1

Topic: Christian Bordin

Christian Bordin was de leider van de Sudisten-bende. Hij is geboren in 1956 en hij heeft twee broers. In september 1981 werd hij - samen met andere leden van de bende - gearresteerd.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Christian Bordin

Zie ook dit » Forum

3

Re: Christian Bordin

Kennis05, dit is inderdaad dezelfde persoon.

  • Geboren 14 augustus 1956 in Montignies. Ging naar school en groeide op in Braine L'Alleud.

  • Zat is 1978-1979 in militaire dienst in Arnberg (West-Duitsland) bij de 4e Chasseurs au Cheval. Ik meen het verkennings bataljon/eskadron van het toenmalige Belgische Legerkorps.

  • 'Security Guard' bij (nu) 4GS sinds 15 feb 1985.

Dit alles volgens wat hij zelf op internet post (Facebook en andere).

4

Re: Christian Bordin

En dit is hem in 1978. Van zijn eigen Facebook.

https://i.ibb.co/n7q344W/Christian-Bordin-1978.jpg

Re: Christian Bordin

Nog eentje die hard op de robotfoto's van de killer lijkt.

6

Re: Christian Bordin

patrick111 wrote:

Nog eentje die hard op de robotfoto's van de killer lijkt.

Denk dat we specifieker moeten kijken dan het etiket 'killer'. Bedoel je nr. 10 en 14? Persoonlijk vind ik behalve de blik in de ogen de killer (nr. 4) niet op deze 2 lijken. En met 10/14 heb je dan een deelnemer van Dekaise die ook de autodief is van Plancenoit. Maar ook gezien de gelijkenis 1 van de beste sporen die we hebben. Ik zou wel eens willen weten of Vandeuren met deze Christian Bordin tegelijkertijd in een jeugdinstelling of gevangenis heeft gezeten.

7

Re: Christian Bordin

En een vlekje op zijn linker wang...