Re: Verhaal van Kuros

Is kuros nog online dezer dagen?

Re: Verhaal van Kuros

Laat ons zeggen dat er zeker nog mensen zijn rond de Haring-Parklaan-Ninoofsestwg, aan den Osbroek, die het ene en het ander zagen en onorthodox het zwijgen werden opgelegd. Een vrouw en 2 kinderen weet ik heel zeker, maar ik heb die nooit meer gezien of gehoord. Zij heeft nochthans veel danken aan mijn familie. Dat vergeet je toch niet en toch heb ik nooit meer iets gehoord van haar. Ik zie haar mantel en handtas nog vliegen als ik eraan terugdenk.

353

Re: Verhaal van Kuros

Murcielago wrote:

Is kuros nog online dezer dagen?

Nee;hij heeft een longonsteking,en thuis heeft hij geen internet...ma hij zal hier niet open zijn,want er staat hier al te veel eigenlijk,alé niet te veel want het is de bedoeling dat er soms een reactie komt dat ernstig is hé,maar zoals je zegt je moet voorzichtig zijn...morgen zie ik hem waarschijnlijk...ik kan altijd een afspraak regelen hé

Er moet toch ergens iemand zijn (advocaat, autoriteiten) die luisteren. Dat ze aan 1 getuige twijfelen, maar dat 2 getuigen zoveel raakpunten kunnen aanhalen is toch wel serieus te nemen.

Daar zijn "we" mee bezig,en er is al wat gebeurd,de vraag is of ze er een gevolg aan breien...ik hoop het ma zoals nu,dit kan alleen maar de bevestiging geven van veel...

Ik ben niet te verlegen om toe te geven dat ik me in mijn huis niet veilig meer voel en overal, behalve daar wil verblijven

.
Murcielago,praat eerst met kuros,hij zal helpen dat weet ik,via deze weg kan ik niet alles zeggen in zijn plaats,kuros plaats af en toe is een post maar laat hier niet in zijn kaarten kijken..
Dit kan de doorbraak zijn hé,kuros staat niet meer alleen hé nu...en jij ook niet hé...
Kuros heeft geen angst,die gaat ervoor man...

Zels de dag later werd hij gesignaleerd in het OLV(de reus) Dus hij durfde wel degelijk terugkomen naar Aalst, dit bewijst ook de stelling van Kuros.

Ook bij Kuros zijn ze terug gekomen,hij was het gaan aangeven hé toen en dat is misschien zijn redding geweest...???
Er waren 2 louche types aan de toog en hielden hem opvallend in de gaten,hij deed of hij het niet zag...maar hij wist dat het niet normaal was,het was geen volk die in de zaak thuis hoorde...

Re: Verhaal van Kuros

Renne, je mag zeker een afspraak regelen en ja ik ga er ook voor. Ik moest hier op het forum één en ander aantonen, maar ik had nooit verwacht dat er zoveel gelijkenissen bestonden met iemand anders zijn ervaringen. en zoals je zegt he, nu zijn we met 2. Kuros zijn voorzichtigheid is terecht, want diegenen waarover wij het hebben kenden aalst en nog!!!!!!!!!!!enfin het zou wat zijn mocht dit gevolg krijgen, maar het feit niet meer alleen te staan, is voor mij heel belangrijk. Ik ben ervan overtuigd dat er nog mensen zullen willen praten, maar zoals gezegd we moeten afspreken.

