211

Mincky probeert hier de boel te spammen door eindeloos zijn berichten zogezegd dubbel te posten.

Terug een constructieve bijdrage on topic over Alain Moussa.

Ben wrote:

Jean Bultot: "Ecoute, Leon [De Staerke], op zeker ogenblik zit peetvader Michel Dewit in de cel met een bloeddruk van wel dertig. Grote paniek. Het was weekend en er waren bij ons geen gepaste medicijnen aanwezig. Ik heb alle apotheken van Brussel afgebeld en heb ten slotte in Vilvoorde Catapressan kunnen kopen en het met de hulp van de politie laten ophalen. Een maand later zit ik in de Jonathan en ineens krijg ik aan mijn tafel een fles champagne aangeboden. Van Rama. Uit dank dat ik het leven van Dewit had gered. Sympa, tu ne trouves pas? En weet je wat hij me kwam zeggen? Dat er een contract op mijn hoofd stond en dat 'Le Flingueur' was aangeduid om mij te doden."

"Alain Moussa, de pooier van Maud Sarr?"

"Inderdaad. Waarom wilde men mij uit de weg ruimen? Is er een verband met al die valse sporen in het bos van Houssière."

Bron: Bende van Nijvel | Guy Bouten

Een herkauwen?
Misschien, maar ik vond het erg opvallend, dat Alain Moussa zich opeens begint te 'roeren' nu Jean Bultot overleden is.