1,101

Re: Aalst: 9 November

"En wij zijn ook op de hoogte dat G zeer goede contacten onderhield met W D." Dan hoop ik dat u ook op de hoogte bent van de contacten met JP.C. (oa uit het Eurosystem dossier, Fortunata ....) Als er één man is die u veel meer kan vertellen dan is het deze laatste.

1,102

Re: Aalst: 9 November

Nu zou ik toch wel eens graag willen lezen welk één bepaald persoon of slachtoffer men heeft willen treffen in Aalst. En vooral, de redenen daartoe. Voor mij persoonlijk is en blijft het een indianenverhaal. Als men dan vraagt om met exacte informatie en bewijzen af te komen geeft men helemaal niet meer thuis. Bizar, heel bizar.

1,103

Re: Aalst: 9 November

Bossi: Een vraag, kunt u misschien in het kort hier vertellen wat uw huidige bevindingen zijn met betrekking tot Aalst, of het totale mysterie van De Bende van Nijvel zoals wij hier die kennen?

1,104

Re: Aalst: 9 November

Robotfoto Aalst; Heckler & Koch MP5SD.
https://m.facebook.com/story.php?story_ … 4059542069

1,105

Re: Aalst: 9 November

Ik weet niet wie er achter dat profiel zit maar het lijkt me iemand die heel goed op de hoogte is en het dossier kent. De zoveelste aanwijzing tegen Bouhouche.

1,106

Re: Aalst: 9 November

Kan iemand uitsluitsel geven over wanneer en hoe die robotfoto van die persoon tot stand is gekomen? Op wiens of wier aanwijzingen is die robotfoto. Federaal parket, Martine Michel, Faroek, David, kunnen jullie vertellen hoe dat zit?

1,107

Re: Aalst: 9 November

Django68 wrote:

Ik weet niet wie er achter dat profiel zit maar het lijkt me iemand die heel goed op de hoogte is en het dossier kent. De zoveelste aanwijzing tegen Bouhouche.

En... hij (of misschien wel een zij) leest ook dit forum.

1,108

Re: Aalst: 9 November

Django68 wrote:

Ik weet niet wie er achter dat profiel zit maar het lijkt me iemand die heel goed op de hoogte is en het dossier kent. De zoveelste aanwijzing tegen Bouhouche.

Wie het ook is, toen ik 10 jaar geleden las over de mp5 zou ik toch ook wat verder gezocht hebben op dit spoor. Vind nog steeds raar dat op een robotfoto van Aalst een mp5 op één van de schouders hangt. Wapen hangt wel verkeerd op de rug, maar hij hangt er toch.B&B blijven voor mij op 1 staan. Of ze nu dood of levend zijn.

1,109

Re: Aalst: 9 November

geronimo wrote:
Django68 wrote:

Ik weet niet wie er achter dat profiel zit maar het lijkt me iemand die heel goed op de hoogte is en het dossier kent. De zoveelste aanwijzing tegen Bouhouche.

Wie het ook is, toen ik 10 jaar geleden las over de mp5 zou ik toch ook wat verder gezocht hebben op dit spoor. Vind nog steeds raar dat op een robotfoto van Aalst een mp5 op één van de schouders hangt. Wapen hangt wel verkeerd op de rug, maar hij hangt er toch.B&B blijven voor mij op 1 staan. Of ze nu dood of levend zijn.

Volledig mee eens

1,110

Re: Aalst: 9 November

geronimo wrote:

.....B&B blijven voor mij op 1 staan. Of ze nu dood of levend zijn.

Helemaal mee eens. Overigens schijnt het zo te zijn dat Beijer zelf in zijn boek heeft geschreven bij 1 van de misdrijven van de bende betrokken te zijn geweest. Dan moeten de rest van de daders in zijn entourage te vinden zijn.