311

Re: Opsporingsbericht juni 2020

the end wrote:

Baudry was klant van taverne of restaurant Bivouac. Philippe De Staerke kwam er ook. In september '83 kwam daar ander interessant volk die over de bende en de link naar een privébewakingsbedrijf in Marseille heel veel meer weet.

Restaurant Bivouac is heel dicht bij de Diable in Eigenbrakel, dit restaurant en de Diable werd bezocht door een wapenhandelaar die ook kogelvrije-vesten verkocht! Die wapenhandelaar is lid van PIDE is de Portugese geheime dienst ter info.

Een zekere R. A. is volgens mij een kanshebber. Die foto is in het dossier gekomen in dezelfde periode toen info daarover en de bende  rondging. Zie de gesprekken die Deprêtre had met een rijkswachter begin 86, dit staat in een vertrouwelijk rapport dit gesprek.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Volgens mij is dit Libert zelf:

https://i.imgur.com/Xl599Re.jpg

313

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Dan had Libert eenmalig ook andere oren op de foto?

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Hoe bedoel je? Dat rechteroor centraal boven matcht toch met rechtsboven en middenrechts?

315

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Kijk naar de oorlel. Het zijn andere oren.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

316

Re: Opsporingsbericht juni 2020

the end wrote:

Kijk naar de oorlel. Het zijn andere oren.

Moeilijk in te schatten, oren veranderen in vorm en omvang al naargelang de leeftijd. Voor mij blijft Libert numero uno ...

317

Re: Opsporingsbericht juni 2020

De vorm van een oorlel of hoe het oor aan het hoofd gehecht is, verandert niet. Het is hem niet.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

318

Re: Opsporingsbericht juni 2020

dhrlanden wrote:

Hoe bedoel je? Dat rechteroor centraal boven matcht toch met rechtsboven en middenrechts?

Mee eens, dhrlanden, maar neuzen lijken zowel qua verloop als lengte (van oorsprong tussen de ogen tot neuspunt), niet overeen te komen.

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Dit schrijft "the end" in post 337 hierboven: "Een zekere R. A. is volgens mij een kanshebber." Wie bedoelt u the end?

320

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Stand van de oren - zie foto’s midden- en rechtsboven; bij elk van beiden zit het rechteroor hoger dan het linkeroor - alsmede de grootte daarvan, vertonen wel een behoorlijk treffende gelijkenis, wat bij mij wel een schokje veroorzaakte. De man op de ‘opsporingsfoto, middenboven,’ heeft wel meer trekken/tekening in het gezicht dan de man op de andere foto’s. Conclusie: de man op de ‘opsporingsfoto’ zou Michel Libert kunnen zijn, maar ik acht de kans dat die man inderdaad Michel Libert is, minder dan 50%. Overigens zou het mij (ook) niet verbazen als politie en justitie al lang weten wie die man op de ‘opsporingsfoto’ is en dat zij die foto om een andere reden aan het publiek hebben gepresenteerd.