591

Re: Verhaal van Kuros

Maar (believer) Murcialago is jarenlang de buurman geweest van David en zijn grootouders…

Spectator Of Life wrote:

Klopt, iemand die jarenlang belooft een tekst te plaatsen en het dan niet doet, dat roept ook twijfels op, logisch. Hoewel de piste zelf an sich niet ongeloofwaardig klinkt. Zo zijn er een paar verhalen (Kuros, Murcielago, Lhost ea)  waarvan we nooit zullen weten of het waarheid of verzinsels zijn.

592

Re: Verhaal van Kuros

kuros wrote:
Het is inderdaad vreemd dat men van uit die kant nooit gezocht heeft! Dat heb ik nu gedurende 3 jaar wel gedaan! Waarom zou Marie-Jeanne C razend op mij zijn denk je?

Awel ja, de opdrachtgevers in Aalst waren DRIE vrouwen WANT" waarom zou Marie Jeanne razend zijn op mij denk je? "

Wat had je verwacht Kuros  ? Dat je bloemen zou gekregen hebben omdat je haar en Marie Therèse tot moordenaressen promoveerde ? Over je eigen vrouw of ex dan nog gezwegen.

En honderden speurders hebben dit in bijna 40 jaren niet gevonden? 

(En neen de ex van toen was Vera niet die kwam later )

Misschien kunnen ze een vervolg maken van 1985 met deze keer geen 2 vrienden maar drie vriendinnen.

Maar ik neem niemand iets kwalijk, de enige en echte schuldige van al deze indianenverhalenen is de Belgische staat.

Hetgeen niet weg neemt dat ik mij af en toe schaam lid te zijn van deze bende.

Re: Verhaal van Kuros

In post 160 op dit forum schreef Kuros :

In 86-87 moest mijn ex een hond hebben, na veel discussie: ok, en ne groten (duitse dog) zij koopt hem en geeft het kind een naam : TOSCA mooie naam!  mocht ik fantasie hebben (misschien te weinig!) Benjari ennogwat van de bende Haemers bijnaam de vlieg = Tosca! mocht ik fantasie hebben?? Kun jij misschien ?? 1 ding staat vast Tosca de hond is er geweest! Dat staat vast! (zal je foto sturen!)

Maakte Kuros een toespeling dat zijn ex (Joke C.) een relatie zou gehad hebben met Basri Bajrami - bijgenaamd "Tosca" - van de bende Haemers ? De ex (Joke C.) wou dat haar hond Tosca zou noemen.
Weeral heel bizar.

Re: Verhaal van Kuros

Ik bedoel post 160 in deze topic : "Verhaal van Kuros".

595

Re: Verhaal van Kuros

En welke Jambers aflevering is da? War da zo ne vrouwke mer kort blond haar in lederen kledij?

Scaramouche wrote:

Ik bedoel post 160 in deze topic : "Verhaal van Kuros".

Re: Verhaal van Kuros

Neen, dat verhaal met Jambers gaat NIET over Joke C.

Re: Verhaal van Kuros

fenix wrote:

kuros wrote:
Het is inderdaad vreemd dat men van uit die kant nooit gezocht heeft! Dat heb ik nu gedurende 3 jaar wel gedaan! Waarom zou Marie-Jeanne C razend op mij zijn denk je?

Awel ja, de opdrachtgevers in Aalst waren DRIE vrouwen WANT" waarom zou Marie Jeanne razend zijn op mij denk je? "

Wat had je verwacht Kuros  ? Dat je bloemen zou gekregen hebben omdat je haar en Marie Therèse tot moordenaressen promoveerde ? Over je eigen vrouw of ex dan nog gezwegen.

En honderden speurders hebben dit in bijna 40 jaren niet gevonden? 

(En neen de ex van toen was Vera niet die kwam later )

Misschien kunnen ze een vervolg maken van 1985 met deze keer geen 2 vrienden maar drie vriendinnen.

