Re: Verhaal van Kuros

club_le-happy-few wrote:

Kuros heeft al bepaalde keren hier op forum gezet dat hij achteraf nog lastig gevallen is. Dus ja ...

Vergeet niet ... In Aalst zou hij gewoon op de verkeerde plaats op het verkeerde moment geweest zijn ...

Als men hem of Murcielago nu nog liquideert ... dan verraden ze eigenlijk zichzelf.

In mijn opinie is het het verstandigst dat je als dader van deze feiten je gedeisd houdt. Zie maar naar Habran ... Als men geen moorden zwart op wit kan toeschrijven aan hem, sta je nergens. Maar als ze nu beginnen ... is het eerder een paniekreactie van hun. En enkele van de personen die onze getuige hier herkent heeft zitten op diverse forums van de Bende van Nijvel. Vooral dan Franstalige, maar het zou me niet verwonderen als ze hier ook komen meelezen.

Ja als ze met Aalst iets te maken hebben, kunnen ze hier inderdaad ook beter de boel in de gaten houden. Het is niet dat ik geen geloof hecht aan beide getuigenissen, maar ik wil wel een aantal bedenkingen open houden. En ik ben er nog altijd van overtuigd, dat we meer zouden moeten weten over de slachtoffers, vriendenkring, hobby's kennissen, beroep, zakenvrienden, ...

Er moet toch wel ergens een link zijn, ergens iets dat ze gemeenschappelijk hebben of hadden.

Re: Verhaal van Kuros

De familie die vermoord werd kenden ze allebei ... dacht ik.

Als de overlevenden niet durven getuigen. Je kan hen het niet kwalijk nemen. Misschien dat de stap van Murcielago en Kuros nog anderen op de been brengt.

En dat men hier via het forum de details niet wil geven kan ik ook verstaan.

Je weet nooit wie meeleest...

