91

Re: Affaires

Ik heb in heel mijn leven nog niemand met zoveel arogantie behandeld als sommige die ik hier bezig zie .
Mijn doel is niet het groot licht zijn in dit dossier maar moordenaars van mijn ouders en zus vinden .
Dus mijn belangen liggen op ander niveau !
De man van Sv zijn naam is hier nog niet gevallen wat wil zeggen dat de meeste zelf niet weten over wie het gaat .
Wat als hij in extreme rechtse kringen vertoefde , wat als hij voor de Nato en ex militair was , en wapenfreak
Erembodegem was een klein dorp met ultra rechtse mannen zoals Bonskoffsky en een schietclup waar hij zeker moet geweest zijn . Kende zij elkaar ? Ja.. Ze zijn allemaal dood , maar die ene die ik herkende en al 20 jaar vraag hem op te sluiten ....!!!! Da gaan we niet doen .. Wat zit hierachter .. O .. Hij leeft nog trouwens .
Ik weet niet alles en kan veel niet bewijzen ! Maar ik weet wel veel ..

En de theorie van gewoon banditisme , komaan zeg .. Er zijn genoeg dossiers in Brussel waar de waarheid instaat , juist nog een Marianne capelle die ze durft opendoen en we zijn er .
Vroeger was het hier inderdaad gemoedelijker op het forum nu lijkt hier alleen nog haat en wie weet het meest mentaliteit . Spijtig zeer spijtig . Vds

92

Re: Affaires

Lees ik dat nu correct? Leeft die nog? Nu breekt mijn klomp!

93

Re: Affaires

1.ongekuisd  Pinon : hele boel werk gehad, kopiêren, inscannen en terug net op maar het komt

2;met ruzie maken elkander beledigen lost ge geen dossier op
3. wij hadden iemand in de groep die  had gewerkt in een explosief dossier om de bende mythe te doen ontploffen; Door persoonlijke redenen wenste die individu zich terug te trekken uit de groep. Bleek na discrete onderzoek dat iemand zijn zwaar persoonlijke financiële hypotheek in één klap werd betaald een niet nader donateur. dat is de reden en niemand interesseert aan een persconferentie over de bende (pers is niet happig) alleen héél hoge pieten die komen des informeren
3. de naam van de staatsveiligheid: daar is maar één man gekend die ooit was ingeschreven in Overijse en dat was Smets.
het is gemakkelijk na te gaan zo Smets familie wonen heeft in Aalst.
4. zo het zo gaan over De Vliegere die er met zijn strot in stak in de bende en de ccc:
https://bendevannijvel.online/viewtopic.php?id=55
en dan de volgende link: rapport adc Dusart
blz/18  over De Vliegere
n dePrêtre wis dat ook.
de comités ook.
en dit:

een broer van een lid van de staatsveiligheid huurde een box voor de CCC( Beijer)
en lees eens de rubriek hierover met ne zekere Appelmans drukker CCC e, lid SV

simpel
HYPOTHESE:
observatie: OMD's WNP + ARI + DOSSODNE door LIBERT
logistiek: Jandrain (auto's), Vandermeiren (Nummerplaten) en andere leden WNP
operatoren: 5 leden WNP + 5 leden SV = geheime V.I.P. cel van Smets + 5 kernbende (ex-sie ) + huren notoire gangster
hulpjes: Bouhouche, De Massgrande,Jandrain, Vittoiro,Louvrart,COCU,Lender,Becker,Spletinckx,Pilarski,Le Marin,Papadopoulos
Van Engeland,

