161

Re: Nr. 4: Killer

Feit is dat Jandrain van nature een huidtype had dat weinig zonlicht nodig had om een bruin kleurtje te verkrijgen. Persoonlijke hypothese! Dat afrokapsel kan handig zijn bij vermommingen. In Aalst spreekt David van de Steen over zwarte pietenpruik(en) ... waren het pruiken?

Re: Nr. 4: Killer

Als het robotportret 10 lijkt op Thierry Sliman, het robotportret 4 doet me eerder denken aan Pierrot waarmee hij overvallen deed in Frankrijk. Elk lid van hun bende komt overeen met een robotportret. G5 voor Dédé. 7 voor Luigi. Het spoor van Jean-Pierre Adam lijkt me erg interessant.

163

Re: Nr. 4: Killer

Heb ik iets gemist op het forum? Plots staan hier de (bij)namen van die Franse bende. Plus hun eventuele robotfoto's.

164

Re: Nr. 4: Killer

patrickhaemers wrote:

Zitten wel gelijkenissen met Blanchart in.

https://i.postimg.cc/W3pwjqp7/Vergelijk-4-Blanchart.jpg

Renne wrote:

Volgens sommige zou het om Martial Lekeu kunnen gaan. Lekeu is ondertussen al dood, hij kreeg na de bende overvallen doodsbedreigingen en vluchtte naar de VS. Waar hij met een visum van 8 maand 15 jaar verbleef. Daar richtte hij een detectivebureau op in de VS.

https://i.postimg.cc/TPsrbdrV/Vergelijk-4-Lekeu.jpg

Re: Nr. 4: Killer

Nr 4 lijkt op Pierre Mandelli.

Reneke wrote:

Heb ik iets gemist op het forum? Plots staan hier de (bij)namen van die Franse bende. Plus hun eventuele robotfoto's.

Ja je hebt iets gemist.

Re: Nr. 4: Killer

Het zou interessant zijn geweest om de samengestelde portretten per verdachte te middelen. Gemeenschappelijk gezond verstand weegt de fouten van sommigen af tegen die van anderen. Het is contra-intuïtief maar wetenschappelijk verifieerbaar.

167

Re: Nr. 4: Killer

In Post 164 van dit topic wordt op onder meer een foto voorgesteld van Martial Lekeu. Op de foto echter dwaalt de neus van Martial Lekeu af naar links (rechts voor de waarnemer) terwijl in werkelijkheid de neus van Martial Lekeu afdwaalt naar rechts (links voor de waarnemer).

168

Re: Nr. 4: Killer

Niet zo lang geleden botste ik op deze post.

dim wrote:

http://media.paperblog.fr/i/327/3275097/focus-sur-chip-leaders-L-1.jpeg

Dit is niemand minder dan de S.T. die genoemd werd als Bende-lid door Deprêtre, kort voor zijn overlijden. Hij behoorde tot de sudisten uit Eigenbrakel (maar verhuisde met zijn maat DW naar Zuid-Frankrijk). Dezelfde sudisten die volgens Facebook in verband lijken te staan met een telg uit het Darville-geslacht. En dan komen we toch weer uit bij de bende Haemers (en via Jean-Claude Darville ook bij Cocu, WNP/Calmette en mogelijk Maxheleau/Wojda/Bultot).

En van alle foto's die ik hier al zien passeren heb moet ik zeggen dat dit de eerste was waar ik echt wel onmiddelijk gelijkenissen zag met de verschillende robotfoto's van de killer.

Re: Nr. 4: Killer

rizzz wrote:

En van alle foto's die ik hier al zien passeren heb moet ik zeggen dat dit de eerste was waar ik echt wel onmiddelijk gelijkenissen zag met de verschillende robotfoto's van de killer.

De robotfoto van de killer op Post 1 werd gemaakt onder hypnose in 1996. Dus volkomen waardeloos.

170

Re: Nr. 4: Killer

Ik zou je volledig gelijk geven in deze stelling moest het niet zijn dat er nog 2 of 3 andere robotfoto’s zijn gemaakt, door andere getuigen op andere plaatsen en op andere tijdstippen, die toch heel sterke gelijkenissen vertonen met deze robotfoto.