1

Topic: Bouhouche-Beijer waren geen bende

Bouhouche-Beijer waren geen bende.

ONS kent ONS

Net zoals binnen de EU verschillende mensen Bouhouche-Beijer kenden.

Zoek zelf op hoeveel BOB naar EU beveiliging zijn gegaan en hem kende.

2

Re: Bouhouche-Beijer waren geen bende

Bouhouche & Beijer op zich een bende ?

Het is raar vast te stellen dat die 2 een bende op zich zouden zijn.

Ben niet meer zeker maar was bouhouche niet biet bij de BOB..... ik weet het niet meer.

Het was volgens mij , hoe dan ook politiek. Vooral EU gerelateerd om meer invloed te krijgen op politiediensten. Dit is waarom bepaalde mensen zoalz Bouhouche betrokken waren. Ex-vriendjes, bij beveiligheidsdiensten van de EU. Jullie hebben blijkbaar niet door dat deze onschendbaar zijn..... vallen onder dezelfde wetten als diplomaten. Zeker in die tijden.

Deze zijn zeker al een tijdje  dood Robert Carpentier, Bernd Wolfgang...... Kijk eens naar de foto van Carpentier ( goede vriend van Bouhouche

De Lange of de piraat of hoe ze hem ook noemen, was volgens mij ooit bij een STAR bijeenkomst, kon je wapens winnen, georganiseerd door Robert Thomaz. Die lange was inderdaad een goede schutter. Het enige wat ik me herhinner is nummerplaten gele achtergrond met zwarte cijfers. Kan dus Luxemburg , UK, NL, en nog een paar landen zijn of gewoon gehuurde wagen...

3

Re: Bouhouche-Beijer waren geen bende

SV1 wrote:

Bouhouche & Beijer op zich een bende ?

..

Deze zijn zeker al een tijdje  dood Robert Carpentier, Bernd Wolfgang...... Kijk eens naar de foto van Carpentier ( goede vriend van Bouhouche

De Lange of de piraat of hoe ze hem ook noemen, was volgens mij ooit bij een STAR bijeenkomst, kon je wapens winnen, georganiseerd door Robert Thomaz. Die lange was inderdaad een goede schutter. ...

Heb je dan een foto van deze Robert Carpentier, anders kunnen we er ook niet naar kijken?
En wat is de achtergrond van Bernd Wolfgang?