Spectator Of Life wrote:De mogelijkheid dat de man werd gefolterd omwille van zijn vermeende verleden kan volgens mij niet worden uitgesloten.
Op welke manier werd hij gefolterd? Het feit dat de arme man op gruwelijke wijze werd vermoord, betekent niet dat hij gefolterd werd.
In 2022 ben ik een topic begonnen over moorden op ouderen. Ik vul het topic al lange tijd niet meer aan maar momenteel heb ik al 90 (!) moorden - van 1973 tot 1989 - op oudere mensen gevonden. De meeste daarvan blijven onopgelost.
Wat zijn zaken die in die dossiers vaak terugkomen? Het slachtoffer wordt vastgebonden op zijn of haar bed en wordt mishandeld, in de meeste gevallen om te achterhalen waar het geld verborgen was. Om het slachtoffer vast te binden, gebruikten de daders meestal zaken die ze in de onmiddellijke omgeving vonden: telefoonkabels, repen beddengoed of gordijnen, elektriciteitskabels, ...
Gebruikte wapens waren messen, .22-pistolen, touw, ... of andere zaken die ze vonden in het huis. De buit varieert van niets tot 15.000 Belgische frank.
Ik kan dus absoluut niet geloven dat José Vanden Eynde vermoord werd omdat hij iets zou geweten hebben. José Vanden Eynde werd vermoord omdat hij wakker werd en de politie wou bellen.
"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via »
Facebook |
YouTube