Topic: Vrijmetselaars

Ik heb een tijdje geleden de conclusie getrokken dat de Bende van Nijvel best wel eens het werk kon zijn van de vrijmetselaarsloge, een clubje zonder ledenlijst met vertegenwoordiging in de hoogste regionen van het land. Omdat alleen zij op die manier de drie machten controleren en tegelijk de koning, de verpersoonlijking van die drie machten, het mes op de keel zetten middels een gevoelig dossier. Ik kwam tot die conclusie omdat een aantal hoofdpersonen zoals VDB, Gol, Beaurir, gesuggereerd worden als logelid.

Reacties?

2 (edited by Renne 09-10-2007 17:47)

Re: Vrijmetselaars

Dus een metselaarsloge is een clubje zonder ledenlijst met vertegenwoordiging in de hoogste regionen van het land. En ze hadden een gevoelig dossier om de koning onder druk te zetten. Maar waarom begonnen ze dan met de overvallen omdat ze het land wouden destabiliseren. Of denk ik verkeerd?

Daar kan je wel eens goed gelijk in hebben, maar wat bedoel je juist met de 3 machten die zij konden controleren?

Van VDB en Gol en Beaurir (was dat ook een minister of welke functie had die man? Dat heb ik ondertussen op gezocht en het is de baas van rijkswacht geweest, rijkswachtgeneraal), ben ik zeker dat ze er wel meer over wisten, het onderzoek is dan ook goed tegengewerkt door onder andere procureur Deprêtre, die zei zelf La justice, c'est moi.

Hij geeft zich altijd gefocust op de Borains van Michel Cocu en ik denk dat hij wel degelijk wist dat zij er niks met te maken hadden, die verklaringen die de bende onder dwang aflegde lijkt mij een voorbeeld om iemand ander toe te dekken.

Re: Vrijmetselaars

Op het antwoord van de vraag van Renne met betrekking tot de drie machten luidt het antwoord: de trias politica of met andere woorden de wetgevende, uitvoerende en rechterlijke macht.

Voor wat betreft de visie van Boskaap ben ik stellig de mening toegedaan dat er voor wat betreft de Bende van Nijvel nu nog steeds, ondanks het overlijden van een aantal in het dossier genoemde personen, er sprake is van een aantal machtige en zeer invloedrijke belanghebbenden,  die er zowat alles voor over hebben om de waarheid nooit meer aan het daglicht te laten komen.

Gezien een aantal recentelijke ontwikkelingen, bestaat bij mij het bange vermoeden dat zij de huidige onderzoekers ook naar hun eigen hand aan het zetten zijn.  Denk hierbij bijvoorbeeld  aan het door de ondezoekers naast zich neerleggen van een positieve uitkomst van het breedschalige uitgevoerde DNA-onderzoek. Een ander triest voorbeeld is dat van de zoon van Djuroski, die onlangs tijdens een confrontatie een van zijn  belagers heeft herkend en als zodanig ook heeft aangewezen.  Ook hij is door de onderzoekers weer met een kluitje in het riet gestuurd.

4

Re: Vrijmetselaars

Freelance, bedankt voor u antwoord over de 3 machten.

Re: Vrijmetselaars

Krijg hier weer een melding van firusfighter op mijn pc. Effe weg en terug. Volgens mij kijkt er soms iemand mee over mijn schouder.

6

Re: Vrijmetselaars

Robin Oog wrote:

krijg hier weer een melding van firusfighter op mijn pc. Effe weg en terug.

Ik wil dit - als beheerder - toch even tegenspreken. Ik heb geen enkele aanwijzing dat deze website besmet zou zijn met een virus, het slachtoffer is van een hacker of besmet zou zijn met mal- en spyware. Wat wel klopt is dat in het verleden de server waarop deze website staat tweemaal het slachtoffer is geweest van een hacker. Ik wil hier wel benadrukken dat niet enkel deze website het slachtoffer was, maar duizenden andere site's die op dezelfde server staan. Op geen enkel moment was het voortbestaan van de site in gevaar of werd deze site persoonlijk aangevallen door hackers.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Vrijmetselaars

Nog nooit problemen gehad. Denk dat het probleem elders zal liggen.

8

Re: Vrijmetselaars

Grootoosten / b nai b rith joodse loge, en de amerikaanse loge (industrial military complex). Felix Przedborski, grootmeester joodse loge. Vander Elst advocaat, links Bende van Nijvel met Dutroux. Zie horned god symbol, hornef bull, de circkel met de maan eronder. Zie toevallig logo Child Focus. Belgie is gesticht met Rothschild lening zie onze staatsschuld die we niet afbetaald krijgen. Bank Lambert is aangetrouwd met Rothschild. Vrijmetselarij is Baal, moloch. En ze offeren kinderen zoals ze toen al deden in Babylon.

Re: Vrijmetselaars

Renne wrote:

Dus een metselaarsloge is een clubje zonder ledenlijst met vertegenwoordiging in de hoogste regionen van het land. En ze hadden een gevoelig dossier om de koning onder druk te zetten. Maar waarom begonnen ze dan met de overvallen omdat ze het land wouden destabiliseren. Of denk ik verkeerd?

Daar kan je wel eens goed gelijk in hebben, maar wat bedoel je juist met de 3 machten die zij konden controleren?

Van VDB en Gol en Beaurir (was dat ook een minister of welke functie had die man? Dat heb ik ondertussen op gezocht en het is de baas van rijkswacht geweest, rijkswachtgeneraal), ben ik zeker dat ze er wel meer over wisten, het onderzoek is dan ook goed tegengewerkt door onder andere procureur Deprêtre, die zei zelf La justice, c'est moi.

Hij geeft zich altijd gefocust op de Borains van Michel Cocu en ik denk dat hij wel degelijk wist dat zij er niks met te maken hadden, die verklaringen die de bende onder dwang aflegde lijkt mij een voorbeeld om iemand ander toe te dekken.

Van Deprêtre werd gezegd dat hij lid was van opus dei, dus waarschijnlijk geen lid van een vrijzinnige loge?

10

Re: Vrijmetselaars

Linken met extreem-rechts en Deprêtre: zijn vader was een SS'er en hij zelf was extreem-rechts en G2, een reserveofficier Inlichtingen en lid van Opus Dei.

De loges zijn niks anders dan werktuigen. Europa, het heilig roomse rijk moest en zou er komen. Landen hebben hun soevereiniteit afgegeven aan Europa en de Navo. Europa en Navo zit vol met oude SS-officieren en hun nageslacht.