Re: Peugeot: Aalst

Deze PV kan de gedachtengang van Vos verklaren. Alles doen voor het DNA van Toumaninatz. Eén bende, the killer (T.) gedood bij de aanslag in Aalst, einde van de bende. Auto achtergelaten omdat the killer deze niet meer kon komen ophalen wegens dood. Niet jager gerichte kogels op plek waar het lijk zou zijn begraven. (Niet per se mijn denkwijze maar die van Vos, al dan niet juist).

Re: Peugeot: Aalst

LEO wrote:

Ik zou toch maar oppassen met het onder druk zetten van bepaalde politici of anderen via dit forum. Jaren geleden raadde ik Cobra aan om te beginnen met "uit te dagen" via zijn forum. Hij noemde namen, data en adressen! Hierop kwam geen reactie, niet uit de pers, niet uit de overheid. Het onder druk zetten werd een boemerang want Cobra kreeg het deksel op de neus. Deze man had een schatkist aan informatie. Informatie die nu voorgoed geblokkeerd blijft.

Kan je dit nader verklaren, betreffende Cobra, Leo? Wat bedoel je met 'voorgoed geblokkeerd?', welk deksel kreeg hij op de neus, wat overkwam hem?

Ik veronderstel dat jij die info zag, om welke namen, data en adressen ging het dan? Wie zette cobra onder druk? IK weet dat cobra vroeger op het Franstalig Bende forum postte (o.a. over de aanslag in Nijvel) maar nu niet meer.

Als die Cobra overigens belangrijke info online zette, dan moet dit mogelijk nog op te vissen zijn via internet archief zoekmachines. Waar stond die info (webadres / site) en rond welke datum?

Was cobra bij het onderzoek betrokken (ex speurder? getuige?)?

53

Re: Peugeot: Aalst

Cobra had inderdaad een hoop info.