het begon met het CHILI plan: 2 netwerken : gladio:geheim | WNP:openbaar,tijdelijk=> stelen van Telexe Nato
                                                                         CCC: via bomaanslagen de onveiligheid van de structuren
plan: van CIA DEA met fondsen van Rockenfeller
plan wordt uitgewerkt door CIA met supervisie van de top van de SV, RAES +De VLIEGERE + SMETS:
2 vliegen in één klap: extreemrechtse actie die extreemlinkse actie de doek omdoen gedirigeerd door leden van de staatsveiligheid
doel: FALSE FLAG | Belgian contra gate (bewijs de aanwezigheid van goeroe leider Pierre Maltais fondsen werver) Ajjazz: wapens voor drugs naar Libanon.
bewijs: teruggevonden wapens van Vielsam ( stay-behind actie) bij action directe met een vingerafdruk Paternostre (CCC)
Dus DEA werkte ook mee aan het plan FALSE FLAG en dankzij de chantage van het Paleis en andere konden de bende leden royaal betaald worden. de som van 144.000.000 BF ontvangen door LEFERE kadert in deze financiering door Blaton en Depaux beiden in een organigram WNP BW als sponsor voor de bonvoisin die de gelde verdeelde onder zichzelf, de FJ en PIO ( de echte BUROFEX ) De video kwam van Bouhouche die een eigen bende opleidde van ex-sie .Deze kernbende van 4 gecagouleerd en lmet militaire kledij worden vermeld door COCU.
Bulthot en COCU hadden beiden een panische schrik van de Vlaamse chef van de bende die met het geld smeet en die oncontroleerbaar was en een postuur van een 'notaris'
Lefere = notaris die 144.000.000 had genoeg om 15 bendeleden gedurende 48 maanden te betalen (81-84)
à 200.000/lid.
de nieuwe bende ontving via Bulthot 500.000 BF allen komende van de premie van....... Delhaize

en the end: jij ben begonnen met je zever en na zoveel jaren ben je nog altijd waar je begon ; nergers.....
denk daar maar eens aan.
kwam efkens eens piepen
kunnen jullie weer een paar maand verder smeerlapperij over Cobra verkopen

Re: Affaires

cobra wrote:

en the end: jij ben begonnen met je zever en na zoveel jaren ben je nog altijd waar je begon ; nergers.....
denk daar maar eens aan.
kwam efkens eens piepen
kunnen jullie weer een paar maand verder smeerlapperij over Cobra verkopen

Beste Cobra, dit is een forum over de bende en niet over forumleden. En ja ik heb maanden terug een paar hele scherpe posts geplaatst tegen jou, en dit omdat je zomaar uit je fantasie weinig respectvolle post plaatste over slachtoffers en nabestaanden. Plus wat ik doe en wie ik ben weet je totaal niet, erbij moet je weten dat we in een rechtstaat leven en dat het gerecht zijn werk moet doen. Niet meer en niet minder.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Affaires

HIPA wrote:

De man van Sv zijn naam is hier nog niet gevallen wat wil zeggen dat de meeste zelf niet weten over wie het gaat .
Wat als hij in extreme rechtse kringen vertoefde , wat als hij voor de Nato en ex militair was , en wapenfreak
Erembodegem was een klein dorp met ultra rechtse mannen zoals Bonskoffsky en een schietclup waar hij zeker moet geweest zijn . Kende zij elkaar ?

Kan je misschien laten weten of er via die agent verbanden zijn met Zaire? Is hij actief geweest daar of vertoefde hij in de nabijheid van agenten die er actief waren?

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Affaires

Dat er op het niveau van de SV en hoger meer geweten moet zijn is nu eenmaal heel duidelijk. Er is trouwens de x-nota. Maar ook volgende:

the end wrote:
Tru Dat wrote:

Diezelfde dag, 10 november, neemt Jean Gol deel aan een RTBF-debat, geflankeerd door procureur Francis Poelman en substituut André Vandoren. De magistraten voelen zich zichtbaar niet op hun gemak voor de camera’s en zijn alleen onder druk van hun minister bereid gevonden aan de uitzending mee te werken. Ze zijn dan ook spaarzaam met het verstrekken van informatie. Alleen procureur Poelman verwekt even opschudding met de uitlating: "We kennen de reus van de Bende van Nijvel." Waarop wacht het gerecht dan om zijn signalement te verspreiden of hem te laten arresteren?

Straf de dag erna, en toch 13 jaar wachten voor er robotfoto's naar buiten gebracht worden. Zou het een met het andere te maken kunnen hebben?

Dat er mij iemand eens uitlegt waarom zoveel jaren wachten om de robtofoto's te laten verschijnen? En dat terwijl men blijkbaar op 10 nov een beeld had. Plus de verklaring van Bultot op 10 nov ook iemand die het wist die dag.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

97

Re: Affaires

Post van David is onduidelijk. Wie leeft er nog? De man van SV of Haemers?

