461

Re: Verhaal van Kuros

Beste air0240, mijn verhaal van die wijn staat hier niet te lezen. Ik bedoel maar, als ik dat verhaal van Kuros ernstig zou nemen, wat zeker niet het geval is, dan zou ik ook een hit geweest zijn. Moest iedereen die die avond rond dat uur nog even naar Delhaize gestuurd werd vlak voor die feestdagen een potentieel slachtoffer geweest zijn dan hadden ze waarschijnlijk kogels te kort gehad. Ook de zgn. verbanden tussen de slachtoffers? 't Land van Riem, daar kwam ik regelmatig, Podevijn ken ik ook, zoals ik er zovele ken die in dat verhaal voorkomen. Verder ken ik ook het nachtleven van Aalst en omstreken, waar er frisse en minder frissen figuren rondliepen en pinten met elkaar dronken. Raar dat ik dan niet paranoïde ben?

Dit is een heel nuttige site, maar met alle respect, ik vraag me af of dergelijke fantastische verhalen en hypotheses hier wel thuis horen.

462

Re: Verhaal van Kuros

Ja, ik heb hier ook al veel gelezen, vind het leuk en wekt mijn interesse, ik was toen zo tussen de 15 en de 20 en weet nog goed dat ik de vrijdag en zaterdagavond na zeven uur niet meer naar de supermarkt ging! Fantasten lopen er overal rond, of deze er een is, zou ik me niet zo snel over uit spreken!

Mij lijkt de theorie van samenbrengen van slachtoffers helemaal niet zo onwaarschijnlijk, diegene die je op die manier kunt samenbrengen en tegelijk neerleggen daar ben je van af. Diegene die door een of ander toeval de dans ontspringen die hebben geluk gehad, als je der drie hebt van de mogelijke zes die je misschien gepland had, is dat een mooi resultaat. Als je toch een soortement holdup/overval met slachtoffers op de planning hebt staan, zou het voor mij mooi meegenomen om er een paar op te ruimen die al een tijdje op mijn lijstje staan! (Hiermee bedoel ik mensen die je al wat hebben aan gedaan en nog flink wat van je te goed hebben in de kering!)

Verder lijk je (legia) me een leuk persoon, misschien wel eens de moeite om eens richting Aalst te komen! smile

463

Re: Verhaal van Kuros

Er valt hier in Aalst weinig te beleven, air0240, we worden pas leuk als we carnavalsmaskers dragen.

464

Re: Verhaal van Kuros

Dat zijn de dagen dat ik er weg blijf. wink

Re: Verhaal van Kuros

Ik hoop dat we van dit topic iets geleerd hebben, namelijk dat sommige mensen tegen zichzelf beschermd moeten worden. De manier waarop Kuros zijn ex te kijk heeft gezet en beschuldigd, vind ik althans beschamend.

466

Re: Verhaal van Kuros

Ik snap echt niet waarom je zo'n belachelijke opmerking moet maken. Ik heb Kuros verschillende keren ontmoet in Aalst. Zijn verhaal is veel uitgebreider dan hetgeen hij hier heeft geschreven. Had alles daarom te maken met de Bende van Nijvel? Waarschijnlijk niet, maar er waren wel elementen die interessant genoeg waren voor verder onderzoek.

De les die ik hier uit trek, is dat hij zelf geloofde in die piste en dat het voor buitenstaanders zeer moeilijk is om te oordelen over het verhaal. Zeker als je niet alle informatie hebt.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

467

Re: Verhaal van Kuros

Is kuros zijn verhaal dan nog uitgebreider dan wat ik hier las?

De reus stond in zijn taverne. Iets later zat de hele bende er te pintelieren. Hij deed teken naar het konvooi dat ze hun lichten moesten aansteken. Ze stuurden hem naar de Delhaize. Hij kwam de Golf tegen op de nieuwe baan. Zijn Mercedes werd gebruikt (of las ik dat verkeerd?). Hij weet dat ze niet aan Den Doorn kwamen. En de rest moet ik hier vast nog lezen. Moet er nog zand zijn?

Ik zou hem ook graag eens ontmoeten, ik betaal hem een pint. Eentje maar!

Re: Verhaal van Kuros

De kwalificatie belachelijk laat ik voor jouw rekening. Dit is een forum waarop men zijn mening kan geven. Ik vind dus dat je soms paal en perk moet stellen als mensen de miserabele kanten van hun priveleven op een forum gooien. Voor mij overschrijdt dat een norm, voor anderen dus kennelijk niet. Prima.

469

Re: Verhaal van Kuros

Het is niet omdat je je mening kan geven, dat je dat ook iedere keer moet doen. U omschrijft Kuros als iemand die tegen zichzelf beschermd moet worden ook al heeft u hem nooit ontmoet, gesproken of het hele verhaal gehoord. Lijkt me nogal straf dat je dan over iemand zijn persoonlijkheid of zijn geschiedenis kan oordelen.

legia wrote:

Is kuros zijn verhaal dan nog uitgebreider dan wat ik hier las?

Ja.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Verhaal van Kuros

Ik heb Kuros zelf ook meermaals ontmoet. Een respectvol man trouwens. Ik deel de mening van noorderling dat Kuros een aantal zaken beter niet op het forum had gezet en dat iemand hem daarvoor had moeten behoeden. Hij had wel een zeer interessante invalshoek. Die is nooit als dusdanig op het forum gezet. En dat is maar goed ook.