Re: Thérèse Bocquet

Drommels wrote:

Thérèse Bocquet was aanwezig in de Delhaize van Aalst op 9/11/1985, 45 minuten voor de overval werd uitgevoerd.

Zelfs als dat zo zou geweest zijn, et alors?

Ik sluit beslist niet uit dat Farcy de aanslag op Vernaillen sponsorde, dat Goffinon geen andere keuze had dan meedraaien want gecompromitteerd en dat Farcy onrechtstreeks en via een paar andere protagonisten die erg zuur waren nadat hun pot met goud opgedoekt was betrokken was bij Dekaise, maar voorts?

Waar wil je heen? Gerichte aanslagen (Vanden Eynde, Angelou, Finné....)? Geen objectieve aanwijzingen voor lijkt me. En veel te ingewikkeld.

Met de kennis die we hebben - losstaand van de hele discussie - kan een gerichte aanslag op VDE en Angelou nooit worden uitgesloten. Dat zouden even goed gewone moorden kunnen zijn.

Scaramouche wrote:

Heel straf! En wat weet u nog meer over Thérèse Bocquet ?

Relevante info om de feiten in Aalst beter te kaderen maar die ik nooit op een publieke pagina te grabbel zal gooien aan mensen die ik van toeten noch blazen ken.

Ga er dan mee naar de politie en laat ons met rust. Een paar teasers gooien die niet verifieerbaar zijn, dat kan iedereen.

15

Drommels wrote:

Thérèse Bocquet was aanwezig in de Delhaize van Aalst op 9/11/1985, 45 minuten voor de overval werd uitgevoerd.

Vermits ze in Aalst woonde, is het ook niet zo vreemd dat ze er ging winkelen. Het verband tussen de overval in Aalst en het feit dat Thérèse Bocquet er 45 minuten (!) voor de overval ging winkelen, is me totaal niet duidelijk.

Xenophon wrote:

Ga er dan mee naar de politie en laat ons met rust.

Die weten dat al. wink

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | YouTube

Ze weigerde de polygrafische test af te leggen en gaf als verantwoording het gebruik van specifieke medicatie aan om de test niet te hoeven afleggen.

Het opmerkelijke is dat de logistiek verantwoordelijke van het BIC evenzeer een polygrafische test weigerde en geheel toevallig het gebruik van dezelfde medicatie naar voren schoof om de test te ontlopen.

17

Ik kan jullie enkel zeggen dat zij een van de belangrijkste figuren was in het bende-verhaal van Aalst. Alle info is correct doorgegeven aan de onderzoekers ten tijde. Ikzelf vroeg meerder onderzoek naar deze vrouw. Haar parcours is onwezenlijk geheim gehouden.

Thérèse Boquet, Nanette of mevrouw Snit en Naad. Hoe zullen we haar noemen! Geloof me juiste piste.

18

Drommels wrote:

Ze weigerde de polygrafische test af te leggen

Moesten ze mij ooit vragen om die test af te leggen, zou ik ook weigeren. Dus dat zegt op zich niets; die test is waardeloos en het weigeren is het beste wat je kan doen.

HIPA wrote:

Geloof me juiste piste

Oké, maar waarom? Wat is de link tussen Thérèse Bocquet en de overvallen in Braine-l'Alleud, Overijse en Aalst? Waarom moesten in die theorie zestien mensen sterven en wat is de rol van Bocquet in dat verhaal?

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | YouTube

19

Synchroniseren van diensten bv Ɓic en scie, misschien is daar iets misgelopen.

Drommels wrote:

Ze weigerde de polygrafische test af te leggen en gaf als verantwoording het gebruik van specifieke medicatie aan om de test niet te hoeven afleggen.

Het opmerkelijke is dat de logistiek verantwoordelijke van het BIC evenzeer een polygrafische test weigerde en geheel toevallig het gebruik van dezelfde medicatie naar voren schoof om de test te ontlopen.

Uit het weigeren van die test mag niets afgeleid worden ivm schuld of onschuld. Zoals Ben zegt: iedereen met wat gezond verstand en die weet wat die test doet zou weigeren, in het bijzonder als je onschuldig bent.

Ik heb indertijd meegedaan aan een onderzoek rond polygrafie. Ten eerste, behoorlijk wat 'onschuldige' personen zakten voor de test, in het bijzonder indien de persoon die de vragen stelde extra info had over het 'dossier' die hem overgemaakt werd door een 'onderzoeker'.

Als je zo'n pechvogel bent dan schiet je jezelf in de voet: je hebt vrijwillig de test genomen en je bent gezakt. Dan staat een verklaring op papier dat je vermoedelijk niet waarachtig was, waar sta je dan? Kan catastrofaal zijn, zeker in situaties waarin er weinig objectief vaststaand bewijs is (en geloof me, als er hard, objectief bewijs is gaat niemand je vragen zo'n test te ondergaan).

Omgekeerd, mits een training van nog geen half uur kan je perfect een standaard polygraaftest met vlag en wimpel slagen ook al worden er vragen gesteld over handelingen die je een uur daarvoor gesteld had en je ontkent. Het is uiteindelijk gewoon een toestel dat huidweerstand (zweten), hartfrequentie, ademhalingsfrequentie en - amplitude en nog een paar andere parameter meet. Er worden ter ijking een aantal baseline vragen gesteld waar iedereen waarachtig zal op antwoorden (is je voornaam x, woon je in stad y etc), dan een paar standaardvragen waar de meeste mensen echter over liegen uit schaamte en dan de 'challenge' vragen. Ik heb het hier wel over een standaard test, niet het type van test zoals afgenomen wordt door inlichtingendiensten in het kader van een screening en dat veel uitgebreider en langer is + waar men veel meer info heeft, het is mogelijk daar in je 'scenario' te blijven en vol te houden.

Laatste punt: er is een categorie van personen waar zo'n test sowieso weinig doet en neen, dat zijn niet de psychopaten (geen verschil met niet-psychopaten) maar wel de pathologische leugenaars en fantasten.