291

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Bossi wrote:

De juiste plaatsbepaling van de foto opname is ondertussen al gekend.

En waar is die plaats dan Bossie? (Draai er aub niet omheen zoal The End doet.)

Re: Opsporingsbericht juni 2020

CSB = Centraal Signalementenblad.

293

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Scaramouche wrote:

CSB = Centraal Signalementenblad..

Zeer juist, Scaramouche. Ik had ook niet anders verwacht. wink

edd wrote:

En waar is die plaats dan Bossie? (Draai er aub niet omheen zoal The End doet.)

Ik draai nergens omheen. Alleen, niet op u gericht voor alle duidelijkheid, worden mensen hier uitgelachen die het heel goed menen en over beknopte informatie beschikken die voor ons bijzonder nuttig zijn en ons ook verder helpen. Ik houd de informatie dan ook in beperkte kring van enkele forumgebruikers onder andere. Ik kan me meer en meer zéér goed in de mocassins plaatsen van slachtoffers en nabestaanden. Ook een groot respect voor enkele forumgebruikers die zelfs nauw betrokken zijn maar zichzelf het zwijgen opleggen. Mensen die nergens omheen draaien omdat de info over de jaren heen ontoereikend is geworden.

294

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Dus toch rond de pot draaien...

295

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Mochten wij rond de pot draaien zou ik de beknopte informatie en de voorwerpen die we aantreffen of waarop we stuitten niet in beperkte kring doorgeven aan een groep forumgebruikers en zij die daarover dienen te beschikken. Stel u de vraag waarom er forumgebruikers hun vertrouwen is geschonden alhier op het forum. Zij die de ervaring hierin hebben komen afzonderlijk allen op één en dezelfde lijn met hun bevindingen. Men dient over grondige redenen te beschikken om te stellen dat men iemand niet meer in vertrouwen neemt.

Iemand dat ons informatie geeft komt eerst in bespreking en overleg met de betrokkene zelf. Om dan vervolgens in kennis te worden gesteld wat er gebeurde met die info. Ik durf te zeggen dat niet alleen forumgebruikers dit kunnen bevestigen.

Een zeer jammerlijke vaststelling. Info dat men doorgeeft in vertrouwen komt dan niet terecht bij de magistraten gelast met het dossier. Daar stel ik mij niet alleen zeer ernstige vragen bij. Bekijk hoe men soms de slachtoffers in behandeling neemt door niet geborenen of pamperlopers ten tijde van de feiten. Of kortom zoals iemand ze beschreef. De "leunstoelwarriors".  Over de jaren heen weet ik omzeggens dat het een ondankbare taak is om alsnog de maatschappij te dienen en waar de menselijkheid ver te zoeken is.

Re: Opsporingsbericht juni 2020

BAX wrote:

Dus toch rond de pot draaien...

Idd BAX, Helemaal mee eens, een eindeloze wollig omschreven hoop zinnen met een hele hoop nikszeggende woorden, waar het uiteindelijk altijd weer gedraaid word omtrent het subjectief zelf-beoordeelde vertrouwen,

297

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Bossi wrote:

Mochten wij rond de pot draaien.

U kunt toch wel een tipje van de sluier oplichten, bijvoorbeeld in welke regio, nabij welke stad enzovoorts.

298

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Aalst?

299

Re: Opsporingsbericht juni 2020

retrophilips33 wrote:
BAX wrote:

Dus toch rond de pot draaien...

Idd BAX, Helemaal mee eens, een eindeloze wollig omschreven hoop zinnen met een hele hoop nikszeggende woorden, waar het uiteindelijk altijd weer gedraaid word omtrent het subjectief zelf-beoordeelde vertrouwen,

Helemaal mee eens, mooi verwoord! Wat een fantast die Bossi, kan hij zijn aandacht hier anders niet per kilo krijgen van ons? We kunnen die dan naar zijn "professionele" gmail account sturen. Dan hoeft hij hier ook niet telkens langs de aandachtskassa met zijn onemanshow ...

300

Re: Opsporingsbericht juni 2020

De CWB roept de hulp in van het publiek. Er komen tips binnen en waarschijnlijk de juiste. Wie de persoon is. En er wordt niets over gezegd. Ik vermoed wel dat deze CWB zijn best doet.