21

Re: Peugeot: Aalst

kenza wrote:

Dan zou imazonebraine toch gelijk kunnen hebben

En hoe bedoel je dat?

22

Re: Peugeot: Aalst

Als je HIPA zijn column leest heeft hij het over de Marokkaan met snor.

23

Re: Peugeot: Aalst

HIPA wrote:

Ik geef jullie enkel wat stappen in de goede richting, het forum was ooit fantastisch. Zoveel juiste dingen samengebracht die anders weg en vergeten waren. Zoveel mensen die zich ingezet hebben op dit forum. Het was een groep, een familie, door ruzie en gelijk is dit allemaal kapot gegaan. Het forum is een schim van wat het ooit was, misschien kan het toch nog 2 jaar herleven met mensen die allen de neus in dezelfde richting zetten.

En ook nog:

HIPA wrote:

De loods Hoeilaart, werd ons verteld door de eigenaar was soms gevuld voor vergaderingen met vele personen, de onder en bovenwereld. De bende was de vuilkar die voor een machtige (loge) alle vuile werk deed. In deze loge vertoefden veel figuren die hier al meermaals vernoemd zijn hoe hoger je gaat hoe juister je zit. Rijkswacht en Bestuurders Delhaize, adel, politiek , enz.

Idem wat mij betreft. Bedankt Hipa dat je het belang van de loods nog eens in de verf zet. Ik heb heel erg mijn best gedaan wat dit laatste betreft, maar mijn woorden waren nog niet koud of ze werden gevolgd door de publicatie van een brief van de eigenaar van de loods en dit alles om de eigenaar belachelijk te maken en voor een halve zot te doen doorgaan. De grootste schending van de privacy die ik hier op dit forum tegen kwam. En Lucien kon zich niet meer verdedigen.

Ik had graag verder willen zoeken met jullie maar kreeg een eeuwigdurende ban omdat ik suggereerde dat T. mss zijn communie gedaan had in B. (schending van de privacy dus).

Een eeuwige ban en toch schrijf ik hier omdat een ander forumlid zo vriendelijk was mij een klaargemaakt account toe te sturen. Bij deze bekentenis zal ook dit account in eeuwige ban gaan vermoed ik. Let it be.

Ook naast dit forum zijn er mensen die een deel van hun leven bezig geweest zijn met deze zaak. Zo was er een man die ik steevast mijn geheime wapen noemde. Een heel groot deel van wat de loods betreft ben ik te weten gekomen via hem. Hijzelf wou niet op het forum omdat hij vreesde voor ... begrijpelijk als je weet dat er nog levende mededaders zijn. Kleine garnalen, dat wel. De groten zijn de dans ontsprongen, comme d' habitude.

Groetjes aan heel de famille. Blijf zoeken naar waarheid en blijf vechten voor rechtvaardigheid.

24

Re: Peugeot: Aalst

Respect!

25

Re: Peugeot: Aalst

HIPA, met alle respect dat u het geheim van het onderzoek niet wil schenden, maar welk onderzoek? Samen met nog wat mensen van het forum zijn wij heel blij dat u informatie deelt op het forum, dank zij u komen we nog iets heel interessant te weten.

Re: Peugeot: Aalst

Bedankt Fenix, Hipa, The End,.. voor jullie koppigheid!

Ik volg jullie helemaal, en het zal wel geen toeval zijn wat er zich allemaal de laatste maanden op het forum heeft afgespeeld.

Dat men 'te dichtbij' de waarheid ging komen op internetfora had men in de jaren 80 niet kunnen voorspellen, geen wonder dat het forum er vroeg of laat ook moest aan geloven. Bewijst dat er nog steeds een grote groep is voor wie eigen belang / zelfbehoud nog steeds belangrijker zijn, dan het leed van vele mensen. Ik durf te wedden dat ze hierover niet het minste schuldgevoel of scrupules hebben.

De pers, politiek en magistratuur hadden ze al in hun zak... De forums was het laatste obstakel dat moest opgeruimd worden.

27

Re: Peugeot: Aalst

Laten we zeker niet wanhopen. Men zou toch kunnen verwachten dat er vroeg of laat een overeenkomst in 1 van de DNA sporen naar voor komt.

Wel jammer dat de speurders geen enkele update geven over het lopende onderzoek. Dat lijkt me voor de slachtoffers al helemaal verschrikkelijk.

28

Re: Peugeot: Aalst

Het feit dat David toch nog vertrouwen heeft in Marianne Cappelle stemt me toch enigszins gerust. Beter (voorlopig) niet communiceren dan foute of irrelevante info de wereld insturen.

Re: Peugeot: Aalst

HIPA wrote:

Inderdaad, begin periode voor de opgerichte bende. Delhuvenne is Levend en wel met veel wetenschap over alle vuile zaakjes van vroeger. Soms slaat hij eens een datum en dader door elkaar maar voor de rest zeer goed bij verstand. Ook advocaat en vriend geweest van Patrick Haemers.

Dat Delhuvenne en een zekere Majoor graag frietjes eten is reeds gekend. Storend aan dit alles is dat "oude rotten" uit het dossier graag slachtoffers voor hun kar spannen om hun vuile werkjes te laten opknappen. Waarom stappen deze hoge heren met hun informatie niet naar de Cel? Dienen boeken geschreven te worden met verdere zever? In deze fase lijkt me dat ook manipulatie.
Beste Hipa, straks zeggen ze nog dat Bruno VD vermoord werd door Michel Antemus. wink Ik ken Delhuvenne zijn info, deze is sinds 2016 gekend bij het CWB, en dat weten deze heren maar al te goed! Laat deze manupilators de slachtoffers niet van Pontius naar Pilatus sturen!

Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt ze wel!!

30

Re: Peugeot: Aalst

With a Thompson gun for hire...