51

Re: Verhaal van Kuros

Ze werden bijgestaan (met wagens en chauffeurs) door personen (opdrachtgevers) van de streek zelf! Gezien de vluchtroute die ze hebben genomen! Moeten er personen aan deel genomen hebben die de omgeving zeer goed kenden!

Maar dat betekent dat je mensen gebruikt die niet bij de 'harde kern' behoren en ook gevaarlijker zijn achteraf. Omdat er altijd een kans bestaat dat ze gaan praten. Je kan dat natuurlijk voorkomen door :
- Ze gigantisch veel geld te geven.
- Ze te vermoorden. Voor Aalst zou dat dan kunnen betekenen dat er in de periode na de aanslag misschien (zware) gangsters zijn vermoord. Naar wat ik heb gehoord liepen er nogal veel zware gangsters in die periode rond in Aalst.

Maar geldt dat ook voor Overijse en Eigenbrakel? Dan moeten ze op zoek gaan naar mensen die de regio kennen en dan houdt dat risico in.

De uitvoerders hoefden de motieven niet te weten! Gewoon hun "job" doen! En hier en daar onschuldige slachtoffers maken! Dat maakt het "super" moeilijk voor elke speurder!

Lijkt me een zeer logische uitleg, zo denk ik er ook over. Al kun je er ook weer vragen bij stellen. Schiet je één persoon neer - type Leon Finné - dan zou een slimme speurder zich daar al vragen rond gaan stellen. Maar schiet je buiten Finné nog twee, drie, ... mensen neer met duidelijke verbanden naar een bepaald Brussels milieu, dan gaat toch elke speurder zich vragen stellen. Is het dan nog "super moeilijk" voor de speurders? Bestaat er dan niet gewoon een macht in dit land die het onmogelijk maakte om naar dat milieu te speuren?

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

52

Re: Verhaal van Kuros

WAAROM ZE MOEILIJK TE VINDEN ZIJN:

Eigenlijk is het een wonder dat ze nooit gevonden zijn.
Dit kan alléén met hulp van machtige mensen.

1/ Gangsters uit het normale milieu zouden toch zoveel mogelijk
     bewijzen proberen te vernietigen.Zodat verschillende feiten niet
     aan één gekoppeld kunnen worden.
     De Bende van Nijvel knoopt juist alle feiten aan één,ze willen laten zien
     dat ZIJ het waren.
     Ze gaven de speurders de pap in de mond.
     Ze signeerden hun overvallen wat toch ook als provocatie gezien mag worden.
     De gevonden zakken in het kanaal Brussel-Charleroi,nabij het hellend vlak in
     Ronquières maakte de puzzel compleet.
     Wapens werden meerdere malen gebruikt bij verschillende feiten.

2/ Wagens werden ook meerdere malen gebruikt bij verschillende feiten.

3/ Ze hadden ook op de meeste plaatsen dezelfde vermommingen.
     
4/ De beloofde premie van 10.000.000 Bfr om de link te geven naar de Bende leverde
     niets op.
     Maar er zijn toch belangrijke pistes niet onderzocht en dat omdat er politiekers en
     rechters en andere grote namen anders in nauwe schoentjes zouden komen.
     Documenten werden vervalst en verdwenen uit het niets.
     Speurders en onderzoeksrechters verbood men om zaken te onderzoeken.
     Om zulke zaken te realiseren moet je veel macht hebben volgens mij.

Het is niet alleen wie zijn die moordenaars maar ook wie en wat schuilt er achter.
De moordenaars zie ik eigenlijk als soldaten die hun bevelen moesten opvolgen van hogere hand.

53

Re: Verhaal van Kuros

Zou het allemaal TOEVAL zijn ? Graag jullie mening!

