201

Re: Verhaal van Kuros

Sorry !!!! Nog iets vergeten!  Er is ergens een half verbrande foto gevonden van een blonde vrouw ! dedjeu! ze was dan nog blond ook! (kan er toch weer nie aan doen zeker!)

202

Re: Verhaal van Kuros

Kuros,
het feit dat ze u die dag om +/-19h15 naar de Delhaize wou sturen (wat daarvoor nog nooit gebeurd was),en u 's avond opbelt om te zien of je al vertrokken was+het bezoek van die gangsters aan u taverne,dat wil al heel veel zeggen...
En aangezien ze een dubbelleven leidde kan je er vanuit gaan dat ze U wou laten vermoorden.+dat andere nabestaanden ook zo een dubbelleven leiden...
+ de getuigenis(die ook beweerde dat het voor iemand uit u zaak was bedoeld)

Dat zijn zaken die zeggen dat U verhaal ECHT is en geen fantasie,dat met die auto en foto's kan allemaal toeval zijn,maar het ander zijn toch zaken waar je zeker over bent.

Eens het verhaal op de site zal staan zullen mensen die U niet geloofden hun mening wel herzien...

203 (edited by Renne 25-03-2008 18:25)

Re: Verhaal van Kuros

een vraag die bij afpersing stond maar het antwoord hierop past beter bij deze topic...

waarom zijn er dan in Aalst zoveel doden op de parking gevallen en zo weinig in het warenhuis.

Dat zou er kunnen opwijzen dat men effectief wel wist wie men moest vermoorden.
Kuros is zeker van 3personen(kinderen niet inbegrepen),maar over een 4de persoon word getwijfeld,het is niet uitgesloten.

Aangezien men niet makkelijk 3man tegelijk kan sturen moest er iemand meegaan die in het complot zat.Om tijd te nemen en niet te vroeg buiten te zijn.
Iemand die er meer over zou weten zegt dat er iemand te veel is gedood en iemand te weinig.
Daarbij hou ik rekening mee hoe er is geschoten op de familie Vd Steen.

1/De gangsters zien eerst Palsterman wegrijden= raak!
De gangsters zetten hun toch verder richting winkel en schieten nog een paar mensen neer!
2/De gangsters gaan richting winkelingang en zien de Familie Vanden Steen in aantocht komen,ze weten dat hier ook een persoon moet doodgeschoten worden verschuilen zich achter een muurtje.
Ze komen oog in oog met elkaar en schieten Vanden Steen dood,maar de kogels doorzeven zijn lichaam en komen in het lichaampje van het dochtertje terrecht.
Dit mocht niet gebeuren maar het is gebeurd.
Daarom denk ik dat de vrouw van Vd Steen de persoon is die TE VEEL is vermoord,zij moest haar man begeleiden naar de winkel.
Maar door de dood van het dochtertje hebben ze haar ook moeten doden.
Vergeet niet dat Mevrouw Vd Steen haar vader tegenover de Delhaize woonde.
Ik weet niet dat het dan nodig is om met heel het gezin te gaan winkelen,ik heb er vragen bij,ook dat ze met hun auto langs achter reden op de parking,schoonvader woonde tegenover de voorkant.
Misschien allemaal toeval maar het feit dat die gangsters hun opwachten is voor een teken dat er iemand van hun dood moest en dit versterkt kuros zijn verhaal.
3/Kuros:moest er volgens de gangsters zijn maar men zag hem niet 1pers. TE WEINIG
+ dat ze nog een paar minuten op die parking gelopen hebben als gekken,waarom...
de theorie om de confrontatie aan te gaan met de agenten is onzin denk ik,men zocht nog iemand,de man die ze de nacht voor de overval gaan bezoeken waren.

mogelijk nummer 4/Dirk Nys.
Waarom?Ik vindt het raar dat men de auto beschoot en dat ze mevrouw Nys niet raakten.En het kind wel.
Mevrouw Nys hield zich als dode voor;kan je dit als je dit niet verwacht en U kind word neergeschoten achter u op de achterbank.
Zat dat kind achteraan of op de schoot van de moeder?
Bij deze is er twijfel;maar ze kwam ook in de zaak van kuros net als de 3vorige hun vrouw...het is thëorie die ik gebasseerd heb op het verhaal van kuros en het verhaal op site en verklaring van Vd Steen David.

