501

Re: Verhaal van Kuros

Kuros beschrijft de leider van de zes die z'n café bezochten als erg klein. Stefano delle Chiaie? Op verhoogde schoenen zeker nog altijd kleiner dan 1m70. Heeft iemand van de nu actieve forumleden ooit met kuros gesproken? Gelieve mij dan te contacteren. Ben heel hard op Aalst aan het werken nu.

Waarom werd Kuros geviseerd? Hypothese: Cafébazen vertellen soms geruchten door. Bijvoorbeeld over lijken in koffers van politiewagens.

Wat betreft het gelijktijdig daar krijgen. Hypothese: De bende lag daar in de Osbroek al de hele dag in het struikgewas verscholen. Op het moment dat de geviseerde familie in de Delhaize wordt gesignaleerd, krijgt de dochter van Palsterman een seintje. Het is tijd. Nog snel luiers nodig. Het is op vraag van Irena dat Palsterman naar de Delhaize rijdt. Om luiers. Waar woonde Palsterman eigenlijk? Hofstade misschien? En wie is de Libanese echtgenoot van Irena?
Te voet naar Scherpenheuvel = kom uit het bos, tijd om de Dokusberg te beklimmen.

Waarom nooit iemand loslippig wordt? Gevaarlijk eh in Aalst. Heb zelf al een keer een politiewapen op mij gericht had in Aalst. En mijn auto is al een keer in verband gebracht met een onverklaarbaar lijk op straat. En niet toevallig. Of wel toevallig. Zoals je het bekijkt. Ik ben toevalllig de zoon van iemand die de wereld van caféspelen bizonder goed heeft gekend, sinds de jaren 60 al. Zwijgen als een graf. Of het graf. Vrij simpele propositie.

502

Re: Verhaal van Kuros

Dokusberg is inderdaad een scherpe heuvel. Ikzelf heb Kuros ooit ontmoet, en zijn verhaal aanhoord. Hij ging nooit zijn boodschappen doen in Aalst, maar steeds in Ninove. Opeens moest en zou hij van zijn vrouw in de Delhaize Aalst inkopen moeten doen, en meteen vertrekken.

Hij is naar Aalst gereden, maar heeft in een andere supermarkt gekocht. Zij vrouw was woedend, en toen hij die avond hoorde wat er gebeurd was, begonnen de puzelstukken te vallen.

Re: Verhaal van Kuros

Straffen toebak.

De grote Manitou ziet alles

504

Re: Verhaal van Kuros

Het laatste wat ik vernomen heb is dat Kuros overleden zou zijn.
Ten tijde van mijn gesprek was hij al ziek.

Zijn vrouw zou destijds financieel sterk genoeg gestaan hebben om zonder hem verder te kunnen.
Hij was zaakvoerder van Taverne - Restaurant "T' Land van Rieme' op de grote markt van Aalst.
(zaak bestaat nu niet meer - andere naam en zaakvoerder).


Trojan, "zwijgen als het graf of het graf" , verklaar U nader als het kan.

Re: Verhaal van Kuros

Trojan wrote:

En mijn auto is al een keer in verband gebracht met een onverklaarbaar lijk op straat. En niet toevallig. Of wel toevallig. Zoals je het bekijkt. Ik ben toevalllig de zoon van iemand die de wereld van caféspelen bizonder goed heeft gekend, sinds de jaren 60 al. Zwijgen als een graf. Of het graf. Vrij simpele propositie.

Murcielago wrote:

Hier werd mijn voertuig, een R19 16V nummerplaat KET367, gestolen door Murat Kapllan, met het lijk van J Idriss  in datzelfde voertuig, gedumpt. Vijf dagen na de diefstal werd het voertuig door het gerecht teruggevonden doch 3 weken later werd ik pas verwittigd! Le cimetiere des éléphants, wapens van het SIE werden hier ook teruggevonden! » Google Maps

Trojan: ben jij dan Murcielago?