Laten we beginnen met : A en B vervolgens C en D  en  E en F
A + C + E  zaten dagen voor 9 nov; dagelijks in zelfde etablissement en beweren toch elkaar niet gekend te hebben! A neemt initiatief en gaat samen met B om 19.30u naar parking van delhaize! A en B worden samen gedood ( vergissing? Of : het zwijgen opgelegd? ) C stuurt D naar Delhaize en wordt daar neergelegd! E stuurt F ook om 19.30 u naar plaats maar F gaat niet! E had dagen ervoor tegen F al gezegd: binnen kort is het in Aalst! Let op mijn woorden! Toeval of voorspelling? Na gewonnen informatie hadden A-C en E dezelfde levenswijze! T.t.z. leefden van leugens – diefstal – bedrog- bij zover dat die personen buiten dat ze er MENS uitzagen  hun gedrag niets menselijks had ! Socio – Psyhopatische kenmerken vertoonden! O a : vernietigen van personen en bezittingen enz…1 ervan heeft voor 1980 regelmatig Psychiater bezocht! Werden bestempeld als ernstig gestoord! We hebben het hier over het etablissement waar de bende enkele uren voor de overval is gezien!
Dat personen A+C+E  in 1983- 1984 –1985 een relatie hadden met : laat ze ons X-Y en Z noemen! A met X , C met Y + Z en  E met Y ,
X-Y-Z goede vrienden van elkaar zijn, de eersten die auto’s konden opdrijven, ombouwen, op circuit op zolder reden, (lees: hun rijkunst was fenomenaal!) dat die personen met  opgedreven Saab-turbo oefenden op circuit, dat 1 van hen voor 1980 te maken had met Ford-garage (Ford taunus ???) Dat die personen alle 3  in 1985  te maken hadden met garage die het dichtst bij de Delhaize parking lag! Dat bij ondervraging van sommige personen ofwel : er selectief “geheugenverlies” was vastgesteld of : ernstig werd gelogen!!!! Dat Z zijn vader “dokter” was in vlaams Brabant! ( zie : ça va docteur???)
Dat X Y en Z  “goede“ maatjes waren met persoon  ( zie gansterpolis in Aalst) Die goede vrienden had: Boubouche –Beijer –Bultot –Juan Mendez en niet te vergeten: rijkswachters!
Spijtig genoeg is die persoon na persoonlijk hem te hebben ondervraagd! Beginnen zweten en beginnen “beven” en vroeg aan zijn echtgenote om onmiddellijk de “dokter” te bellen, maand later was hij overleden! Toch heeft hij iets belangrijks  (zonder het  zelf te beseffen?) gezegd!
C en E  zijn nog in leven!  Y en Z ook nog! De rest ligt er al onder!
Ik weet dat met dit bericht, de personen die er mee te maken hebben rechtsreeks of onrechtstreeks en nog in leven zijn! Het mij zouden kunnen “lastig” maken! Of zou uiteindelijk de CWB deze keer het vlugste zijn? Ik wil niemand beschuldigen! Enkel feiten aantonen waarop men toch kan beginnen vragen stellen ! En het de moeite zal vinden om een “diepgaand” onderzoek te doen in bepaalde “kringen”  Ben zeker dat we nog voor enorme verassingen zullen komen te staan! Of zal men wachten tot alle mogelijke betrokken partijen er niet meer zijn? Het  is al moeilijk genoeg om feiten van 25 jaar geleden te onderzoeken!
Dit is maar een deel van mijn 3-jaar durende onderzoek! Er is MEER, er komt MEER, …later!!!!!!!!! Waarom in Aalst ? Omdat er mensen van Aalst een “doelwit” vormden! Je kunt die mensen toch moeilijk naar  een andere Delhaize sturen op een bepaald uur? Dat zou pas verdacht zijn! Als we begrijpen waarom! En wie er achter zit! Dan pas kunnen we de daders vinden!
Er is ook nog sprake van G en H , die ook verband zouden hebben met voornoemd etablissement! Maar dit is op dit ogenblik een gerucht! En kan niet enkel verder gaan op geruchten! Ga wel her en der licht opsteken! Zo ja! Dan is de cirkel toch wel rond!
Ik blijf tot einde van mijn dagen overtuigt: HET WAREN MOORDEN OP BESTELLING!
Zoals een Advocaat van de slachtoffers 3 jaar geleden tegen mij al zei: ik blijf tot de dag van vandaag overtuigt : HET WAREN ALLEMAAL EXECUTIES! Vandaar  mijn drang en mijn eigen overtuiging om verder onderzoek te doen! En met verbluffend resultaat! Maar ja , nu moet er nog 1 iemand willen luisteren! Wie????

54

Re: Verhaal van Kuros

Het kan voor mij ook wel dat de bende na aalst '85 nog verder deed,met een paar kopstukken uit het verleden en mss nieuwe gangsters.