Ik vraag mij af waarom er nooit een reconstructie is gehouden over deze aanslag

Re: Verhaal van Kuros

Volgens mij zijn Mevr. Van Den Steen en dochter de personen "teveel" die vermoord werden. Dochter wordt per toeval geraakt (aangezien kogel enkel voor vader bedoelt was). Als men safe wil zijn kan men dan niet anders dan haar zelf ook doodschieten.

Vrouw van Dirk Nys. Geen idee. Als de kogels op je afvliegen is het normaal dat eerste reactie is bukken. Nu was het kind geraakt ... anders waren ze beiden zeker geraakt. Misschien was er gewoon geen andere keuze. Kan het zijn dat Dirk Nys ook vermoord moest worden?

Het enige wat ik niet begrijp? Dat men in gevechtskleding toekwam? Bedoelt hij hiermee zijn café, bij hem thuis of nog ergens anders?

205

Re: Verhaal van Kuros

Kan het zijn dat Dirk Nys ook vermoord moest worden?

Wat Nys betreft weten we geen verbanden,dus deze rekenen we voorlopig niet mee,
maar die man zijn vrouw kwam ook in die zaak van kuros,maar over die vrouw haar levenstijl weten we eigenlijk niets,dus misschien moesten deze man niet vermoord worden.

Wat die legerkledij betreft begrijp ik de tekst niet zo goed,wat hij precies bedoeld

voordien mijn vader zijn oude donkerkleurige oude Opel commodore verkocht

Kan het dat die Opel Commedore in September is verkocht of toch voor de aanslag in Overijse,want daar spreken ze over een donkere Opel Commedore.

206 (edited by Kalasjnikov 02-04-2008 23:52)

Re: Verhaal van Kuros

Ik vraag mij af waarom er nooit een reconstructie is gehouden over deze aanslag

Dit vraag ik mij ook heel erg af Renne. Met de informatie die we allemaal al wat verzameld hebben, zou zo er een perfecte wedersamenstelling kunnen gebeuren met de informatie van dit forum in het achterhoofd. Bij andere zaken wachten ze zo lang niet.

Wat me heel erg bezighoudt is het feit dat de familie ...??? nooit naar de delhaize ging en dat er toen bijna leek of er daar een rendez vous was voorzien, kan toeval zijn, spreek ik mij verder niet over uit.

En om discreet nog eens terug te komen op het vrouwelijk aspect. De vrouwen kenden allemaal elkaar van in het land van Riem maar hun partners wisten van toeten nog blazen. Kuros kan jullie hierover meer vertellen denk ik ... naar de toekomst toe.

Neeeeeee, ze zijn in zijn taverne komen zitten om te kijken hoe Kuros eruit zag. Je moet toch uw slachtoffer zien eer je ze kan neermaaien als het expres is om een executie ut te voeren. Colombo a.u.b

IK kan u op een briefke geven, iedereen die aan dit forum meedoet meent het goed en is gene zeveraar

207

Re: Verhaal van Kuros

ik durf bijna  niets meer te vermelden of ik zou kunnen weer een "fantast" genoemd worden

Hoe je het ook draait of keert, je kan niet ontkennen dat sommige mensen op jouw theorie zullen reageren door te zeggen dat je een fantast bent. Dat is natuurlijk ook hun volste recht. Iedereen mag zijn eigen mening hebben. Ik ga momenteel niet meer reageren op inhoudelijke elementen in dit topic. Ik ga even wachten tot de definitieve tekst klaar is die ik dan ga doornemen. Op basis van die tekst zal ik mijn mening vormen.
Maar ik wil er wel aan toevoegen dat aan de hand van jouw theorie tal van vragen opgelost kunnen worden en dat er ook zaken tussenzitten waar je toch wel vragen bij kan stellen.

IK kan u op een briefke geven, iedereen die aan dit forum meedoet meent het goed en is gene zeveraar

Dat lijkt me vrij logisch. Iedereen die deze website bezoekt, heeft interesse in de Bende. Iedereen die dan nog eens de moeite doet om zich te registreren op het forum, is zeker geen zeveraar. Iedere bijdrage, iedere vraag - hoe belachelijk ze ook soms kan zijn - is hier welkom en zal hier met het volste respect behandelt worden. We hebben hier allemaal recht op onze eigen mening, we mogen hier een eigen mening verkondigen maar we mogen natuurlijk niet verwachten dat iedereen automatisch deze mening gaat delen zonder soms eerst kritische of harde vragen te stellen. Dat is ook het recht van iemand die zich geregistreerd heeft op het forum. Ik zeg dit nu hier, maar deze uitleg telt natuurlijk voor iedere discussie op dit forum.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

208

Re: Verhaal van Kuros

Hoe je het ook draait of keert, je kan niet ontkennen dat sommige mensen op jouw theorie zullen reageren door te zeggen dat je een fantast bent. Dat is natuurlijk ook hun volste recht. Iedereen mag zijn eigen mening hebben.