Re: Affaires

Hij heeft het over De Staerke. Hij loopt nog ergens rond en zwijgt als een bange wezel. Een grote mond heeft hij gehad maar in feite zwijgt hij enkel omdat hij de ballen niet heeft om zijn mond open te doen.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Affaires

zeno wrote:

Mijn oprechte dank cobra +++ dat je mijn posts zo grondig doorleest.  Was me daar niet van bewust.
Moet bekennen (sorry) dat ik die van u al enige tijd niet meer volg.  Kreeg teveel een déjà vu gevoel. 
Maar nu on topic hé.  We hadden het over het feit dat de SV als instantie niet de bedenker was van de overvallen, maar dat ze door hun informanten wel getipt kunnen zijn geweest dat er weer iets op til was.  Helaas valt de waarheid omtrent dit laatste feit niet meer te achterhalen want de man in kwestie rust al enige tijd in vrede.


En vergeef het mij beste mensen maar, dit is eigenlijk toch wel een heel zinvolle reactie die zeno hier geeft!
Daarop aangevallen worden getuigt van weinig tact en respect!

Deze reactie is zowat de enige reactie mogelijk op de tip en de bijhorende commentaren van een heleboel mensen te hier want, niks is bewezen noch kan er iets gechecked worden nog.
Kortom met de reactie is helemaal niks verkeerd integendeel zelfs.
Dit mag toch ook wel eens gezegd worden kwestie vd voetjes op de grond te houden!

Dat velen vd forumleden afhaken omwille van opmerkingen zoals zeno en anderen waaronder ik hier wel eens doen is nonsens. Allicht spreken de meesten zich niet uit over de uitlatingen vd complotaanhangers tov de " andersdenkenden" omdat eigenlijk duidelijk is welke de bedoelingen zijn van die aanvallen. Namelijk een ieder die het niet met hen eens is/hen naar de mond praat af te doen als zijn het idioten (hier komt het wel op neer) en ja om daar verder op in te gaan/in mee te gaan bedanken dan velen. Geheel begrijpelijk zelfs.

Voetjes op de grond houden mensen en het gezonde verstand hanteren en dan zien wat er na 35 jaren eigenlijk al echt bewezen is aangaande de theorie van een complot van extreem rechts, de politie/vooral Rijkswacht, drugs- en mensensmokkelaars, wereldwijde actieve coupplegers en huurlingen, machtige zakenlui, geheime diensten van diverse landen van hier tot in Afrika, wapenhandelaars etc. en dit alles met 1 gemeenschappelijk belang en een geoliede samenwerking en het eeuwige stilzwijgen. Er zijn dus tientallen betrokkenen van diverse pluimage die eigenlijk concurrentie zijn voor elkaar en zich elk apart liefst hullen in zoveel mogelijk anonimiteit en al helemaal niet in het spotlicht wensen te staan!
En niemand praat...niemand valt door de mand? Terwijl elk van die groepen apart elkaar wel naar het leven kunnen staan en the money (want daar gaat het vaak om) liefst van al voor zichzelf opstrijken.
Die werken dus samen en voor elkaar en krijgen dan nog de bescherming vanuit alle niveau's die mogelijk zijn?
Hoe dat allemaal kan werken zovele jaren al zonder dat er iets echt concreets en bewijsbaar wordt gevonden?

Ja, velen uit die periode zijn al overleden en de meeste levenden nog zitten niet meer op de post van voorheen , maar dus ook van die jongere generatie die hen opvolgt is er niemand die op wat " bizars uit die periode" blijkt te stuiten.
Er is niks bewezen in die complottheorie. Niet hier in Belgie en ook niet in het buitenland (en de organisatie zou toch wereldwijd vertakt zijn??)

Kijk, dan vind ik het maar normaal dat er ook wel eens anders tegen een en ander wordt aangekeken hoor.
Maar dat mag hier blijkbaar niet gesteld worden zonder voor idioot te worden uitgemaakt.

Ik wacht alleszins hoopvol op de info en de bewijzen hopelijk die nav de verklaringen van de heer ADAM zullen naar boven kunnen komen. Later dit jaar (ik las april) wordt er hierover meer gecommuniceerd.
Het duidt op het feit dat deze piste niet als onzinnig wordt beschouwd!

shoot me!
(vergeef mij de uitdrukking)

100

Re: Affaires

Beste luc paard, je hebt gelijk, hoe dat ik er nooit aan gedacht heb. Het is zo simpel, het zijn gangsters en het gehele land en vooral de speurders zijn niet bekwaam om ze  te vinden. Is dit dan het complot van de domheid of de theorie van de domheid?

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.