Topic: Boodschappentas Casine
Tussen de gevonden voorwerpen in het Zoniënwoud (achter het ziekenhuis Dr. Derscheid) werd o.a. een plastic tas van de gadgetwinkel Casine in Waterloo gevonden.
Iemand meer informatie over die winkel?
You are not logged in. Please login or register.
Bende van Nijvel → Bewijsstukken → Boodschappentas Casine
Tussen de gevonden voorwerpen in het Zoniënwoud (achter het ziekenhuis Dr. Derscheid) werd o.a. een plastic tas van de gadgetwinkel Casine in Waterloo gevonden.
Iemand meer informatie over die winkel?
Misschien weer een typefout in het dossier?
Cassine te Waterloo bestond wel al 36 jaar in 2015, dus vanaf 1979 zegt mijn calculator » www.lavenir.net
Cassine was destijds ook al onderdeel van de 'galerie Wellington', gelegen aan de Chaussée de Bruxelles in hartje Waterloo. Is in vogelvlucht niet heel ver van het ziekenhuis Dr. Derscheid, waar de boodschappentas van Cassine werd teruggevonden. Als het een gadgetwinkel/prullenwinkel was, zijn hier misschien ook de vermommingen gekocht door de daders (ik denk bijvoorbeeld aan het brilmontuur zonder glazen dat ook werd teruggevonden bij Derscheid).
Cassine:
'1001 idées cadeaux. Cadeau sympa à s'offrir ou à offrir. Cadeaux rigolos, cadeaux pour le bureau, cadeaux collectionneurs avec les figurines Tintin et les schtroumpfs, cadeaux pour les filles, cedaux pour les garçons, cadeaux déco, cédeaux plaisirs, cadeaux tot doux avec les peluches Teddy Mountain, cadeaux'
Zou dus heel goed kunnen dat er ook allerhande 'gadgets' of zelfs maskers verkocht werden. Ik weet het niet, ben er nooit geweest. De geografische constante is toch weer present.
Nog vergeten: Cassine is gestart ergens in 1978. Altijd zelfde type van spullen verkocht.
Bende van Nijvel → Bewijsstukken → Boodschappentas Casine