Inderdaad maar ik denk dat het komt omdat er sommige zaken wat onduidelijk zijn.
Maar ik stel vast dat men mensen die iets weten,snel de naam fantast krijgen,en met iets weten bedoel ik mogelijk.
Men zou het kunnen onderzoeken,maar als men nu al fantast tegen hem zegt,kan je al raden dat men nooit verder zal onderzoeken,daarom moet hij zijn verhaal hier op de site zetten.
En dan kijken hoe men erop reageert en misschien in een later stadium nog één keer proberen bij Jumet en als dat niet lukt misschien de pers inschakelen.
Als je zeker bent kan je daarmee zeker nog iets bereiken.

Maarja zijn ex vrouw zal alles ontkennen maar ze kunnen haar ondervragen over zaken en dan zien of ze de waarheid verteld.
Waarom doen ze dit niet?Elke tip hoe belachelijk ook word onderzocht,de woorden van meneer VOS.
Dit is niet het geval en zo zie je dat er toch iets niet pluis is hoor.
Ik vindt dat men toch iets kan proberen doen,er zijn er al een paar dood van kuros zijn verhaal maar binnenkort zijn ze allemaal dood als het zo voort gaat.

209 (edited by Kalasjnikov 01-04-2008 23:57)

Re: Verhaal van Kuros

Renne wrote:

Hoe je het ook draait of keert, je kan niet ontkennen dat sommige mensen op jouw theorie zullen reageren door te zeggen dat je een fantast bent. Dat is natuurlijk ook hun volste recht. Iedereen mag zijn eigen mening hebben.

Inderdaad maar ik denk dat het komt omdat er sommige zaken wat onduidelijk zijn.
Maar ik stel vast dat men mensen die iets weten,snel de naam fantast krijgen,en met iets weten bedoel ik mogelijk.
Men zou het kunnen onderzoeken,maar als men nu al fantast tegen hem zegt,kan je al raden dat men nooit verder zal onderzoeken,daarom moet hij zijn verhaal hier op de site zetten.
En dan kijken hoe men erop reageert en misschien in een later stadium nog één keer proberen bij Jumet en als dat niet lukt misschien de pers inschakelen.
Als je zeker bent kan je daarmee zeker nog iets bereiken.

Maarja zijn ex vrouw zal alles ontkennen maar ze kunnen haar ondervragen over zaken en dan zien of ze de waarheid verteld.
Waarom doen ze dit niet?Elke tip hoe belachelijk ook word onderzocht,de woorden van meneer VOS.
Dit is niet het geval en zo zie je dat er toch iets niet pluis is hoor.
Ik vindt dat men toch iets kan proberen doen,er zijn er al een paar dood van kuros zijn verhaal maar binnenkort zijn ze allemaal dood als het zo voort gaat.

Renne ja fantast maar ik ben de laatste die tegen u zou moeten zeggen dat dit alles een fantastisch verhaal is (in de juiste zin van het woord). Kurus heeft gelijk. En ik verzeker u en alle andere (trouwe en goedgemeende° FORUMBEZOEKES dat hij nog veel in petto heeft hoor jongens zij daar maar zeker van!

210

Re: Verhaal van Kuros

Inderdaad,aan het feit dat hij gewoon als moest gaan naar de delhaize+dat hij opgebeld werd dat hij al vertrokken+het bezoek van die 6+dat er nog slachtoffers waren die nog nooit in de delhaize waren geweest en het feit dat die vrouw een dubbel leven leidde,is voor mij genoeg om het te geloven.

Ik versta niet dat ze dit niet willen onderzoeken,nochthans waren er in begin mensen razend enthoussiast,moest dit eens op een deftige manier behandeld worden kwamen we mss een stap verder bij de waarheid en kan de puzzel beginnen naar opdrachtgevers toe beginnen.
Maar dit is bij zoveel zaken over de Bende,een onderzoek dat niet onderzocht mag worden.