111

Re: Verhaal van Kuros

Als je het via de pers wil uitbrengen dan moet je één zaak zeker onthouden : je zorgt er het best voor dat alle pers op het zelfde moment wordt ingelicht(dus zowel Nederlandstalige als Franstalige pers). Het is ook belangrijk dat de pers interesse blijft hebben voor de nieuwe ontwikkeling. Het moeilijkste is om de tv te overtuigen, zij zijn ook het belangrijkste instrument en hebben de grootste impact. Maar het grootste gevaar ligt in het feit dat de kans bestaat dat na enkele dagen het al niet meer verschijnt in het nieuws en dat het een stille dood sterft. En dan blijft het enkel nieuws voor deze - en andere - websites.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

112

Re: Verhaal van Kuros

En als je de pers inlicht moet je zeker zijn,ik bedoel je kan zeker zijn maar je moet het kunnen bewijzen en was tot nu toe het grootste probleem,hopelijk komen er bewijzen,en als ik Kalasjnikov zijn er bewijzen.
Ik geloof kuros ook omtrent zijn verhaal van Aalst maar om een vuist te hebben moet iets hebben(een bewijs) waarmee je sterk staat.
En dat ze niet eens de moeite doen om iets te onderzoeken dat verbaasde mij,nu niet meer,maar over 2jaar toen ik het verhaal hoorde wel.
En zijt maar zeker dat ze weer gaan afkomen met het woord "fantast",ik heb de indruk als men de dicht komt dat men in de aanval wil gaan zodat je niet meer verder zou doen.

Re: Verhaal van Kuros

De gespierde reus die vroeg aan Kuros om zijn vrienden van de rijkswacht te bellen. Hoe oud was die ongeveer?

114

Re: Verhaal van Kuros

Ik ga in zijn plaats antwoorden en als het niet juist is moet hij maar corrigeren,ik denk +/- 30-35j. Hij heeft in de gevangenis van Gent gezeten (al dan niet in beroep). Maar als ik juist ben,praatte hij nederlands. En als je ziet de nacht voor de overval waren ze met 6,maar die groep bestond precies uit 2 delen,fransen en nederlandstaligen. Daar was die gespierde reus niet bij. En we hebben zo een zicht van robotfoto's maar kunnen we daar echt op voort gaan,het is toch niet makkelijk om zo een foto te maken denk ik...

Re: Verhaal van Kuros

OK, Apostolos kan het dan al niet zijn.

Re: Verhaal van Kuros

club_le-happy-few wrote:
bart wrote:

Is het niet normaal dat we bijzonder nieuwsgierig zijn in jullie verhaallijn? Dit houdt de meeste van ons toch bezig. En als jullie nu net de doorbraak zouden forceren dan zouden we graag de eerste zijn die dit willen weten.........

Dat hoeft voor mij niet. Best iedereen tegelijk. Zo kan er niets lekken naar de verkeerde (pers)mensen.

Ik ben ervan overtuigd dat sommige mensen uit de pers dit forum ook zullen lezen (zeker nu men weer wat aandacht aan dit onderwerp besteed) en het zou spijtig zijn dat het op die manier zou foutlopen.

Jullie zijn geestesgenoten, maak jullie geen zorgen, jullie zullen de eerte zijn!

Ben, is het ok dat wij jou binnenkort contacteren via dit forum om mij (ons) met wat raad bij te staan)?

Kijk beste Forum-leden, ik of niemand hier beweert de sleutel in hadden te hebben maar wij zij van enkele dingen overtuigd die we met jullie willen delen, niets illegaals, juist uitwisselen van informatie. Informatie achterhouden is strafbaar maar informatie geven, ik denk het niet. En ik volg Kuros nu al een tijdje in zijn gedachtegang en volgens mij is hij het die het meest bij de waarheid aanleunt. Dus ik, wij steunen hem bij het vinden van de waarheid van 22 jaar geleden.

117

Re: Verhaal van Kuros

Kalasjnikov wrote:

Kijk beste Forum-leden

Ik of niemand hier beweert de sleutel in hadnden te hebben maar wij zij van enkele dinen overtuigd die wemet jullie willen delen, niets illegaals, juist inwisselel van informatie. Informatoe achterhouden is strafbaar maar informatie geven, ik denk het niet. En ik volg Kuros nu al een tijdje in zijn gedachtegang en volgens mij is  hij het die het meest bij de waarheid leunt. Dus ik, wij steunen hem bij het vinden van de waarheid van 22 jaar geleden.
SlaapWel

Moesten jullie het verhaal van kuros volledig horen,zouden jullie zich afvragen waarom men daar niets van gebruikt om verder te onderzoeken.
Zijn verhaal is bestaat uit veel te veel toevalligheden en het kan helemaal geen toeval zijn.
Plus dat bij zijn verhaal,aansluitingspunten komen die overéénkomen met zijn verhaal,en dan is het duidelijk dat er een verband is in aalst met de nabestaanden van de slachtoffers.
En neem nu dat het toch allemaal toeval is,wat mij echt zou verwonderen,maar dat ze het verhaal niet controleren dat verbaasd mij toch,ik vindt dat men elke tip van een Bende die 28 moorden op zijn geweten heeft moet onderzoeken.
Het verhaal is nu juist ivm aaslt maar als ze daar wat onderzoek in gedaan hadden via kuros zijn verhaal stonden we volgens mij al een stap verder.

118

Re: Verhaal van Kuros

zou er iemand eens een korte samenvatting kunne geven van verhaal kuros, of is dat te moeilijk?

119

Re: Verhaal van Kuros

Is het ok dat wij jou binnenkort contacteren via dit forum om mij (ons) met wat raad bij te staan?

Natuurlijk, als jullie denken dat ik daarvoor de beste persoon ben, mogen jullie mij gerust contacteren.

zou er iemand eens een korte samenvatting kunne geven van verhaal kuros, of is dat te moeilijk?

Ik zal even een kleine poging doen, verbeter me maar als ik een vergissing maak. De theorie draait om het feit dat bepaalde personen in Aalst niet toevallig die avond in de Delhaize waren. Zij waren naar de Delhaize gelokt om daar vermoord te worden door de Bende. Het feit dat het in een warenhuis gebeurde zou de onderzoekers laten denken dat het toevallige slachtoffers waren.
In de vroege ochtend van 9/11 heeft de Bende - of bepaalde personen uit de Bened - een bezoek gebracht aan de taverne van Kuros, dat heeft de Cel Waals Brabant bevestigd.

Het lijkt me een goed idee om het verhaal in de nabije toekomst een plaatsje te geven op de website, zodat mensen het kunnen nalezen zonder in dit topic te moeten zoeken naar de verschillende delen van het verhaal.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

120

Re: Verhaal van Kuros

Ik zal een poging doen om het verhaal zo goed mogelijk weer te geven en laten nakijken door kuros en dan zal ik het doorsturen naar de webmaster,die het verhaal dan op de site kan plaatsen