Maar ik neem niemand iets kwalijk, de enige en echte schuldige van al deze indianenverhalenen is de Belgische staat.

Het geen niet weg neemt dat ik mij af en toe schaam lid te zijn van deze bende.

Wie gelooft er nu zulke onzin? Een schoolvoorbeeld van een mythomaan op het forum!
Is het niet beter om deze geheimzinnige Kuros te laten rusten? Er is genoeg onzin op dit forum zou ik zo zeggen!

Re: Verhaal van Kuros

fenix wrote:

kuros wrote:
Het is inderdaad vreemd dat men van uit die kant nooit gezocht heeft! Dat heb ik nu gedurende 3 jaar wel gedaan! Waarom zou Marie-Jeanne C razend op mij zijn denk je?

Awel ja, de opdrachtgevers in Aalst waren DRIE vrouwen WANT" waarom zou Marie Jeanne razend zijn op mij denk je? "

Wat had je verwacht Kuros  ? Dat je bloemen zou gekregen hebben omdat je haar en Marie Therèse tot moordenaressen promoveerde ? Over je eigen vrouw of ex dan nog gezwegen.

En honderden speurders hebben dit in bijna 40 jaren niet gevonden? 

(En neen de ex van toen was Vera niet die kwam later )

Misschien kunnen ze een vervolg maken van 1985 met deze keer geen 2 vrienden maar drie vriendinnen.

Maar ik neem niemand iets kwalijk, de enige en echte schuldige van al deze indianenverhalenen is de Belgische staat.

Hetgeen niet weg neemt dat ik mij af en toe schaam lid te zijn van deze bende.


Hier ben ik het niet geheel met je eens. Uiteraard moeten we steeds voorzichtig zijn met dingen schrijven over de slachtoffers (wat mij betreft eveneens over overleden personen die zich niet meer kunnen verdedigen en hier soms verdacht of beschuldigd worden van allerlei zaken). 

Anderzijds wil ik daarbij een kanttekening maken; de hypothese dat de slachtoffers niet willekeurig zijn gekozen is een geloofwaardige piste die zelfs door sommige speurders werd onderschreven. Aangenaam is het niet maar als het onze bedoeling is de waarheid te vinden, is het moeilijk om niet dieper in te gaan op het privé leven van de slachtoffers. Als we dit doen met Mendez, Finné, Fourez, Van Camp ea kunnen we wat dat betreft onze ogen niet sluiten als het over Aalst gaat.

Nogmaals, als die kuros een fantast was die enkel wraak wou nemen op zijn ex (ook Hilde Geens was die mening toegedaan), is het spijtig dat dergelijke dingen op een publiek forum verschijnen. Dat verhaal van die zes mannen met hun schurken gezicht doet me ook de wenkbrauwen fronsen. Zoals wel meer verhalen op deze site. Maar het verhaal helemaal uitsluiten kunnen we niet, mede omdat er zoals hierboven bevestigd nogal wat zwaar volk in die tijd in de (Groot) Aalsterse discotheken rondhing.

Re: Verhaal van Kuros

Vele dancings in Hekelgem in die tijd o.a.

600

Re: Verhaal van Kuros

"Als we dit doen met Mendez, Finné, Fourez, Van Camp ea kunnen we wat dat betreft onze ogen niet sluiten als het over Aalst gaat.."
Het grote verschil is dat er hier slachtoffers van Aalst meeschrijven. Voor mij is dat reden genoeg om het niet over de slachtoffers Aalst te hebben.

Bovendien heeft niemand van ons hier ooit beweerd dat Finne, Mendez , Fourez etc..de opdrachtgevers van de moorden waren.

Dat deed Kuros dus wel. En hij zou het bewijzen...nooit enig bewijs gezien.

Daarenboven kunnen een aantal mensen uit Aalst bewijzen dat de aanwezigheid in de Delhaize louter van het toeval afhing.