreeg ik melding van alweer ... klachten.

Alé zeg, straf nieuws. Heb je ook meer informatie?

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Klacht tegen beheerders BVN en Tueries forum

Neen Ben; ik heb geen verdere informatie. Zoals ik ook geen verder informatie had vorige keer. Was het toen correct of niet? Dat is de hamvraag. Je mag tenslotte zoveel posten wissen als je wil.

37

Re: Klacht tegen beheerders BVN en Tueries forum

Coconut, heb je het over het boek van Hilde?

Re: Klacht tegen beheerders BVN en Tueries forum

Neen, Insane Killers en de discussie bij dit onderwerp. Soms is één naam genoeg om een hele puzzel op te lossen. Kan toeval zijn. Alweer toeval. Ik raad toch iedereen aan om geen volledige namen te noemen. Een verwittigd man is er twee waard naar het schijnt. Ik vraag mij af waarom ik deze moeite nog doe, de forumbeheerder, die beter zou moeten weten vind het zelfs nodig mij belachelijk te maken. Hij mag mij uitmaken voor roddeltante.

39

Re: Klacht tegen beheerders BVN en Tueries forum

coconut wrote:

Ik vraag mij af waarom ik deze moeite nog doe, de forumbeheerder, die beter zou moeten weten vind het zelfs nodig mij belachelijk te maken. Hij mag mij uitmaken voor roddeltante.

Ik maak u niet uit voor roddeltante. U plaatst info waarover je geen extra informatie kan geven terwijl je wel laat uitschijnen dat je over informatie beschikt:

Dat zeg ik niet zomaar. Vorige week kreeg ik melding van alweer ... klachten. Ik heb geen idee of dit klopt of niet. Ik hoop van niet.

Dus; ofwel heb je concrete informatie over klachten ofwel heb je geen concrete informatie en verzin je dit. Ik weet niet welke informatie jij denkt te hebben, ik kan dus ook niet zeggen of dit al dan niet correct is.

coconut wrote:

Zoals ik ook geen verder informatie had vorige keer. Was het toen correct of niet ?

Welke vorige keer?

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Klacht tegen beheerders BVN en Tueries forum

Als en indien bronnen mij uitdrukkelijk vragen geen bronnen te noemen dan doe ik dat ook niet. In al mijn relaties met mensen is vertrouwen een sleutelwoord. Het gaat hier trouwens ook niet over namen maar over de boodschap zelf. PAS OP. Geen namen noemen. En zeker al niet van nog levende verdachten.

We kunnen de zaken ook omkeren he Ben. Waren al de zaken die hier geschreven werden over mogelijke klachten slechts geruchten of niet? Jij en alleen jij kan daar op antwoorden.

In ieder geval, ik ben verwittigd.

Wat is dan mijn normale reactie denk je? De rest ook verwittigen. Je kan mij moeilijk die sociale reflex verwijten.

Heel veel dingen hier op het forum komen onrechtstreeks via contacten van magistraten en of bevriende journalisten. Waarom doen die mensen dat ? Ofwel uit frustratie omwille van "het onrecht" ofwel omdat ze hopen dat het hier verder uitgezocht zou worden.

Buiten mijn sociale reflex is er ook nog een meer egoistische component. Ik post hier op dit forum en vanaf volgende week is dit het enige nog bestaande forum (indien Cobra echt stopt zoals hij zei). Dus normaal dat ik niet wil dat dit forum zou stoppen.

Boodschap begrepen. Ik hou mijn mond over het onderwerp klachten. Openbaar althans.