Re: Aalst: 9 November

Rava wrote:

Misschien had hij er zelf iets mee te maken of wisten de daders dat hij meer wist. Daarom dat één van de daders de volgende dag opdook in het ziekenhuis (naar het schijnt) en dat zijn nummerplaten later gebuikt werden op gestolen auto's. De boodschap: gij kent ons, maar wij kennen u ook en we weten u te vinden als het moet.

Misschien ook de reden waarom David Van de Steen in het ziekenhuis bewaking kreeg.

Re: Aalst: 9 November

David Van de Steen kreeg bewaking in het ziekenhuis. Een van de daders komt hem bezoeken. Hoe is deze dan ontgaan aan de bewaking?

Re: Aalst: 9 November

K& wrote:

David schrijft een boek?

Zou in oktober 2010 verschijnen. Meer info over het boek » www.uitgeverijvrijdag.be

64

Re: Aalst: 9 November

Hij hing (volgens personen op het forum he, ik was er niet bij) rond aan het ziekenhui. Hij is David Van de Steen niet gaan bezoeken (misschien omdat hij zag dat er bewaking was).

Re: Aalst: 9 November

Als hij er rondhing en David Van de Steen niet bezocht heeft, maar toch gesignaleerd is door mensen dan kennen die mensen zijn gezicht!?

Re: Aalst: 9 November

Maar van wie komt die info? Heeft David dat gezegd?

67

Re: Aalst: 9 November

Ik ben sceptisch. De daders waren gemaskerd, dus bijna niemand kan ze herkend hebben. En degene die ze tóch herkende, zou toch dadelijk een gil gegeven hebben?  Zou toch voorpaginanieuws geweest zijn?

Re: Aalst: 9 November

Das wat ik ook denk!

69

Re: Aalst: 9 November

Hestur wrote:

De daders waren gemaskerd, dus bijna niemand kan ze herkend hebben.

Gemaskerd? Kijk eens naar robotfoto nummer 21 » Forum

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

70

Re: Aalst: 9 November

LuckyOne wrote:

Maar van wie komt die info? Heeft David dat gezegd?

Komt van forumlid Murcielago. Hij zou David goed gekend hebben.