Topic: dader gekend, gerecht?

Je zal maar als kind op de achterbank van een wagen zitten tijdens een overval en het niet weten dertig jaar lang tijdens de overval op de Colruyt. Je zal al 4 jaar geïntimideerd worden door newwestland post en aanhangers. je gaat niet in op het voorstel van de overheid om het op een franse dievenbende te steken. je wordt, bedreigd, geïntitmideerd en afgeperst, medische verzorging geweigerd en er wordt met je medisch dossier gefoefeld. Je eigen huisdokter probeert je te laten colloqueren en bij het bende van nijvel onderzoeksteam? wel ik wacht nog op hun telefoon.... wat een klucht. politie doet wat ze kan, maar een verklaring, noteren, neen dat kan niet. omdat ze waarschijnlijk niet mogen. Onder druk gezet om jef vermassen te nemen als advocaat, afpersingen, bedreigingen door je eigen familie en aanverwanten.

Wanneer gaat david eens doorhebben dat er mensen rondom hem werken voor de bende 2.0. Ik noem ze zo, de bende 2.0 want de opvolgers zijn hun kinderen (sommige toch). Ik citeer : jij moet dood , want jij weet te veel. Ze hadden misschien een iets inteleectuelere schutter moeten kiezen, een die zijn kinderen niet meenam naar de overvallen of ze de kogels deed opvullen ... een die zijn vrouw niet verprostitureerde en ze nu hetzelfde verwachten van het kind. justitie is een farce ... belgië is een farce.... en nog eens: politie doet wat ze kan, met de middelen die ze hebben, maar van bovenaf mag het niet opgelost worden ...

Re: dader gekend, gerecht?

???

3

Re: dader gekend, gerecht?

Lepetichat, ik ben benieuwd naar u verhaal.

Re: dader gekend, gerecht?

lepetitchat wrote:

tijdens de overval op de Colruyt.

Bedoelt u de overval op de Colruyt van Halle op 3 maart 1983?

5

Re: dader gekend, gerecht?

Geachte lepetitchat, uw verklaring komt mij voor als iets dat uzelf is overkomen, onder andere dat uw huisdokter u gedwongen wilde laten opnemen, althans aan de door u naar voren gebrachte verklaring valt geen touw vast te knopen. Mijn vriendelijke verzoek aan u is dan ook om uit te leggen wat u daarmee bedoelt. Wens u een gezond 2021 toe! Darty

Re: dader gekend, gerecht?

hmmm, ik krijg hier een hoog Cobra gevoel bij...

7

Re: dader gekend, gerecht?

Wij willen graag je hele verhaal lezen , probeer het eens rustig en duidelijk te verwoorden ?

Re: dader gekend, gerecht?

om een lang verhaal kort te maken : david maakt een film, ik ben den gebeten hond en wordt bedreigd , afgeperst en bedreigd. tot op de dag vandaag. ik citeer : ik moet onderdanig zijn, ik moet mijn bakkes houden en ik moet een hoer worden. Ik moet mijn huis verkopen voor de  aankoopprijs en ik mag niet getuigen. met de groeten van de griek.  wie met hun niet meedoet moet dood. ik weet te veel. x heeft het goeduitgesppeld, eerst verklaringen geven ,daarna zijne nest opsturen. iedere rechtse rat in mijn nek.
de ene helft beschimpt mij omdat x de feiten gepleegd heeft en de andere helft wil mij het kerkhof op omdat ik teveel weet. Je ziet je familie je grootvader vergiftigen, 25 jaar later heb ik het gedaan. als kind van een jaar of 10. Ik ga mijn heer de griek leren kennen, ik moet betalen, 3 miljoen ,zogezegd gewonnen met de lotto, wat ,iet zo is. ik moet mijn huis verkopen voor de aankkoopprijs, ik word beticht van drugsdiefstallen al 25 jaar lang en langer , puur omdat x e-zich daarmee ingelaten heeft. zijn  kinderen uit zijn eerste huwelijk zijn medeplichtig aan de dood van mijn lief, 20 jaar geleden. IK moet ee nhoer worden, ze moetne aan mij geld verdienen. ik moet alles op de naam zetten van x1, degene die mijngrootvader vergiftigd heeft. Ik wordt bedreigd aids aangesmeerd te krijgen en ik mag niet in oost vlaanderen wone, want wien iet met hem meedoet is tegen hen. iedere drugsverslaafde word op mij afgestuurd.gisteren nog op den e40 , kwamen ze naast mij rijden en mij aanwijzen; en tis zoals ze zeggen : het is een spel  en jij bent het doelwit. je moet dood. kinderen van 10 opzetten tegen mij en zeggen , ze moet dood. bedreigen , afpersingen,.. noem maar op. ik moet betalen .... en een , ik gaan telenet in huis nemen, ik ga niet jef vermassen als advocaat nemen en ik ga ook niet de dood van mijn grootouders op mij nemen ,daar bent u verantwoordelijk voor. .. ik ga ook niet de erfenis van mijn schoon ouders op uwe naam zetten en al zeker niet mijn huis verkopen. En dat de er mensen zijn dien mij bekijken voor wat x gedaan heeft ,dat is hun kortzichtigheid. Maar met een medisch dossier foefelen omdat wichelen een gesloten circuit is en ik mijn bakkes moet houden....
dat  david vds te blind is om te zien wie en wat errond hem rondhangt, dat is zijn probleem, ik ga niet betalen voor zijn film, of omdat mijnheer de griek hem gaat leren kennen tegenover mij.. u houdt mij al in de gaten vanaf ik vier ben? ik moet een hoer worden om drugsschuld van x weer te betalen? ik mag niets hebben omdat u zichzelf ongenaakbaar vind?   u gaat mij aids aansmeren als ik niet doe wat ik zeg? U maakt persoon x en y kapot? u gaat mij dakloos maken? u gaat mij alles afnemen?  straf.
mss had david vds eens nagedacht over zijn film en de schade die hij daarmee berokkend heeft bij de slachtoffers en enbestaanden die niet gekend zijn in de pers  of er niks mee willen te maken hebben... ik moet jef vemassen als advocaat nemen ? u wil is hier geen wet , mijnheer de griek, beste x en aanverwanten......

Re: dader gekend, gerecht?

ik gan geen telenet in huis nemen  moet dat zijn

Re: dader gekend, gerecht?

en dit is nog maar de druppel van de ijsberg....
ik kan letterlijk mijn huis niet uit zonder de fanclub.
de afpersingen gebeuren door mijn eigen familieleden by the way ....