Het zou kunnen, maar de Bende van Nijvel als organisatie bestond niet meer. Het moment dat de zakken met wapens (en andere bewijzen) in het kanaal werden gegooid, eindigde de opdracht van de Bende. Het kan natuurlijk dat er nadien nog moorden werden gepleegd omdat sommige misschien gingen praten (denk aan : Mendez, Vandeuren). Maar dé opdracht (wat dat ook mocht zijn) eindigde - naar mijn mening - na Aalst.

De beloofde premie van 10.000.000 Bfr om de link te geven naar de Bende leverde niets op.

Er zullen toch massaal veel tips zijn binnengekomen. Voor zo'n grote som moet toch iemand iets laten weten. Misschien zat de waarheid wel ergens tussen al die tips, maar is het vakkundig weg gestopt in plaats van verder onderzocht.

Waarom zou E dan tegen F zeggen dat er in Aalst iets gaat gebeuren? Een kleine verspreking? Want dan weet F toch dat er in Aalst iets gaat gebeuren, waarom zou F dan nog gaan winkelen in de Delhaize?
Als ik je uitleg goed begrijp zouden X, Y en Z de Bende van Nijvel zijn en zouden de drie vrouwen (A, C en E) een relatie hebben gehad met de kern van de Bende.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

55

Re: Verhaal van Kuros

Waarom zou E dan tegen F zeggen dat er in Aalst iets gaat gebeuren? Een kleine verspreking? Want dan weet F toch dat er in Aalst iets gaat gebeuren, waarom zou F dan nog gaan winkelen in de Delhaize?

E dacht dat F dat gewoon zei omdat de Delhaize geviseerd werden en omdat de Delhaize in Aalst zo goed gelegen was,ideale ligging en dicht bij de autosnelweg.
En je gaat toch u eigen partner toch niet verdenken van complot.
Dat is maar later duidelijk geworden.
Als er tegen E toen iemand had gezegd of F er niet zou tussen kunnen zitten E zou zeggen:Ben je zot?
Nu is E er zeker van dat F er met te maken heeft.

Je hebt figuren die niet gemakkelijk iets voor zich kunnen houden,en willen laten zien dat ze iets weten maar het heel onschuldig formuleren.
Zeggen dat het waarschijnlijk binnenkort in aalst zal zijn,dat kan een voorspelling zijn maar stel dat F er echt van wist en in het complot zat moet je toch maar durven.
En op de vraag waarom E vroeg waarom ze dat dacht zei F dat de autosnelweg dichtbij gelegen was en ideaal als vluchtroute was.
Wanneer E op haar woorden ingaat legt ze het weer als een voorspelling.
Ze hebben een eigenaardig profiel A-C-E,eens soort psychopatisch gedrag:uit de tekst van kuros:
Na gewonnen informatie hadden A-C en E dezelfde levenswijze! T.t.z. leefden van leugens – diefstal – bedrog- bij zover dat die personen buiten dat ze er MENS uitzagen  hun gedrag niets menselijks had ! Socio – Psyhopatische kenmerken vertoonden! O a : vernietigen van personen en bezittingen enz…1 ervan heeft voor 1980 regelmatig Psychiater bezocht!

Als ik je uitleg goed begrijp zouden X, Y en Z de Bende van Nijvel zijn en zouden de drie vrouwen (A, C en E) een relatie hebben gehad met de kern van de Bende.

X-Y-Z=Het zou een deel kunnen zijn van de Bende van Nijvel in Aalst,of deze personen ook in Eigenbrakel-Overijse actief waren is onduidelijk.
Maar X-Y-Z hadden wel connecties in het milieu.
A-C-E:Inderdaad al moet je het woord relatie met een korreltje zout nemen,ze namen deel aan de seksfeestjes en gingen met elke man om die geld en macht had.
Ze namen het niet ernstig in ieder geval met het woord "Trouwheid"

Er zullen toch massaal veel tips zijn binnengekomen. Voor zo'n grote som moet toch iemand iets laten weten. Misschien zat de waarheid wel ergens tussen al die tips, maar is het vakkundig weg gestopt in plaats van verder onderzocht.

Inderdaad,dat bedoel ik.