Re: Verhaal van Kuros

Ik vrees in alle bescheidenheid dat jullie niet weten wat er gebeurde, ik gisteren nog eens naar programma's vanuit die tijd gekeken, ik nodig jullie uit. Voor Herr Flick de volgende bedenking; " er zitten bij de slachtoffers inderdaad speciale groepen, maar dat geeft NIEMAND MAAR DAN OOK NIEMAND het recht te doden. Daarbij ik ben ook een slachtoffer, maar ik durfde het nooit te zeggen, ik was jong maar ik ben er van overtuigd dat iemand van 17 jaar best te overtuigen is om een getuigenverklaring af te leggen. Zoals Kuros zei, het is ABSOLUUT niet te vatten, die mannen of organisatie heeft lef. Hoe ga jij beste mijnheer morgen aan de overheid verklaren dat je dergelijke zaken zag zoals wij. En ja stel voor dat je verder kunt, maar naar waar? Het gekkenhuis? Ik durf nog verder te gaan, kom naar de delhaize in Aalst en ik zal met jou een rondgang houden en je ieder detail seconde per seconde uitleggen wat er in 1985 gebeurde, elke ijzigwekkende vertoning in geur en kleur. Geloof me dat WIL je niet weten. En als je denkt dat je met fantasten te maken hebt, moet je eens het volledige dossier van Aalst op dit formum eens lezen.  Na 25 jaar, lees ik vooral bij K dingen die mij verplicht hebben om ook te reageren. Wil je weten hoe ik op dit forum terecht gekomen ben, uit frustratie. Zelfs het leven van mijn dierbaarste naasten, hoe jong ze ook mogen zijn heeft hier ook onder geleden. Gelukkig ben ik met ouder te worden ook wijzer geworden, maar ik kan het je wel bevestigen dat ik kook  vanbinnen. Kuros heeft een deel gezien en hij weet daarvan belangrijke elementen te zeggen. Ik las alle bijdragen van Kuros, eens te meer ben ik ZEKER dat ik in de regio de voorbereiding zag, de overval, een bekend misdadiger FORMEEL herkend, en ik ben niet de enige. En als ik zeg dat het nooit stopt dan is dat zo beste.
Je kunt (of je wilt het misschien niet inzien en denkt dat we teveel naar films kijken) het je niet voorstellen. WETEN WAT DE OPZET IS ACHTER DIT ALLES? NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT WERD ER GELUISTERD. Leg mij eens uit hoe het komt dat Kuros en ikzelf na 25j nog steeds met dit geheim rondlopen, wel liever iets anders dan dat. En als blijkt dat jij een nuchter iemand bent die alles op een rijtje heeft, wel dan nodig ik u uit om ons de oplossing te geven, want de waarheid is schokkend.  Is er ooit nagegaan beste mensen, hoeveel mensen er vandaag heden ten dage, nog dagelijks met dit dossier last hebben of ondervinden, wel ik denk van wel. Simpelweg, geen aanhoudingen, geen straf, geen verklaringen, dus ook geen verwerking. En een schot horen, een mens in een fractie de dood voor ogen zien hebben, is in werkelijkheid helemaal iets anders dan op tv, schietclub, jacht, of eender welke andere schietsport. ALLE SLACHTOFFERS ZOUDEN ZICH NU MOETEN VERENIGEN want er zijn heren dit dit dureven te relativeren. Och ja 2 getuigenissen, wat is dat? VER VAN UW BED, laf, heel laf. Maar dat is het juist. Indien jij morgen geconfronteerd wordt met een gebeurtenis en zoals ieder burger ga je klacht neerleggen, plichtbewust, maar je krijgt geen gehoor, gevolg en ieder misdrijf dat je de komende 30-40jaar nog schade berokkend aan jouw dierbaren, eigendom of iets anders, geen gevolg gegeven wordt aan je klacht. Geen klacht, geen steun, geen verwerking want een mens moet een bewijs van compensatiegevoel krijgen alvorens hij iets kan verwerken. En als je nog bedenkingen hebt beste herr Flick, wel ga dan eens bij david of anderen, vragen hoe ze het vandaag stellen. sinds zijn 9 jaar he. Wat er ook van kenissen of banden met bestonden, NIEMAND HEEFT HET RECHT DIT IN TWIJFEL TE TREKKEN. Nochtans ik weet de reden van de executie van de VDS familie. Het brein is zelf dood best Herr Flick, maar wat met de uitvoerders???????????????????? Of denk je dat die allemaal gevlugd zijn? Zoals eveneens op dit forum reeds aangegeven, Rue d'Aerschot, daar vind je nog enkele mensen die iets kunnen vertellen. MAAR zeg nu niet dat er in Aalst zware gangsters leefden, behalve als je denkt dat het etablishment, le beau monde hier schuld aan heeft. Dus elke nuchtere, gezonde belg, die allemaal lustig belastingen, sociale zekerheid, het ziekenfonds en OCMW, minstens 1 keer in hun leven valselijk winst gehaald hebben uit een fraude.(particulier bedoeld) zijn betrokken of potentieel slacht en als vermoordbaar beschouwd?????????????????,
Mocht ik nu ALLES EN IEDEREEN vernoemen en ik haal morgen het nieuws, om één of andere redenen, ga je dan ook openlijk toegeven dat je dit ooit in twijfel trok??? IK VREES VAN NIET.

club_le-happy-few wrote:

Zouden die cafémannen effectief de uitvoerders zijn?

Of eerder verkenners ... of heeft men een paar marginalen veel geld gegeven om een extra dwaalspoor te creëren (zou me niet verwonderen...). Denk ook al aan aanwezigheid van PDS avond voordien in Delhaize. En dat die daar toevallig door een oude jeugdvriend gezien is. Is toch ook wel enorm toeval ...

PDS is hiervoor niet slim genoeg, niet in toom te houden en ONMOGELIJK voor een samenwerking met de gangster die ik zag. En,..........................TOEVAL BESTAAT NIET

Re: Verhaal van Kuros

Ik wil niet relativeren wat u heeft meegemaakt, integendeel ik heb er veel begrip voor en ik kan heel goed aannemen dat je dat nooit vergeet. Ik weet nog heel goed dat moment waarop er op terloops verscheen dat er een extra nieuwsuitzending was, dan die beelden van Aalst, bij wijze van spreken vlak bij de deur ook al was ik daar toen nog nooit geweest. Ik ben dat ook nooit vergeten en was toen 10 jaar, en ik zat begot in mijne zetel thuis. Dus ik kan heel goed aannemen dat het voor u en Kuros iets helemaal anders geweest is.