Biggus Dickus wrote:

In het geval dat deze theorie van de liquidaties klopt heb ik toch enkele kanttekeningen:

- heeft er iemand besef van hoe moeilijk het is om al de koud te maken personen op ongeveer hetzelfde tijdstip in/aan de Delhaize van Aalst te krijgen? Het zou toch eenvoudiger zijn geweest de targets apart te doden, zodat ze minder snel aan elkaar gelinkt konden worden? Of wisten ze dat het onderzoek nooit in die richting zou lopen?
- indien dit daadwerkelijk het geval geweest is moeten er toch een redelijk aantal personen op de hoogte moeten zijn geweest van de afrekeningen? Er moeten toch meerdere tussenpersonen zijn geweest? Waarom heeft er nooit iemand van de betrokken personen, gewild of ongewild, een tipje van de sluier opgelicht of zijn mond voorbij gepraat, ook al liet het onderzoek in die richting te wensen over?
- zou de Bende voor deze onder het mom van een overval gepleegde moorden het risico nemen bij de lurven gevat te worden? Waarom al die moeite? Een groot gevaar voor hen lag immers in de meerdere contacten die moeten gelegd zijn met de mensen die hun naasten of kennissen uit de weg wilden laten ruimen. Of waren ze zo zeker van hun stuk? Was het hen louter om de kick te doen?
- in het geval de vorige overvallen ook (gedeeltelijk afrekeningen waren): waarom schakelde de Bende over van het doden van mensen die betrokken waren bij  wapensmokkel, duistere transacties en high-society seksfeestjes naar het mollen van kleine garnalen in Aalst?
- voor mij nog altijd de hamvraag: waarom hielden ze het na Aalst voor bekeken? Was het het orgelpunt van hun campagne, waarbij ze in al hun arrogantie nog wat rekeningen hebben vereffend? Indien ja, waarom dan in Aalst?

LEG MIJ EENS UIT DAT ER NOG VOOR EEN SCHOT GELOST WERD....... EN DENK DAN AAN DE HUILENDE MAN

Re: Verhaal van Kuros

Die huilende man was dus een kennis van David VDS die in de buurt woonde als ik goed begrijp?

Heb ook tijdje vrij vaak in Aalst geweest om een bepaalde reden. In bepaalde cafés heb ik toch ook rare dingen gehoord, gezien,... van dan veelal dronken mensen. Mensen die om één of andere reden bepaald dingen niet kunnen verwerken. Maar in die tijd was ik niet zoveel met de Bende bezig. Dat is eigenlijk toevallig gekomen, met die kennis en met iemand die ik in stationsbuffet totaal van de kaart heb horen praten en maar bleef doorgaan. Maar was hoofdzakelijk wartaal en zo dronken dat ik hem nauwelijks nog verstond.

Als kind had ik er wel van gehoord. M'n ouders gingen bv. niet meer naar grootwarenhuizen en indien ze gingen onderdag ... Dat soort dingen herinner ik me nog maar verder niks.

356

Re: Verhaal van Kuros

enfin het zou wat zijn mocht dit gevolg krijgen, maar het feit niet meer alleen te staan, is voor mij heel belangrijk. Ik ben ervan overtuigd dat er nog mensen zullen willen praten,

Dat zou voor kuros ook al veel betekenen,dat hij niet alleen is,en door te graven via bepaalde mensen heeft hij ooit een vage aanwijzing gekregen dat hij gelijk had,maar die persoon wil niet praten uit angst,ma ze bevestigde wel het feit dat het liquidaties waren...

En we waren niet alleen,  de schoonvader die ze dienden te kalmeren gaf ook aan dat die mens iets wist.

Renne, je mag zeker een afspraak regelen

Ben je veel vrij??Of kan je je makkelijk vrij maken??
Zeg je het kan in de dag of alleen s avonds...dat ik zo al van iets weet hé
Morgenavond zie ik hem,ik heb hem er al even over gesproken en hij vindt het oké.
Dus het kan snel gaan hé als jij dat wil.

Zels de dag later werd hij gesignaleerd in het OLV(de reus) Dus hij durfde wel degelijk terugkomen naar Aalst, dit bewijst ook de stelling van Kuros.

Dit houdt mij ook wel bezig,zo precies dat er mensen waren die hij wilde laten zien dat ze moesten zwijgen of ze er ook aan gingen...zo met de mededeling het is hier nog niet voorbij??Bepaalde mensen weten meer en durven hierdoor ook niets zeggen...