En wat ik ook vindt is het volgende,men zoekt precies naar de moordenaars alleen,de reus,de killer en de oude.
Maar hoeveel keer is er sprake van dat trio?
Juist in Eigenbrakel en Overijse.
In Aalst was de oude er niet bij en de reus was ook iemand anders denk ik,er was wel iemand bij met een groot gestalte maar niet dezelfde als in Eigenbrakel en Overijse.

56 (edited by Renne 07-02-2008 20:17)

Re: Verhaal van Kuros

Ik heb op een oude reportage gezien dat men weet wie de killer van de was,hij word omschreven als een massamoordenaar,men weet wie het is en die man loopt hier nog levend rond dat was wel in 1995 die reportage.
Wat is dan het doel van die graafwerken?
Men wist op voorhand dat er geen lijk gevonden zou worden...
Als men zeker was dat er een lijk lag zou men daar nooit mogen gegraven hebben,
als je het onderzoekt begint te begrijpen is dit een logische redenering want alles wat naar de Bende leidde werd gesabbotteerd.
Onderzoeksrechter Troch die goed werkt verrichtte werd uit zijn ambt onslagen,waarom mocht Dendermonde niet voortdoen?
Waarom moest het onderzoek naar Charleroi?
Om het onderzoek lam te leggen,juist de vertaling is gedaan in die 5jaar,geen enkel nieuw document of piste werd toegevoegd!

Alle wegen die leiden naar de Bende moesten afgezet worden,wie te dicht kwam botste op een muur.Voorbeelden genoeg.
En nu begin ik toch twijfels te krijgen oven sommigste overlijdens van verdachten,want iedereen die voorkomt als verdachte maakte zich uit te voeten,niet alleen voor het gerecht maar ook omdat ze weet het hadden over de Bende.

Martial Lekeu vluchtte naar Florida,hij zat bij de Groep G en is er uit gestapt omdat Groep G de terreuraanslagen van de Bende organiseerde en hij beweerde dat Groep G ook achter de wapenroof uit de rijkswacht kazerne zaten,en dat ze die goed hadden voorbereid door voor de aanslag een oefening te doen in de kazerne door auto's te stelen en ermee naar Charleroi te rijden en daarna terug te plaatsen.
Ook de aanslagen op Vernaillen en Goffinon zouden op rekening van Groep G staan.
Ook de Bende overval in Temse kan bijna niet anders dan door Rijkswachters of mensen die goed bevriend waren met Rijkswachters (criminelen) gebeurd zijn.
Ook in de overval komt de naam Lekeu in voor.
Hij wist zeker meer,anders zou hij niet gaan vluchten en zijn doodsbedreigingen zeggen genoeg,zwijgen of dood.
En als je ziet welke mensen bij die groep behoren is de kans groot dat er daden van de Bende door Groep G zijn georganisseerd.
Ik zeg niet alle aanslagen maar die personen die er toe behoren hadden hete plannen.
Misschien werden er Bende feiten gepleegd door een kern die deel uitmaakte van die Groep

Wat ook opvalt is dat er soms heel proffesioneel te werk gegaan is en soms heel amateuristisch...
Kan er op wijzen dat sommige aanslagen door meer ervaren mensen werd gepleegd.

En waarom er geen schot kwam in het onderzoek is volgens mij omdat rechters en magsitraten en politiekers gechanteerd werden,die seksfuiven waren een motief om mensen te kunnen chanteren.
Het is een heel uitgedoktert plan waar echt een brein achter zit,een plan waar mensen met macht in de val werden gelokt en gechanteerd waardoor ze alleen maar konden toezien.
De Bende is een machtsspel met veel wortels en vertakkingen,en waar mensen gedood werden om iets te kunnen bereiken,en dit kan nooit door gewone boefjes georganisseerd zijn,ze kunnen eraan meegewerkt hebben en er voor betaald zijn,dus één van de zovele vertakkingen maar op bovenste trap staan mensen met macht.
Staatsveiligheid--->Group G - Bouhouche en co --->Criminelen

Een gewone boef gaat voor het geld en dood niet zoals de bende dat deed.
Als je alles bekijkt en stel dat wij nu een bende zouden oprichten,gaan wij dan zo te werk gaan,neen.
Steeds diezelfde wagens gebruiken,mensen doden wij zouden voor het geld gaan,en zorgen dat alle sporen uitgewist worden,hier worden sporen van 3jaar terreur en overvallen door de bende zelf aanééngekoppeld,ongeloofelijk