Het enige wat ik probeer is me een beeld te vormen van wat er is gebeurd, en me af te vragen waarom en zo tot het wie zit er nu feitelijk achter te komen. Ik wil zeker niet beweren dat dat gangsters waren die doodgeschoten zijn, waar zeg ik dat trouwens, maar een supermarkt vol volk dood schieten zonder reden dan hebben we het over psychopaten die killen zonder reden. Deze gasten hadden blijkbaar wel ergens een reden, het is te zeggen ze zijn ingehuurd door mensen met een reden, dus weten waarin iemand mogelijk betrokken was, passief, actief of als getuige kan ons een beeld opleveren van wat er echt gebeurd is.

Ik zeg ook niet dat iedereen die in Aalst gedood of gewond raakte iets met de zaak te maken had, misschien moesten ze maar 1 iemand hebben en zijn de anderen gewoon slachtoffer geworden. Ik kan ook aannemen dat u zich nog steeds niet op uw gemak voelt als u weet dat ze nog rondlopen. Ik kan aannemen dat u zich aangevallen voelt, maar dat was zeker mijn bedoeling niet.

365

Re: Verhaal van Kuros

Murcielago, zelf heb ik weken aan de Delhaize in Overijse gestaan al gewapend privé-bewaker. Gelukkig voor mij tijdens de rustperiode van de Bende van Nijvel. Twee weken voor de overval werd de bewaking afgeblazen omdat er niets meer gebeurde. Wat normaal is, bewaken kost geld.

Tijdens mijn aanwezigheid in de Delhaize van Overijse had ik een bijna familiare omgang met het personeel daar. Daarom kwam de slag hard aan na de moordende raid van de Bende van Nijvel. Dan zwijg ik nog van de reactie van mijn vrouw en kinderen na de moorden. Ik moest van werk veranderen, wat ik niet deed.
In die tijd had ik ook goede betrekkingen met gewone Rijkswachters, en geloof me, die wisten ook niet wat er gebeurde.
Werd ik gecontacteerd na die weken van bewaking? Werd er gevraagd wat ik had gezien? Of er mij iets opgevallen was in al die tijd? Neen.
Het enige dat ik weet is dat op een bepaalde avond een persoon in burger naar mij kwam om zich kenbaar te maken. Deze persoon was Christian Amory, zoals hij na het vertonen van zijn badge zei, lid van de BoB (BsR) Waver.
Als er na al die jaren nog intimidaties gebeuren (tegen mensen zoals jij ) gebeurt dit door een tweede generatie, een generatie van belanghebbenden die willen voorkomen dat de werkelijkheid uitkomt.
De werkelijke organisatoren, de killers en hun hulpjes zijn nu ( zoals ik ) ouderlingen.
Met andere woorden, een groot geheim moet de doofpot in.

366

Re: Verhaal van Kuros

Beste Leo, werden jullie getraind om bij een eventuele overval juist te kunnen handelen? Welk soort wapen had je toen bij? werd er in het bedrijf waar je werkte over gesproken? Hoe voelde je jezelf tijdens je opdracht? Als schietschijf of als een soort rambo?

Re: Verhaal van Kuros

Ter illustratie, de meeste grote supermarkten in Italië (noorden althans) hebben bijna allemaal een gewapende privé-bewaker.

368

Re: Verhaal van Kuros

Nochtans ik weet de reden van de executie van de VDS familie. Het brein is zelf dood

Murcielago,hetgene ik weet en ik vraag of die stelling in u versie klopt;
Dat er iemand TE veel is vermoord,en iemand TE weinig??
De persoon te weinig is kuros,wel te verstaan,hij kon ontkomen...

Klopt dit volgens u ook,of zit het anders,zonder daar namen over te zeggen want dat doe ik niet.
Het is gewoon om bepaalde zaken bevestigd te zien of over zaken anders te gaan denken,want er zitten veel vraagtekens in de verhalen,het feit dat we zoveel jaar later zijn,maakt het moeilijker en moeilijker,want een paar leven idd niet meer zoals u zegt.

MAAR zeg nu niet dat er in Aalst zware gangsters leefden

Nee maar toch wisten ze de weg richting aalst te vinden,en ik bedoel nu niet alleen de overval,lees gansterpolis bij hoofdstuk aalst,over Podevijn...je hebt schakels nodig.
Dus de contacten waren er wel in aalst,en die waren nodig ook.
Door een agente in die tijd,die contacten had bij het milieu,zijn ze in den tijd,ongezien kunnen binnen komen bij kuros,ze leeft niet meer,zelfmoord.
Zij lokte de garcon weg door te bellen naar de zaak om haar iets te laten brengen,
net toen de laatste klant weg ging,en ze hield hem geruime tijd aan de praat...

