Ik ben geen drugexpert, maar bij gebruik van speed lees ik: hebben last van onwillekeurige bewegingen van het lichaam. Niet echt interessant met een Uzi in de hand, 9 a 10 patronen per seconde weg als je de trekker door een spierspasm ongecontroleerd 1 seconde overhaalt. Daar wil ik toch niet naast staan.
Cocaïne zou maar een uur werken. Helaas kan ik dit niet persoonlijk bevestigen.
Ik zou ook zeker nooit een bestuurder van een vluchtauto verdovende middelen laten gebruiken. Je verhoogt daarbij toch het risico op overmoedigheid, verkeerde inschattingen en bijgevolg accidenten.
Het hoort misschien niet thuis in dit item, maar omdat CleverTrevor over Waver en de Santana begint:
Ik ben nog niet zo lang met dit alles bezig en probeer zo veel mogelijk te lezen, maar de overval op de wapenhandelaar in Waver, dat begrijp ik echt niet. Zo een risico lopen of de wapenhandelaar moet meewerken (en laat ons daar niet van uit gaan). Voor het zelfde geld reageert de wapenhandelaar toch om zijn levenswerk te beschermen of zit er in een aanpalend lokaaltje een technieker te werken die het hoort, en een klaar staand zwaar wapen neemt. Want er is toch in deze wereld geen enkele wapenhandelaar met een winkel die niet rekening houdt met een overval en bepaalde maatregelen treft. Dat is net zo met juweliers, goud-inkoopkantoren, diamanthandel, enz.
Er zijn wel wat wapens gestolen maar toch geen dingen waar je van zegt, amaai. Of vergis ik mij? Daar wil ik nu wel uit interesse eens een samenvattend antwoord van FreCR op lezen.