71

Re: Heinrich Toumaniantz

Trobken wrote:

Er komt nog nieuws over mijnheer Toumaniantz. Even geduld. Maar ga vooral verder met jullie andere hypotheses… Niet aan deze fantast of nog verder op dit forum uitgebreide (nieuwe) info te geven.

Is er al nieuws, Trobken?

72

Re: Heinrich Toumaniantz

Ja vast een hele hoop, maar dat wordt vast niet hier gedeeld ...

73

Re: Heinrich Toumaniantz

Just asking.

Re: Heinrich Toumaniantz

Ik kan jullie in ieder geval vertellen dat het federaal parket GEEN behoefte heeft aan DNA van een of meer familieleden van Heinrich Toumaniantz. Eenieder mag daar zijn of haar (eigen) conclusies aan verbinden.

75

Re: Heinrich Toumaniantz

Omdat ze DNA van hemzelf hebben? Sorry, geen zin in raadsels. Nu niet, nooit niet.

Re: Heinrich Toumaniantz

Geen raadsels. Ik geef simpel aan: federaal parket heeft geen behoefte daaraan. Waarom niet, weet ik niet. Vertel het mij. DNA van Heinrich Toumaniantz zelf is ook niet nodig als je DNA van bijvoorbeeld zijn (half)zus hebt.

77

Re: Heinrich Toumaniantz

Geen DNA nodig kan ook eenvoudigweg zijn omdat die piste niet wordt gevolgd en dat hij om andere evidente redenen uitgesloten werd van betrokkenheid.

Vergeet het scenario waarbij één persoon aan de touwtjes van de marionetten trok. Dit is zoveel complexer.

78

Re: Heinrich Toumaniantz

Of misschien omdat hij toch echt al heel erg lang dood is, lang voor de feiten van de Bende van Nijvel?

Re: Heinrich Toumaniantz

Commissaris Eddy Vos: “Laat het ons zo stellen, er is weinig dat ik liever zou willen dan een beetje DNA van Toumaniantz. Als u enig idee zou hebben waar hij zit, bel me. ’s Nachts mag ook.”

Re: Heinrich Toumaniantz

Er was altijd sprake dat hij door entourage van le Petit Robert is begraven. Die is enkele maanden terug zelf overleden, zou hij nog iets gezegd hebben voor zijn overlijden?