506

Re: Verhaal van Kuros

Nee, en heb ook geen idee wie Murcielago is, heb wel zijn bijdrage hier gelezen.

Mijn auto is nooit gestolen. Wel is een aantal jaren geleden in Aalst aan de Zeebergbrug een keer een onverklaarbaar lijk gevonden, gewoon op straat, een eind na middernacht. Moet gevonden zijn zeer kort nadat ik daar die nacht per auto ben gepasseerd. Toeval. Het kan. Maar lang niet de enige bizonder bizarre gebeurtenis in Aalst de voorbije jaren, synchroon met mijn aanwezigheid. Maar ik rij al lang elke nacht door Aalst. Dus het hoeft niet per se iets te betekenen.

Alleen hou je er natuurlijk een onbehaaglijk gevoel aan over en begin je je vragen te stellen. Bij Murcielago was het ook niet geheel duidelijk waarom hij werd geviseerd. Ga zijn bijdrage een keer herlezen, op zoek naar een logica. Het beste wat ik voor mezelf kan bedenken is dat het met de relatie tussen mijn vader en Willy Michiels te maken heeft of met de relatie tussen mijn vader en de handelsrechters die hem ooit hebben genekt, hij zat in immobiliën en dat was tegen de zin van sommigen. Maar we spreken hier over eind jaren 60, begin jaren 70.

Dat het met mijn vader te maken is me wel expliciet bevestigd door een betrokkene in juni. Kan hierover geen verdere details geven op dit forum. Of ik ben 'slachtoffer' van een reeks toevalligheden, of mijn vader kent een paar Aalsterse geheimen, en men laat mij op tijd en stond een keer weten dat die geheimen ook gelden voor de volgende generatie.

Dat ik erg impulsief en luid ben op sommige fora zal misschien niet vreemd zijn aan 1 en ander?

507

Re: Verhaal van Kuros

Trojan wrote:

Het beste wat ik voor mezelf kan bedenken is dat het met de relatie tussen mijn vader en Willy Michiels

Heb je op die naam al eens doe forum zoek functie gebruikt? Ik heb daar ook eens een post over gemaakt, ben de topic kwijt. En Kuros deed trouwens aangifte bij de politie van Haaltert, staat ergens in deze topic.

508

Re: Verhaal van Kuros

Over Willy Michiels, staat een stuk in het boek van David (blz. 85), er staat dat het grootste/indrukwekkendste cadeau dat hij kreeg van Willy Michiels kwam, en dat de grootvader van David Willy Michiels kende van vroeger.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

509

Re: Verhaal van Kuros

Over Willy Michiels later nog meer, voorlopig alleen dit: zou zich zeer zwaar hebben verrijkt door voorkennis wijziging gewestplannen. Grondspeculatie in de context van de aanleg van de expresweg tussen Aalst en Ninove.

Ondertussen even terugkeren naar de kleine man in het Land van Riem zoals verteld door kuros hierboven. In dit verband ben ik op zoek naar de naam van iemand van het Vreemdelingenlegioen, een Fransman, maar met wortels of banden in West-Vlaanderen, tweetalig dus, Frans en West-Vlaams. Ongeveer 1m60 dus. Een agressieveling.

Deze man heeft ooit verbleven in Sint Camillus, Gent (Sint-Denijs-Westrem) omwille van drankverslaving. Meer details heb ik niet op dit moment. Maar minimum acht jaar geleden en mogelijk twintig jaar geleden, ik tracht te verfijnen binnenkort. Dit zou kunnen de kleine man in het Land van Riem zijn. Of op zijn minst iemand die meer kan vertellen over Franse legionairs die ooit in Aalst passeerden.

Misschien moet Ben een topic openen: Opsporing verzocht.

510

Re: Verhaal van Kuros

Vrij boeiende theorie. Zou dit document van Kuros nog ergens online komen? Heb er ook wel enige interesse in om dit alles eens te lezen nadat ik deze topic doorspit heb vandaag.