Re: Zesdelige reeks krant De Morgen
Ja maar ... het is ondertussen toch gebleken dat getuigen en slachtoffers de enigen zijn die we kunnen vertrouwen. Een paar jaren geleden, toen ik hoorde wat men met de getuigenis van Bely had aangevangen wist ik al dat, wil men heel die zaak tot een deftig einde brengen, men alle getuigen hun verklaringen moest laten herlezen en herbevestigen. En dan spreken we nog niet over de verdwenen pv's. Men had op een gegeven moment van nul moeten herbeginnen. Dat had niet veel meer moeite en tijd gekost dan het hele dossier te laten vertalen. Hoe we 't ook keren of draaien, het is naar de ...
Misschien is dat wel de enige reden waarom ik hier blijf verder doen. Blijven aantonen hoe de Belgische staat met de slachtoffers en met ons geld gesold heeft. Met opzet en voorbedachte rade. Grotendeels toch. Als ik mijn belastingen niet betaal moet ik ook niet afkomen met het verhaal dat mijn boekhouding gedaan wordt door 3 boekhouders waaronder 1 franstalige. Sorry he, maar er gaat geen week voorbij waarin ik de zogezegde stoel van X niet nodig heb. En zoals geweten trop is te veel.
En een bende van 50 man dat komt dan in de buurt van een "organisatie" he. En dat is wat sommige gangsters getuigden. Tu tueras. Point.