841

Re: Aalst: 9 November

Sorry hoor, eventjes acht mensen openbaar doodschieten en x aantal verwonden tijdens een overval op een warenhuis en dan niet 'gepakt' worden? Volgens mij is dit enkel in de Bende van Nijvel geschiedenis mogelijk. In de hele wereld is er (volgens mij) geen gelijkaardig geval. Ze hebben het toen toegedekt en zo zal het blijven.

842

Re: Aalst: 9 November

De Basis wrote:

Volgens mij is dit enkel in de Bende van Nijvel geschiedenis mogelijk. In de hele wereld is er (volgens mij) geen gelijkaardig geval. Ze hebben het toen toegedekt en zo zal het blijven.

Beide zijn feitelijk de misdaden en het toedekken, beiden zijn ook strafbaar. Ergens zal er toch iets moeten gebeuren via een bepaalde weg.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

843

Re: Aalst: 9 November

Alleen al het feit dat na zovele jaren de lippen van de aanstichters (of de gedwongen medeweters) samengeperst blijven bewijst dat er een machtige en goed gesmeerde organisatie de lakens uitdeelt! Dus zeker geen Belgische!

Nu mag je van Cobra denken wat je wil, maar hij heeft zowat het ganse establishment uitgedaagd op niet mis te verstane wijze! Zelfs hierop kwam geen enkele reactie van de betrokkenen! Hun tactiek om de zaken laten over te waaien bewijst zijn nut. In het onderzoek zowel als op betreffend forum. Ook daarom werden integere speurders van hun opdracht ontheven. Het word hoogtijd om overzee gaan te zoeken. Chiévres is voor mij het eindpunt voor de Bende van Nijvel-tragedie!

844

Re: Aalst: 9 November

Het is een verdomd klote dossier, in de eerste plaats voor de slachtoffers en getuigen maar ook voor de vele speurders. De speurders hebben nooit de mogelijkheid gekregen om het te kunnen oplossen.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Aalst: 9 November

Ik wil en ik zal hier ook niet openbaar over uitweiden maar volgens mijn bronnen was er tijdens de raid een wagen van de Docusberg gereden. Dit zou onvoldoende onderzocht zijn geweest door de speurders. Waarom? En wat hebben die mensen gezien? Welke pijnlijke manipulaties hebben deze mensen achteraf moeten doorstaan?

Beste zwijgende RW'ers, andere oud collega's van jullie zwijgen niet meer! DEA my Ass!

846

Re: Aalst: 9 November

Ik vind het bizar dat er in tijden van YouTube er geen kanaal wordt geopend waar er zaken worden gelanceerd buiten tradionele media om, om zo net de aandacht en druk van de bevolking te kunnen verhogen.
Als er een 'briljante geest' een boek uitbrengt waarin hij beweert te weten waar het verdwenen paneel van De Rechtvaardige Rechters ligt verstopt, dan worden er zonder probleem pleinen opengebroken met de politici op kop. 
Heel bizar dat deze zaak niet ergens in een stroomversnelling kan komen in tijden van internet.

847

Re: Aalst: 9 November

P-51 wrote:

Ok, interessant ... en over welke taal heeft the end het dan ? Voordeel is dat hier geen initialen aan te pas komen:-) Ben razend benieuwd ...

In Aalst zijn er verschillende talen gesproken door de daders, Frans, Nederlands (een paar woorden) en een onbekende taal. Voor die onbekende taal zijn er maar een paar opties die af te leiden zijn uit het dossier. Ik kan verstaan dat je benieuwd bent naar de opties maar dit is een cruciaal gegeven dat ik nu nog niet online ga plaatsen.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

848

Re: Aalst: 9 November

Er was ook de getuigenis van de zigeuner die De Staerke herkend heeft tijdens de overval. Hij schreeuwde hem een vervloeking in zigeunertaal toe.

849

Re: Aalst: 9 November

Portugees of de Spaanse taal.

850

Re: Aalst: 9 November

The End was het een Slavische taal ?  Een paar woorden geroepen naar de 4de man ?