57 (edited by club_le-happy-few 11-02-2008 00:01)

Re: Verhaal van Kuros

Natuurlijk, gewone boeven willen geen doden. Want dat zorgt enkel voor meer controles door politie. En dan kunnen ze hun "werk" niet doen, want zolang de moorden niet opgelost zijn blijven ze zoeken in het milieu. Dus mensen uit het milieu "hebben minder inkomsten" en zullen naam van "potentiële moordenaars" zelf aangeven.
Een recent voorbeeld, is die moord op die vrouwelijke rijkswachter in Lot.
Politiewerk of tipgever uit het milieu? Ik gok op het tweede.

En de tipgevers uit het crimminele milieu m.b.t. Bende Van Nijvel?

Hoeveel van die gangsters was in staat te moorden?
Patrick Haemers was gekend als iemand die graag geweld gebruikte, Léon De Staerke is verdacht geweest van moord. De meeste anderen leden van toen bekende bendes zouden enkel geweld gebruiken als het echt nodig was. En zouden zeker niet opzettelijk de confrontatie aangaan. Bv. de overval van Bende De Staerke waar de geldkoffer openging en geld in het rondvloog en Sotirios in paniek naar buiten rende. De overval van Bende Godfroid waar ze zelf beschoten werden en in volle paniek probeerden weg te vluchten...

Dit is niet de koelbloedigheid van de Bende.

De Bende Haemers en vooral Patrick gebruikte wel de grote middelen, zoals springstof bij overval op geldtransport. Liep in het honderd maar ze zijn toch weggeraakt. Maar bewijst dat hij in staat was, om als het nodig is een slachtveld aan te richten. Terwijl de Bende De Staerke goed was in voorbereidend werk (politie op verkeerde been zetten, brand of ongeval meldden aan de andere rand van de gemeente, zodat ze tijd kunnen winnen om weg te vluchten).

De enige twee die echt in staat zijn tot moorden zijn volgens mij: Léon en Patrick.
Philippe DS heeft volgens mij de straf uitgezeten die toekwam aan zijn oudere broer. Volgens mij was hij verkennerswerk aan het doen voor de "opdrachtgevers" van zijn broer. En bij die potentiële opdrachtgevers reken ik mensen zoals Bouhouche. Voor wie zij werkten dat zullen we waarschijnlijk nooit te weten komen. Zeker niet nu het dossier in Jumet ligt, en als het ooit verhuisd zal worden, zullen er wel enkele dossiers met de verhuis toevallig verloren gaan.

58 (edited by Renne 15-02-2008 00:31)

Re: Verhaal van Kuros

De enige twee die echt in staat zijn tot moorden zijn volgens mij: Léon en Patrick.

Ik denk dat Bouhouche er ook geen enkel probleem mee had om iemand af te maken,zeker weten want hij heeft het bewezen.

En je moet niet alleen oordelen op namen die we kennen,de vriendenkring van Mendez en Bouhouche was groot,dat gaat tot in Zuid-Amerika,wie weet waren er een paar van die gasten bij waar ze aan practical shooting deden.
Mensen uit legereenheden kunnen ook doden maar ik vraag mij af of die dan wel zo te keer zouden gaan,ze schoten als gekken.
Was er ook eens geen sprake van een gangster die arabisch praatte?
Of verwisseld men deze taal met manouche?
Ik vraag mij af hoe je het onderscheid kunt maken tussen die 2 talen.
En van wat is die zigeunertaal afgeleid eigenlijk?

59

Re: Verhaal van Kuros

Volgens bepaalde onderzoekers waren de moordenaars in Aalst duidelijk aan de drugs, je zag dat in hun manier van doen, bv. schieten op alles wat beweegt, schieten op een muur (?), een lege auto onder vuur nemen, ... Niets is zeker natuurlijk, maar ik kan zeker geloven dat bepaalde

Onderzoeksrechter Troch die goed werkt verrichtte werd uit zijn ambt ontslagen,waarom mocht Dendermonde niet voortdoen? Waarom moest het onderzoek naar Charleroi?

