771

Re: Beersel: 23 December

Etienne1420 wrote:

Jawel maar als Mevrouw Michel geen goesting heeft.

In deze was het niet mevrouw Michel, Etienne.

Re: Beersel: 23 December

Wie anders?

773

Re: Beersel: 23 December

Ons ander tante.

Re: Beersel: 23 December

Oh ja. Deze kan ze praten. Waar is ze bang voor?

775

Re: Beersel: 23 December

De aanpak van het gerechtelijk onderzoek in de zaak Bende van Nijvel sinds 2018 laat nog veel te wensen over, Etienne. Men had al minstens de nabestaanden en slachtoffers kunnen informeren. Droevig dat er geen onderzoeksdaden worden gesteld die echt wel noodzakelijk zijn maar waartoe de opdrachten uitblijven. Dit ligt niet bij de onderzoekers maar bij de magistraten die hiervoor hun verantwoordelijkheid niet willen nemen. Dit is een zeer bittere vaststelling. Dit is geen dossier dat men diagonaal moet lezen. Absoluut niet. Een eigenwilsbeschikking en eigen visie handhaven zal sporen nalaten. Maar dit is al ingedekt door nog maar eens de onwettige verlenging van de verjaringstermijn dat op komst is.

Re: Beersel: 23 December

Speelvogel wrote:

Online niets te vinden over een zekere M.J. Deurbroeck. Zeker dat de voor of achternaam correct is?

Iemand meer info over de naam Deurbroeck? Vriendin van een van de de Staerkes?

777

Re: Beersel: 23 December

Die vraag hebt u al gesteld op 1 maart jl..

Op maandag 10 april jl. hebben wij opnieuw een gesprek gehad met de heer Vanden Eynde Marc. Dit van 13.32 uur tot en met 17.13 uur. Dit in bijzijn van een familielid en een onafhankelijk getuige.

In het verlengde van dit gesprek en de ingewonnen informatie hebben wij een Eerste Commissaris van de CWB ingelicht op dinsdag 11 april jl.. Aan de hand van die informatie hebben zij met Vanden Eynde Marc contact opgenomen op dinsdag 18 april jl.. In het belang van het gerechtelijk onderzoek dat momenteel nog lopende is kan ik hierover geen verdere informatie geven.

778

Re: Beersel: 23 December

Kort na de moord op Josée Vanden Eynde heeft Marc Vanden Eynde telefonische bedreigingen ontvangen die zowel op hem als op Deurbroeck gericht waren. Op basis van materiële elementen die we hebben kunnen vaststellen op 10 april jl. bewijst dat zoon Marc wel degelijk met de nodige angst verder leeft.

Aan de rechterzijde van hetzelfde verdiep waar Marc woonachtig is, is er een moord gepleegd op een alleenstaand bejaard persoon.

Re: Beersel: 23 December

Bossi wrote:

Kort na de moord op Josée Vanden Eynde heeft Marc Vanden Eynde telefonische bedreigingen ontvangen die zowel op hem als op Deurbroeck gericht waren. Op basis van materiële elementen die we hebben kunnen vaststellen op 10 april jl. bewijst dat zoon Marc wel degelijk met de nodige angst verder leeft.

Aan de rechterzijde van hetzelfde verdiep waar Marc woonachtig is, is er een moord gepleegd op een alleenstaand bejaard persoon.

Sorry ben niet mee. Ik las ergens dat in de nota's van Acke de naam "Deurbroeck" stond met daarbij iets als "vriendin van De Staerke".

Over welke Deurbroeck heb jij het hier? Ook over die vriendin? Indien ja, waarom, hoe, wat, waar,... Het is me niet duidelijk waarom je deze uitleg doet op mijn vraag of iemand meer weet over deze vrouw.
Ik ben ook de familienaam Deurbroeck tegengekomen maar wil al dan niet uitsluiten of deze gelinkt is aan mevr Deurbroeck, vriendin van DS.

Dus als we het beiden over dezelfde persoon hebben laat het dan weten aub wink

780

Re: Beersel: 23 December

Het gaat over dezelfde mevrouw DEURBROECK en waarover u weinig of geen informatie zal terugvinden buiten het dossier.