331

Re: Verhaal van Kuros

Kuros,misschien moet jij eens onder hypnose en herinner je dan meer van de daders,
maar  deze methode blijft natuurlijk wel een beetje twijfelachtig.Wat denk je zelf hier-
over? Zou je zoiets wel zien zitten of vindt je het maar niks?

Goeie vraag,die vraag zou eigenlijk over zovele jaren van de onderzoekers moeten gekomen zijn...het zeer vreemd dat dit bij anderen dan wel doen terwijl kuros ze zonder masker heeft gezien....wat ik wel wil bijzeggen is dat kuros zoveel mogelijk oogcontact vermeed,ze zagen er echt gangsters uit en wat zou je zelf denken als er 6 man voor sluiting je zaak binnenstappen,kuros heeft zich bezig gehouden met spoelen van zijn koffiemachine...toen zijn garcon terug binnen kwam,stuurde kuros hem naar achter (keuken) voor de kas te tellen,toen waren er al 5 buiten zonder ze te horen vertrekken,1 man bleef zitten en betaalde (als ik juist ben de man met de grijnslach)

toen was scotch van het vat misschien wel in zwang

weet ik ook niet,maar dan zo blijven doorvragen achter een maaltijd....tttttt,die man moest zijn gezicht zien,oke velen kennen de hele historie niet exact,maar zoveel toeval bestaat niet en dat zeg ik niet alleen,mensen die er mee bezig zijn en zelf in het onderzoek zaten zeggen dit ook,alleen jumet blijkbaar niet,is het stilte voor de storm of stilte voor de definitieve dood....aangezien we niets horen zal er misschien wel beweging zijn,waarom anders de extra speurders,en na Zuckers werk ging men toch nieuwe ondervragingen doen...of maken ze ons maar iets wijs,dat kan ook...nog iets wat mij opvalt dat velen Jumet wantrouwen,en zo lijkt het ook maar ik denk dat men het veel hoger moet zoeken,met macht kan je alles bereiken

332

Re: Verhaal van Kuros

Lichten

Ik wil er duidelijk op wijzen dat het rijden binnenin de Stad Parijs 's avonds gebeurd met de kleine lichten.Wie met de groter lichten rijdt wordt erop gewezen met lichtsignalen deze te verminderen. Ik weet niet of dit in andere grootsteden ook zo is noch in andere buitenlandse grootsteden (Nederland, Duitsland, ...). SAC of andere huurmoordenaars?

333

Re: Verhaal van Kuros

Wil onder hypnose gaan, wil aan leugendedector, wil alles doen ! Maar , ze hebben denk ik liever van niet! En begin mij af te vragen: waarom niet? Te laat?

334

Re: Verhaal van Kuros

Vraagje aan Kuros:

Als je naar de volgende vergadering kan komen kan je dan intussen volgende info opvragen bij je verzekering van je auto's (en wagens van echtgenote). Alle gegevens in hun register van de auto's die je ooit hebt gehad: nummerplaat, chassisnummer, datums, ... We hebben dan misschien wat meer houvast voor je Opels en andere voertuigen. Hartelijk dank.

Re: Verhaal van Kuros

Kuros. al aan gedacht om uit eigen initiatief bij iemand onder hypnose te gaan?

336

Re: Verhaal van Kuros

Ja maar, wat  kan dit opleveren? Alles komt altijd in Jumet terecht ( verplicht !) En wat gebeurt er mee? Opnieuw : niets!

337

Re: Verhaal van Kuros

kuros wrote:

Ja maar, wat  kan dit opleveren? Alles komt altijd in Jumet terecht ( verplicht !) En wat gebeurt er mee? Opnieuw : niets!

Blijkbaar ligt daar altijd het probleem,veel mensen willen praten maar er is 1ding,Jumet vertrouwen ze niet en terrecht...ze hebben de info van kuros maar doen niks en ik spreek niet alleen over zijn geval,er zijn er nog die Jumet wantrouwen.

Re: Verhaal van Kuros

En er is ook geen enkele politieker die zich in het dossier wil mengen. Zegt genoeg. De corrupte magistratuur is heer en meester in dit landje.

Misschien je verhaal aan een hollywoodstudio verkopen. Een perfect verhaal voor een thriller smile

Re: Verhaal van Kuros

club_le-happy-few wrote:

Tja opdrachtgever kan de streek kennen en de (uitheemse) uitvoerders eerst getraind hebben. Hij kan zelf naar de radio getelefoneerd hebben. Die radiozender was in Vlaams-Brabant ook enorm populair (regio Sint-Pieters-Leeuw, Halle,...).

Is er een link met bv. leden van die lokale radio. Denk maar aan Sylvain Tack die geen heilige was (drugshandel, fraude,...).

Mi Amigo, Sylvain Tack:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sylvain_Tack

Wat als de daders onder dag gewoon fabrieksarbeiders waren in de buurt van Sint-Pieters-Leeuw en Mi Amigo daar altijd opstond (en zo op die grap gekomen zijn, of gewoonweg zo met elkaar wilden communiceren wanneer de operatie begon)? Ook dicht waar Bultot zijn schietoefeningen hield. De Staerke's zijn geboren en getogen in die regio ...

Je mag uit het buitenland komen en goed gebriefd worden, je moet de route verschillende keren uitproberen, op het onverwachte en op andere mogelijkheden om je weg echt goed te leren kennen. Ik woon in het buitenland en als ik terugkom in mijn geboortestreek, moet ik soms verdomd goe denken, hoe geraak ik daar ook weer, fuck hebben ze die weg nu ook al afgesloten, verlegd, verbreed, ... en ik wist vroeger elke bocht in elke dreef liggen. Om maar te zeggen, zo simpel is het niet om de weg goed te kennen zeker niet voor een vluchtweg waar je leven van afhangt.

340

Re: Verhaal van Kuros

Herr Flick wrote:

Om maar te zeggen, zo simpel is het niet om de weg goed te kennen zeker niet voor een vluchtweg waar je leven van afhangt.

Ik woon in de streek waar kuros ze tegen kwam: awel ik ben dat baantje honderden keren gepasseerd en nog nooit gezien. Nu is het er nog maar nu is het enkel voor landbouwers gemaakt, vroeger ook maar toen kon je er nog met een gewone wagen door.