Die vraag is volgens Ben zijn post (pagina 6 van dit topic geloof ik) meermaals en tevergeefs gesteld.

Columbo, CWB heeft het eerst gevraagd aan madam Callebaut maar ze kregen een njet, ook begrijpelijk lijkt me.

Bossi wrote:

Geachte heer Commissaris,
Geachte heer *************,

Ik heb getracht u op Maandag 8, Dinsdag 9 en heden Woensdag 10 juni jl. telefonisch te bereiken.

Als uwe frank (eurocent) gaat vallen, dan gaat dat ook nogal nen boenk geven, peins ik.

The truth nothing but the truth

94

ik hoop dat bij inbeslagname een degelijke inventaris is opgemaakt.
En hoop ook dat de advocaat een degelijke identieke copie bezit van het hele dossier inclusief de privé nota's van Mvr Callebaut.
Alle begrip en respect voor Mvr Callebaut ze liet niet los en onderzocht zeer veel .

Niets is wat het lijkt.

95

Tru Dat wrote:

ik hoop dat bij inbeslagname een degelijke inventaris is opgemaakt.
En hoop ook dat de advocaat een degelijke identieke copie bezit van het hele dossier inclusief de privé nota's van Mvr Callebaut.
Alle begrip en respect voor Mvr Callebaut ze liet niet los en onderzocht zeer veel .

Bij een inbeslagneming ter plaatse moet een inventaris worden opgemaakt. Maar zoals het in het BVN dossier voorkomt, zijn er wel de nodige documenten terug te vinden maar zijn de inbeslag genomen (belangrijke) overtuigingsstukken verschwunden. Of zijn de nodige documenten ook verschwunden.

https://i.postimg.cc/Hxht3sz1/INVENTARIS-OVERTUIGINGSSTUKKEN-IBTP-1.jpg