Re: Verhaal van Kuros

Euh, waar kwam Kuros ze dan tegen? Het baantje in Erembodegem?
Want dat zou een en ander betekenen want dan werd Kuros met dezelfde man geconfronteerd, of zie ik het verkeerd?

342 (edited by club_le-happy-few 12-10-2009 21:00)

Re: Verhaal van Kuros

Is dat baantje niet in Denderhoutem waar Kuros het over had?

Het kan wel zijn dat ze over Erembodegem gereden zijn via binnenbanen (of industrieterrein) richting Denderhoutem?? Is al tijdje geleden dat ik daar nog gepasseerd ben.

Kan je via de Expressbaan Ninove - Aalst niet aan dat baantje komen. Is daar nergens geen (kleine) camping in de buurt?

343 (edited by Renne 12-10-2009 20:59)

Re: Verhaal van Kuros

Murcielago wrote:

Euh, waar kwam Kuros ze dan tegen? Het baantje in Erembodegem?
Want dat zou een en ander betekenen want dan werd Kuros met dezelfde man geconfronteerd, of zie ik het verkeerd?

Nee nee,ze waren al vertrokken de N45 op,richting ninove,maar twas voor ninove,daar een zijweg in. Ik bedoel verder dan Erembodegem

Is dat baantje niet in Denderhoutem waar Kuros het over had?

Ja

Kan je via de Expressbaan Ninove - Aalst niet aan dat baantje komen. Is daar nergens geen (kleine) camping in de buurt?

Ja,die camping is dichter tegen aalst tis klein beetje naar ninove terug...

Je hebt daar naast de expresweg ook zo een baantje lopen dat evenwijdig met de N45 loopt,tis niet dat baantje hé,het baantje staat haaks op de N45,je moet er al goed op letten hoor,en vroeger was het daar nog groener bebost

Re: Verhaal van Kuros

Gerechtelijke hebben wel kort na overval met foto's bij mij geweest! Maar daar hielt het mee op! Toen ik zei : familie V.D.Steen was toch met auto? Ha nee! schoonouders woonden daar rechtover! Ze waren te voet! Heb ik hun gezegd: hoe kun je als je vooraan binnen gaat! Achteraan op parking vermoord worden! Ha ja ! ze gingen het onderzoeken! Resultaat : ik had gelijk! Na 20 jaar wisten ze dat zelfs nog niet!

345

Re: Verhaal van Kuros

Toen ik zei : familie V.D.Steen was toch met auto? Ha nee! schoonouders woonden daar rechtover! Ze waren te voet! Heb ik hun gezegd: hoe kun je als je vooraan binnen gaat! Achteraan op parking vermoord worden! Ha ja ! ze gingen het onderzoeken! Resultaat : ik had gelijk! Na 20 jaar wisten ze dat zelfs nog niet!

Kuros heeft hen dit ook duidelijk gemaakt,juist hetzelfde man...raar toch

Re: Verhaal van Kuros

Renne, Dit is een heel belangrijk gegeven. De tekst komt van Kuros. Dit geeft voor mij aan dat ik er toch te dicht bij zit. Nu weet ik waarom de laatste man langs de voorzijde binnen ging. Familie VDS moest vermoord worden. Het bewijst ook mijn stelling, Kuros bevestigt dit, na 20jaar wisten ze dat nog niet. Ik denk toch dat Kuros en ik dat ene te veel zagen en ik ben formeel. En we waren niet alleen,  de schoonvader die ze dienden te kalmeren gaf ook aan dat die mens iets wist. Dit gegeven is mij steeds blijven intrigeren. De man die zag, de pogingen om mij te dstabiliseren, MK die mij bezocht. KUROS, ik vrees dat WIJ de enigen zijn en dat is niet veilig. Ik ben niet te verlegen om toe te geven dat ik me in mijn huis niet veilig meer voel en overal, behalve daar wil verblijven.

Re: Verhaal van Kuros

Het is dus vandaar dat de dader hen achter het muurtje opgewacht heeft als ik het goed bedrijp? Volgens getuigenis is hij daar ineens vanachter dat muurtje komen gesprongen.

Is het ook langs daar dat David weg is geraakt? En na het schot (op de venster) is hij terug naar binnen gevallen door de venster (en terug bij de boekenstand gekomen)? Het is wel duidelijk dat ze hem moesten hebben? Omdat dader mogelijk herkend was, of omwille van een andere reden?

Is het die man (dader) die nadien langs daar terug is weggegaan (al huilend). Of was dat geen dader, en iemand die wraak wou nemen?

Re: Verhaal van Kuros

Op zijn minst, langs de ene kant ben ik blij dat ik niet alleen ben, maar..............
Het feit dat het dossier uit Dendermonde werd weggehaald = doofpot.
Kuros heeft gelijk als hij zegt dat ze er in  Jumet niets van bakken

Re: Verhaal van Kuros

Er moet toch ergens iemand zijn (advocaat, autoriteiten) die luisteren. Dat ze aan 1 getuige twijfelen, maar dat 2 getuigen zoveel raakpunten kunnen aanhalen is toch wel serieus te nemen.

Re: Verhaal van Kuros

Happy few, laat ons zeggen dat de huilende man zeker geen dader was, maar eerder iets wou tegenhouden en.........................................David is niet weggeraakt, hij kon niet weg. 2x maal heeft de schutter de kans gehad om het af te maken. Zels de dag later werd hij gesignaleerd in het OLV(de reus) Dus hij durfde wel degelijk terugkomen naar Aalst, dit bewijst ook de stelling van Kuros.