Omdat de onderzoekers ervan overtuigd waren dat een gecentraliseerd onderzoek betere resulaten zou kunnen opleveren. Ook onderzoeksrechter Troch was hiervan een grote voorstander. Samen met onderzoeksrechter Lacroix - die er ook een voorstander van was - hadden ze al concrete plannen voor een samenwerking. De media heeft van onderzoeksrechter Troch een held gemaakt die hij misschien niet helemaal was.

Martial Lekeu vluchtte naar Florida,hij zat bij de Groep G en is er uit gestapt omdat Groep G de terreuraanslagen van de Bende organiseerde en hij beweerde dat Groep G ook achter de wapenroof uit de rijkswacht kazerne zaten,en dat ze die goed hadden voorbereid door voor de aanslag een oefening te doen in de kazerne door auto's te stelen en ermee naar Charleroi te rijden en daarna terug te plaatsen.

Wat Martial Lekeu verteld zijn meestal leugens om zichzelf interessant te maken en om zichzelf minder verdacht te maken. Vlucht naar Amerika omdat hij doodsbedreigingen kreeg? Bullshit, hij werd op dat moment gewoon een verdachte in het dossier naar de Bende van Nijvel. Volgens de meeste bronnen zou Groep G zelfs zijn geboortejaar niet hebben overleefd.

Waar ik wel van overtuigd ben, is dat De Staerke en Bouhouche in Aalst dienst deden als verkenners (De Staerke) en ondersteuning (Bouhouche). De uitvoerders kunnen zeker en vast uit het practical shooting milieu komen. Volgens mijn inlichtingen liepen er in dat milieu voldoende mensen die in staat waren tot zo'n barbaarse daden. Zeker als er drugs aan te pas kwam. Al sluit ik de aanwezigheid van Haemers zeker niet uit.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

60

Re: Verhaal van Kuros

Omdat de onderzoekers ervan overtuigd waren dat een gecentraliseerd onderzoek betere resulaten zou kunnen opleveren. Ook onderzoeksrechter Troch was hiervan een grote voorstander.

Ik denk -volgens ik het allemaal lees- dat ze het onderzoek bewust weggehaald hebben in Dendermonde.
Hoe komt dat Troch zelf in het Staatsblad moest vernemen dat hij uit zijn ambt werd gezet.
Kijk naar die reportage van Panorama uit 1995,Troch leverde goed werk maar wat bracht het onderzoek op na Dendermonde,niets!Juist de vertaling,ik zeg dat men bewust steeds het dossier van hier naar daar plaatsten en er mensen opzetten die het dossier amper kenden,zodat HET(uit wat de bende bestond en hun motief was) nooit zou uitkomen.

Wat Martial Lekeu verteld zijn meestal leugens om zichzelf interessant te maken en om zichzelf minder verdacht te maken. Vlucht naar Amerika omdat hij doodsbedreigingen kreeg?

Misschien zijn het leugens maar er zijn toch mensen die het verhaal van Group G bevestigden of niet?(Ik ga da stuk eens herlezen)
En allemaal die vluchten naar landen buiten Europa,van vele verdachten is toch ook teken dat ze op de vlucht moesten ofwel voor de politie of voor de Bende omdat ze teveel wisten.

Volgens bepaalde onderzoekers waren de moordenaars in Aalst duidelijk aan de drugs, je zag dat in hun manier van doen, bv. schieten op alles wat beweegt, schieten op een muur (?), een lege auto onder vuur nemen,

Dat is bijna zeker dat ze onder invloed waren,het verhaal in aalst zou je kunnen stellen onder het motief van de roze balletten waar drugs de normaalste zaak waren,lees verhaal kuros.
Het kan dat in Aalst een nieuwe reus aan het werk was en volledig onder invloed was dat hij niet meer wist wat hij deed,en dat hij niet meer kon stoppen met vuren bij manier van spreken en de ravage was er ook naar.
En de kans is groot dat Haemers die man was volgens mij,David was toen een kind maar een kind kan erge dingen wel heel goed herinneren...maarja de bewijzen ontbraken.
Haemers dacht dat hij mensen met macht omzich had maar op het einde zag hij in dat ze misbruik van hem maakten.
De ontvoering van VDB is daar ook een voorbeeld van,hij dacht nooit dat hij uitgelevers zou worden naar België.

Ben heb je dat artikel al over die drugs die De Staerke leverde aan Haemers?