Zelfs het leven van mijn dierbaarste naasten, hoe jong ze ook mogen zijn heeft hier ook onder geleden. Gelukkig ben ik met ouder te worden ook wijzer geworden, maar ik kan het je wel bevestigen dat ik kook  vanbinnen.

Daar kan ik inkomen,maar kijk naar het positieve,je staat niet meer alleen,en ze kunnen 1 persoon afschudden en 2 ook,en ze kunnen de doofpot gesloten houden,maar er zijn mensen die wachten op de echt waarheid,vooral de onschuldige nabestaanden...
Daarom is dit forum hier hé,zonder dit was het allemaal al dood,we doen ons best hé en maken er het beste van en iedereen op dit forum wil dat

Re: Verhaal van Kuros

,lees gansterpolis bij hoofdstuk aalst,over Podevijn...je hebt schakels nodig.
Dus de contacten waren er wel in aalst,en die waren nodig ook.

Re: Verhaal van Kuros

Kijk, ik was niet van plan om dit op het forum te plaatsen, maar het moet. 2 jaar geleden werd er een poging ondernomen om mij te liquideren!!!!!!! Om dit te kunnen doen, dringt men in je omgeving binnnen. KUROS beschreef ergens op het forum en hij klonk gefrustreerd, dat vrouwen die niets geven om hun kinderen, drank misbruik, prostitutie, vrouwen zijn met macht. Wel ik kan dat bevestigen, ik werd voor de ogen van mijn kinderen het hoofd ingeslaan en voor dood achtergelaten!!!!!!!!!!!!!!!!! Mijn zoontje van 9 op dat moment(klinkt dit bekend) heeft mijn leven gered. Begrijp je nu dat het heel gevaarlijk blijft? Maar een mens, zoals ook blijkt bij kuros heeft op den duur geen angst meer. Kun je geloven dat de opgeroepen diensten onmiddellijk van de BOB waren terwijl mijn zoontje nooit iets zei aan de telefoon, enkel het feit dat papa dood ging. Waarom geen politie maar direct recherche. Wel ook voor deze feiten geen PV, geen onderzoek. Ik stelde reeds t.a.v politie en gerecht dat ze me beter opsluiten want de dag dat ze aan mijn kinderen raken dan verlies ik alle controle over mezelf en daar ben ik zeker van. Uiteindelijk zitten kuros en ikzelf met hetzelfde probleem en ZE weten het, wees gerust. Jouw stelling over podevijn moet kloppen want ik heb daar van in 1985 de familie vds over horen klagen.
Ik kan me niet uitspreken over de reden waarom ze bij kuros kwamen maar dit heeft vast een reden, en als hij bekend was in het nachtleven, dat moet je het niet ver meer zoeken, want dan ligt daar een verband. En dat zou opnieuw een raakpunt met mijn verhaal zijn, vandaar dat ik een aantal dagen gelden schreef; wie weet kennen we elkaar? In ieder geval het zou kunnen dat Kuros en ikzelf in de pre-overval periode dingen gezien hebben zonder het te beseffen, maar voor de Bende van Nijvel lag dat misschien anders. Niemand weet dit, ik zag veel tijdens de overval en kon EVENEENS ontkomen. De huilende maar gewapende man, was overstuur omdat hij wist wat er gebeuren zou. De stelling dat WE gelokt werden KLOPT, ook voor een aantal slachtoffers. Waarom bestaat er vandaag en ook op het forum, nog steeds verwarring over het aantal doden??????????????????,,, De link is inderdaad 1 of 2 te weinig en 1 te veel. Maar er is nog een derde die in leven MOCHT blijven. Hij heeft gepraat, ook onder hypnose, de verklaring die daaruit volgde bewijst ons vermoeden, maar daarmee is de kous niet af.
Waarom denk je dat ik nu redelijk openbaar dingen durf te verklaren? Als er morgen iets met mij gebeurd en men zou het camoufleren dan weten jullie tenminste dat ik het ben (bv. indien jullie een opsporingsbericht wegens vermist zouden zien of horen in de tijd die nu volgt, dan moeten jullie genoeg weten). Ik heb het gevoel dat ik verlost ben door erover te schrijven maar de schrik zit er diep in hoor.