371

Re: Verhaal van Kuros

murcielago, dank voor de getuigenis. enig idee over motief? elimineren van personen of strategie van spanning? in het eerste geval: omdat ze op de hoogte waren van bepaalde onfrisse zaken of omdat ze zelf betrokken waren? dank!

372 (edited by Renne 14-10-2009 22:52)

Re: Verhaal van Kuros

Waarom denk je dat ik nu redelijk openbaar dingen durf te verklaren????? Als er morgen iets met mij gebeurd en men zou het camoufleren dan weten jullie teminste dat ik het ben.(

Moest ik van u zijn zou ik toch met kuros praten en dan zoals hij gedaan heeft,officieel,en ik bedoel niet via Jumet hé,want dat heeft hij ook gedaan en je weet waar daar van voort gekomen is,niks;zoveel jaar later wisten ze nog niet langs waar de familie VDS binnen gekomen was...ma daarvoor moet je bij kuros zijn,dat is u keuze maar dat maakt u nog sterker,en hem ook...

Uiteindelijk zitten kuros en ikzelf met hetzelfde probleem en ZE weten het, wees gerust

Kuros heeft ze gezien,en dat weten ze,maar het was niet de bedoeling dat hij dat nog kon na vertellen,hij heeft dat laten vast stellen,dus vanaf er nu iets gebeurd ongeluk of moord,dan weten we genoeg...

Ik heb het gevoel dat ik verlost ben door erover te schrijven maar de schrik zit er diep in hoor

Door de stilte te doorbreken zal je leven er misschien beter uitzien,die herinneringen gaan blijven,maar waarom blijven zwijgen??Dat wreet aan u...

Als je kuros wil spreken moet je het maar zeggen,je zegt het zelf maar,maar het verhaal heeft zoveel gelijkenissen dat zijn verhaal bevestigd,dus daar word iedereen juist beter van,de waarheid komt dichter dan...

Re: Verhaal van Kuros

Bewaar je verhaal in een paar exemplaren op papier of op video, stop het in een kluis bij de bank, bij familie of desnoods in het buitenland.

Re: Verhaal van Kuros

Of laat het in het Engels vertalen, en stuur het naar de Hollywoodstudios smile Er zijn maar weinig thrillers met zo'n sterk plot. Of naar Erik Van Looy.

Erg dat je zoiets moet meemaken.

Maar volgens mij ben je nu vrij safe. Als men u nu nog aanvalt bekennen ze automatisch schuld.

375

Re: Verhaal van Kuros

Ik denk dat het lid "gangsterpolis" van de site verdwenen is met zijn boodschappen. Iemand een link naar zijn Podevijn? ex buur van VDS op het industriepark?

376

Re: Verhaal van Kuros

K& wrote:

Ik denk dat het lid "gangsterpolis" van de site verdwenen is met zijn boodschappen. iemand een link naar zijn podevijn? ex buur van VDS op het industriepark?

Gangsterpolis staat bij 1985/aalst/interviews gangsterpolis

Of laat het in het Engels vertalen, en stuur het naar de Hollywoodstudios  Er zijn maar weinig thrillers met zo'n sterk plot. Of naar Erik Van Looy.

Tegen kuros zei meester vermassen het volgende:als je een boek had geschreven over haar (zijn ex)was het een bestseller geweest;ma toen wist hij nog maar een vierde van wat hij nu weet;dus ik denk dat het een kaskraker zou zijn... smile

iemand een link naar zijn pode-vijn? ex buur van VDS op het industriepark?

Het is jammer dat mensen uit zijn entourage al dood zijn;maar er zijn er nog in leven..
Gangsterpolis heeft toch een beeld dat aalst misschien toch niet zo een grote verrassing was dan velen wel denken,vele sporen kruisen elkaar in aalst,maw aalst was een ontmoetingsplaats....voor velen blijkbaar

Re: Verhaal van Kuros

.Als je kuros wil spreken moet je het maar zeggen,je zegt het zelf maar,maar het verhaal heeft zoveel gelijkenissen dat zijn verhaal bevestigd,dus daar word iedereen juist beter van,de waarheid komt dichter dan...[/Als je kuros wil spreken moet je het maar zeggen,je zegt het zelf maar,maar het verhaal heeft zoveel gelijkenissen dat zijn verhaal bevestigd,dus daar word iedereen juist beter van,de waarheid komt dichter dan...

