1

Topic: Contactgegevens gezocht

In mijn zoektocht om enkele zaken te kunnen verifiëren had ik graag eens een praatje gemaakt met de heer Robert Beijer alsook met de heer Etienne Delhuvenne.

Is er toevallig iemand die mij aan een emailadres (eventueel in prive bericht als je die niet wil openbaar plaatsen) van één of beiden van de heren zou kunnen helpen alstubliefd?

Alvast bedankt!

2

Re: Contactgegevens gezocht

BB is lid van franstalige forum

3

Re: Contactgegevens gezocht

Maar zijn laatste post dateert ook al van enkele jaren terug, dus niet zeker of hij er wel nog actief is.

Re: Contactgegevens gezocht

Denk je nu echt dat jij in staat bent een doorwinterde mythomaan als Bob Beijer te laten spreken? Laat staan hem de waarheid - waar hij uiteindelijk maar een klein deel van kent te laten vertellen? Wishful Thinking!

5

Re: Contactgegevens gezocht

Alainke wrote:

Maar zijn laatste post dateert ook al van enkele jaren terug, dus niet zeker of hij er wel nog actief is.

Hij gebruikt (bizar genoeg) het account van zijn overleden tante.

En waarom denkt u dat hij u te woord wil staan? Op het Franstalige forum kan men ook telkens allerlei kruiperige figuren zien die hem vragen stellen...

6

Re: Contactgegevens gezocht

Op de Facebook pagina gebruikt hij het account van zijn tante.

Re: Contactgegevens gezocht

Tot zover dat Bob het onderzoek niet manipuleert, zal hij geen ander probleem hebben.
Ik betwijfel of hij nog spreekt op het Franstalige forum, zelfs niet in een persoonlijk bericht.
Ik betwijfel of hij openlijk namens hem spreekt op het Nederlandstalige forum.
U hoeft niet te kruipen om met Bob te handelen.
Als hij niet weet tegen wie hij spreekt, zal hij U niets zeggen.

8

Re: Contactgegevens gezocht

Zou Bob hier actief zijn op het Nederlandstalige forum

Re: Contactgegevens gezocht

We kunnen het hem altijd eens vragen.
Alainke zou graag een praatje maken met hem.
Om te verifiëren.

10

Re: Contactgegevens gezocht

highonprozac wrote:

Denk je nu echt dat jij in staat bent een doorwinterde mythomaan als Bob Beijer te laten spreken? Laat staan hem de waarheid - waar hij uiteindelijk maar een klein deel van kent te laten vertellen? Wishful Thinking!

Ja, het eerste deel is al niet zo moeilijk, Een mythomaan praat meestal toch graag (de betrouwbaarheid is een andere zaak, maar die vraag kan je u stellen bij elk ieder die je niet kent en die achter een klavier zit)

Als ik mijn mailtje dan ook nog eens door mijn grootmoeder laat vertalen schept onze Russische achtergrond misschien wel een band...?

Op wat baseert u zich trouwens om te denken dat  ik niet in staat zou zijn een doorwinterd mythomaan als Bob Beijer te laten spreken?
Hebben wij elkaar ooit al ontmoet zodat u weet waar ik wel of niet toe in staat ben?
Ik heb u toen waarschijnlijk verteld met welke oninteressante personen (journalisten, slachtoffers,  halfbroer van iemand die meermaals genoemd wordt, delta speurders hier in Dendermonde,  ...) ik allemaal persoonlijke gesprekken gevoerd heb zodat u weet welke oninteressante vragen ik wil stellen?

U hebt dan ook zelf al een poging tot gesprek ondernomen waarop hij u dan geantwoord heeft dat hij uiteindelijk maar een klein deeltje van de waarheid kent? Of kunt u dit eigenlijk alleen maar veronderstellen?

Je zou er best van kunnen verschieten hoeveel mensen, waar je het eigenlijk niet van zou verwachten, toch weten te reageren als je op een goed onderbouwde en respectvolle manier het gesprek met hun aangaat.


Het is ook niet zo dat ik denk de grote puzzel te kunnen oplossen of dat ik verwacht alle antwoorden te krijgen. Maar....
Als ik dan van één van de slachtoffers geantwoord krijg dat de namen waarop ik mijn "speurtocht" (opzoekingswerk) richt ook de personen en piste is waarvan zijzelf ook overtuigd zijn...
Als ik van de ene onderzoeksjournalist complimenten krijg voor mijn nuchtere kijk en aanpak (waarbij ik vertrek uit de gedachte dat een van mijn beste vrienden niet gelogen heeft over wat hij weet van zijn betrokken halfbroer waardoor ik enkele veronderstellingen als waarheid durf aanschouwen)...
En als de andere onderzoeksjournalist vraagt om eens samen te zitten om dieper in te gaan op enkele mogelijke verbanden die ik zou kunnen leggen dankzij mijn achtergrond informatie die ik heb heb over mijn vriend zijn familie, en dus ook over de verdachte halfbroer....
Dan denk ik inderdaad dat ik misschien wel enige reactie, al dan niet nog een allerlaatste leugen, zou kunnen loskrijgen...