Re: Verhaal van Kuros

Ik ben iemand die overdag een druk bestaan heeft, maar ik WIL mij hiervoor heel graag vrijmaken ook tijdens de dag of 's avonds. Laat mij weten hoe of waar we kunnen afspraken want voorlopig wissel ik geen gegevens uit, toch over het net. Jullie moeten ook weten dat ik niet alleen de overval maar ook andere zaken van zeer dichtbij meemaakte, men is ver gegaan met mij. Je moet rekenen dat ik toen een jong tenger studentje was. Het heeft me nooit losgelaten maar de laatste tijd verdiep ik er mij echt in. Er is 1boek van Jef Geraerts Z17 (ik ben het boek spijtig genoeg verloren) DAT JE MOET LEZEN. Het geeft je een zicht op ons apparaat die de staat hoort te zijn.Geeraerts werd indertijd ook verhoord over zaken die hij verwerkte in zijn misdaadroman. Enfin, ik beter zelf eentje beginnen schrijven 't zou ook al de moeite zijn. Ter afsluiting; Door de jaren heen, dat zal Kouros kunnen bevestigen denk ik, leer er mee leven en durf je soms de film terugdraaien. Een vb: ik trouwde en mijn ma gaf mij bij mijn verhuis, een doos met boeken mee. "bekijk dit vandaag eens, en denk met je huidige verstand"  Ik stond wel een beetje versteld hoe ver ik gegaan ben om dit te verwerken. Ik ga stoppen want anders blijft dat hier duren................Tot later

Re: Verhaal van Kuros

Wat me na even nadenken opvalt is, dat voor zowel in Temse als Aalst nu blijkt dat de gansters eerst op cafe geweest zijn, en zich daar hebben laten opvallen. Wat me direct de bedenking maakt, misschien moesten ze Kuros helemaal niet hebben, misschien wilden ze enkel angst in boezemen, net zoals ze in dat cafe deden voor ze Temse deden.

Het kan nog altijd zijn dat ze hem wilden natuurlijk en dat ze dat uiteindelijk niet gelukt is. maar toch maak ik me die bedenking, zelf al zou Aalst dan mislukt zijn, hadden ze hem nog kunnen regelen na die overval, zoals in Au Trois Canard een overval in een horecazaak bv.

Wat betreft de overval zelf, die parking is duidelijk een val, als je ziet hoe de rest gepland is kan ik me niet voorstellen dat ze daar ook niet aan gedacht hebben, deze gasten gingen met militaire precisie te werk, plan A kan ontsnappen via de parking geweest zijn, maar dan zit je met de uitgang, een panikerende klant met een auto in die in/uitgang is het laatste wat je kan hebben als je probeert te ontsnappen.

Dus plan B langs de voorkant, of uitgang parking uit naar een wagen die daar staat te wachten, een draaiend voertuig bij een winkel waarin (Pa) zit te wachten valt immers niet op.

Plan C te voet langs het park weg, onder dekking van de gedropte wapens, (mocht tegen dan hun ammo op zijn bv.) naar de Mercedes, die omdat hij zo ver staat niet zo direct aan de holdup zal gelinkt worden.

Wat er ook van zei, we hebben nu misschien wel de vluchtwegen gereconstrueerd en we weten nu ook dat er hoogstwaarschijnlijk een 4e killer executies aan het uitvoeren was, maar we weten nog altijd niet wie en waarom. We kunnen wel vermoeden wie, maar zeker zijn we niet. Wat we te weten moeten zien te komen is waarom een aantal van de slachtoffers vermoord zijn, dan kunnen we misschien ook uitvogelen wie erachter zat.

