151

Djoop wrote:

Dus het profiel en motief, je kan er in dit dossier meerdere vinden. Wellicht stond de portier ook op de foto's.

Juist wat je schrijft. In de verschillende dossiers is er een spoor van een persoon die perfect aan het profiel voldoet. Namelijk hij komt in beeld in het dossier Pinon ivm huurmoordenaars is wapenhandelaar verkoopt kogelvrij vesten, kent de omgeving van Eigenbrakel heel goed plus hij heeft een motief.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

152

the end wrote:
Djoop wrote:

Dus het profiel en motief, je kan er in dit dossier meerdere vinden. Wellicht stond de portier ook op de foto's.

Juist wat je schrijft. In de verschillende dossiers is er een spoor van een persoon die perfect aan het profiel voldoet. Namelijk hij komt in beeld in het dossier Pinon ivm huurmoordenaars is wapenhandelaar verkoopt kogelvrij vesten, kent de omgeving van Eigenbrakel heel goed plus hij heeft een motief.

Ha ja natuurlijk, nu weten we alles, het is opgelost.

153

Ik wil vooral weten wie Nr4 voor moet stellen. Motief = nieuwsgierigheid.

Lekeu heken ik er niet echt in, en die herken je volgens mij uit duizenden. De mond, maar vooral de oogopslag is wezenlijk anders. Meerdere getuigen zouden in Haemers de killer gezien hebben. Er zijn verhalen van getuigen die stellen dat JdS herkend zou zijn. Lijken allebei voor geen meter op Nr.4...

We zouden er in ieder geval een zooi uit moeten kunnen sluiten. The End wijst volgens mij in de richting van Baugniet & co, maar daar zijn mij geen foto's van bekend.