378 (edited by Biggus Dickus 16-10-2009 11:52)

Re: Verhaal van Kuros

Murcielago,hetgene ik weet en ik vraag of die stelling in u versie klopt;
Dat er iemand TE veel is vermoord,en iemand TE weinig??
De persoon te weinig is kuros,wel te verstaan,hij kon ontkomen...

Als dit zou kloppen kan dat volgens mij nooit de reden geweest zijn waarom de Bende er na Aalst de brui aan gaf.  Als dit toch wel het geval zou zijn, kan ik maar enkele mogelijke verklaringen bedenken:

- de persoon die per abuis te veel is vermoord was zo'n belangrijk en invloedrijk iemand dat het de Bende dun door de broek begon te lopen en ze eieren voor haar geld koos door er mee op te houden;
- hetzelfde  kan gezegd worden van het beoogde slachtoffer (Kuros dus) dat niet werd geliquideerd;
- de uitvoerders (of een gedeelte ervan) handelde(n) Aalst af op eigen houtje (misschien met de samenwerking van lokale criminelen) om wat rekeningen te vereffenen of om wat persoonlijke gunsten te verlenen. Indien dit zonder medeweten van de opdrachtgevers zou gebeurd zijn, zouden deze laatsten daarmee wel eens niet zo opgezet kunnen geweest zijn, en zou er door hen wel eens drastisch kunnen ingegrepen zijn, exit uitvoerders dus. Langs de andere kant zou het wel best eens kunnen dat de uitvoerders, als kers op de taart als het ware, carte blanche kregen van de opdrachtgevers om in Aalst eens goed hun gangen te gaan als beloning omdat ze het er bij de vorige feiten zo goed van af gebracht hadden. Dit zou dus betekenen dat het echte doel van de overvallen niet in Aalst werd bereikt, maar in Eigenbrakel & Overijse. In de aanloop naar Aalst konden figuren als De Staerke en Bultot dan nog in diskrediet worden gebracht, dat was mooi meegenomen;
- Aalst werd gedaan door copycats onder het mom van de Bende om enkele lokale afrekeningen uit te voeren.

Ik heb de grootste twijfels aan de tweede en de vierde verklaring. Ten eerste kan ik me moeilijk inbeelden dat een bende bloeddorstige psychopaten, die in het verleden niet verlegen zat om een dode meer of minder, achteraf geen andere mouw kan passen aan het geval Kuros (zeker niet gezien hun connecties) dan hem jarenlang te treiteren (idem dito voor Murcielago). Ten tweede heb ik het moeilijk met de theorie rond de copycats, als men de logistieke voorbereiding, de uitvoering en de ontsnapping bekijkt kan men zich toch niet van de indruk ontdoen dat het hier ging om mensen die niet aan hun proefstuk toe waren. Bovendien zijn er de gevonden zakken met wapens die alle Bendefeiten linken.

Indien de eerste verklaring zou kloppen moeten we ons afvragen wie de persoon is die niet mocht worden koud gemaakt, en welke connecties die dan niet had dat de Bende ervoor de pijp aan Maarten gaf. Als we deze connecties hebben komen we onlosmakelijk bij de opdrachtgevers terecht. Ook deze theorie lijkt me niet erg plausibel.

Persoonlijk hecht ik het meeste belang aan de derde mogelijkheid, ze zou trouwens kunnen verklaren waarom het actieterrein naar Aalst werd verplaatst.