359

Re: Verhaal van Kuros

Ik ben iemand die overdag een druk bestaan heeft, maar ik WIL mij hiervoor heel graag vrijmaken ook tijdens de dag of 's avonds. Laat mij weten hoe of waar we kunnen afspraken want voorlopig wissel ik geen gegevens uit, toch over het net

Ben je morgen vrij??Zeg mij welk uur.Dan zeg ik waar je heen kan komen ofzo,dan kan je mij volgen...of mee rijden...je kan mij altijd mailen hé (gewoon op naam klikken)
We kunnen ergens thuis gaan,dus geen pottenkijkers moest je daarvoor bang zijn...


Wat me na even nadenken opvalt is, dat voor zowel in Temse als Aalst nu blijkt dat de gansters eerst op cafe geweest zijn,  en zich daar hebben laten opvallen.

Wat me direct de bedenking maakt, misschien moesten ze Kuros helemaal niet hebben, misschien wilden ze enkel angst in boezemen, net zoals ze in dat cafe deden voor ze Temse deden.

Waarom moest men hem dan angst inboezemen...ze moesten daar niet zijn...dat kan hé maar er zijn meer aanwijzingen dat ze hem wel moesten hebben.
De manier hoe ze in aalst die zaak binnen gingen was al zeer verdacht...
De garcon word weggelokt,als die buiten is,komt er ene binnen en kijkt of de kust safe is,dan houd hij de deur open voor de rest...
In Aalst lieten ze zich niet opvallen want het was al 2a3u s nachts,ze wouden gewoon door zou weinig mensen gezien worden...om nog iemand te zien...want de garcon komt terug,gaat naar keuken met kuros en 5 man is al buiten zonder het op te merken,zonder 1 stoel te horen verzetten,één man bleef zitten,hij rekende af (de man met een grijnslach)
Plus dat hij de dag van de overval rond dat uur naar de delhaize word gelokt...
Plus dat hij nog nooit in die winkel geweest was...
Plus de telefoon die hij even ervoor krijgt of hij al vertrokken was om de boodschappen...

Ik geloof in toeval maar er is te veel toeval,en als hij naar daar was geweest dan kon hij het niet meer na vertellen,want hij zat er perfect in.
In Temse is het gebeurd na hun café bezoek (als ik juist ben),in aalst zat er nog eens 16uur ongeveer tussen...plus dat ze voor de overval in aalst nog een zijn opgemerkt,en wie vertrok er toen naar daar.....rara

360 (edited by club_le-happy-few 13-10-2009 18:05)

Re: Verhaal van Kuros

Kuros heeft al bepaalde keren hier op forum gezet dat hij achteraf nog lastig gevallen is en heel wat "toevalligheden" heeft meegemaakt. Dus ja ...

Vergeet niet ... In Aalst zou hij gewoon op de verkeerde plaats op het verkeerde moment geweest zijn ...

Als men hem of Murcielago nu nog liquideert ... dan verraden ze eigenlijk zichzelf.

Dan kan je ervan uitgaan dat ze het forum gelezen (mensen zoals MK lezen wel enkel maar Franse forums denk ik) hebben en in paniek geslaan zijn. Maar daar vrees ik niet voor. Die zijn veel te berekend voor. Kijk ook maar naar een Habran. Spelen hun toneeltje, krijgen  beste advocaat, alles wordt geminimaliseerd .... Habran wordt als een grotere heilige afgeschildert dan Damiaan in de pers. Brave man die 's avonds gaat joggen en de rest voor zijn zieke vrouw zorgt ... Die gasten voelen zich ongenaakbaar en rekenen op hun advocaat.

Zouden die cafémannen effectief de uitvoerders zijn? Of eerder verkenners? Of heeft men een paar marginalen veel geld gegeven om een extra dwaalspoor te creëren (zou me niet verwonderen). Denk ook al aan aanwezigheid van Philippe De Staerke avond voordien in Delhaize. En dat die daar toevallig door een oude jeugdvriend gezien is. Is toch ook wel enorm toeval.