Re: Verhaal van Kuros

Jongens, wat nu voor mij belangrijk is te weten, ofwel worden hier theoriëen gesteld door mensen die sterk geïntrigeerd of geïntresseerd zijn in het dossier, ofwel betrokken zoals Kuros en ikzelf, ofwel van de politie. (wat in principe geen probleem is) MAAR HET IS AL 24 JAAR HETZELFDE, VEEL HYPOTHESES EN VERKLARINGEN ZONDER NAAR DE ESSENTIE TE GAAN. Wie durft het aan om op een ordentelijke wijze kuros en Murcielage samen te brengen zodat de raakpunten binnen hun ervaringen in het dossier kunnen worden nagegeaan en gekoppeld aan enkele gruwelijke details. Of gaan we tot in de eeuwigheid verder op dit formu blijven veronderstellen tot in de eeuwigheid. Ik kan en wil via deze weg mijn naam of andere gegevens niet vrijgeven, maar jullie kunnen ervan op aan dat ik een normaal mens ben met een goede job. Ik zou zelfs alle belang hebben om erover te zwijgen want dit kan mijn reputatie schaden. Maar.........................................................mede dankzij jullie en het forum heb ik de stap gezet en voel een enorme opluchting. Ik weet enkel wat ik ervaar tot op vandaag en geloog me dat is MEER dan genoeg, alles wat ik totnogtoe schreef klopt. Dat is nu net het probleem dat kuros en ikzelf ervaren sinds jaren, rare gebeurtenissen die ons hele leven bepalen en achtervolgen, geen pv's, geen verdedging. WIE GAAT ONS VANDAAG NOG GELOVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zonder de detail van kuros te kennen, weet ik wel heel zeker dat hij door dezelfde hel gaat dan ikzelf. Hebben jullie het goede gelezen enkele dagen terug??????????????????????????? Ik heb een eerste liquidatiepoging achter de rug he. Ze gaan ver, manipuleren iedereen zodat blijkt dat het om een drama gaat en niemand denkt aan het besproken dossier. DIEGEN DIE ERVOOR KAN ZORGEN DAT ER OP EEN EERLIJKE EN VEILIGE WIJZE KAN GESPROKEN WORDEN IN BEPERKTE KRING ONS SAMEN BRENGT EN ERVARING HEEFT MET ZWAAR BANDITISME, DIE HEEFT VOLGENS MIJ DE SLEUTEL TOT DE WAARHEID. TOEGEGEVEN HET ZIJN 3 NIET ZO VANZELFSPREKENDE VOORWAARDEN. Lees op het forum enkele het dossier Aalst er eens op na, en je ziet angstaanjagende raakpunten tussen kuros en mij. Nochthans heb ik eerder nooit van kuros of zijn ervaring gehoord. Ik mezelf steeds wijsgemaakt dat ik de enige was en heel voorzichtig moest zijn, door er niet over te spreken. OK HOOP DAT ELK LID OP DIT FORMUM BESEFT WAT DIT VOOR MIJ BETEKEND. En ja, ik kijk opnieuw over mijn schouder en schuw het stadscentrum van Aalst. Er kunnen betrokkenen van Aalst bestaan maar dat schrikt mij niet af. Het zijn alle OOIT meewerkende gangsters in dit dossier dat morgen opnieuw kunnen opstaan en reageren. Vandaar het gevaar, velen hebben langs een zijde niets te verliezen,maar er zijn er ook dat opnieuw maatschappelijk geëngageerd zijn en veel te verliezen hebben, om dan nog te zwijgen op de hoger geplaatste prominenten enz.....
Vergeet niet dat er niet veel nodig is om vuur aan het lont te steken he, want onze wereld is inmiddels sterk gemediatisseerd. Als er een gek aan denkt om naar de pers te stappen met sommige van deze stellingen die hier te lezen zijn, dan hebben we een probleem hoor. Dus de ganse moraal achter mijn betoog is, stel geen vage vragen meer en vooral geen hypothese die gesteund zijn door de wetenschap uit de pers, schrijvers, actua enz... of pv's want waarom bestaan de 2 uitzonderlijke gevallen zoals Kuros en mezelf. Er heeft nooit iemand geluisterd naar de signalen die wel zelf niet begrepen en wij zijn geconfronteerd met zaken die we enkel kennen uit boeken of vanop tv. Dus,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Re: Verhaal van Kuros

Nog een vraagje (sorry blijf doorbomen): heb je M.K. die dag op de parking of in de omgeving van Aalst gezien. Of dagen ervoor?

Of hoe heeft hij je anders gevonden denk je? Via andere betrokkenen?

Dit is een vraag die ik nog graag opgelost zag.

Verder veel succes ermee!!! En laat ons hopen dat er eindelijk doorbraak komt. Ik hoop van harte dat jullie iemand vinden die in je verhaal gelooft bij de advocaten, autoriteiten,...

En idd ... misschien dat we ons allen best concentreren op de verhalen van Kuros en Murcielago. Die dingen weten we zeker ... Andere zijn veronderstellingen en kom je weer bij dwaalsporen waaruit weer andere veronderstellingen ontstaan en staan we binnen 25 jaar nog nergens ...