Re: Michel Libert

Alhoewel er discussie is over zijn (vroegere) locatie, gaat men er in Germaans-paganistische kringen vanuit dat de Irminsul (= levensboom of Yggdrasil, 3x zelfde ding in een andere taal) in het Teutoburgerwoud stond.
.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Teutoburgerwoud
.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Irminsul

512

Re: Michel Libert

Beste Bakerstreet, ik vind je ook zeker geen sul. Enkel mensen die beweren alle waarheid en niet dan de waarheid in pacht te hebben,, de slimste te zijn en beweren overal alles over te weten en de rest sullen te vinden, dat zijn de echte sullen.

Ik zou het niet zo direct gaan zoeken bij Germaanse-paganistische kringen,eerder bij "money, money, money", maar ik wil al direct zeggen dat ik van de materie die je aanhaalt veel te weinig tot niets ken, dus lees zeker met interesse je posts, al hebben ze al meer dan eens mijn wenkbrauwen doen fronsen. Maar ik leer graag bij.

Misschien zijn mijn volgende vragen dan ook beetje dom als je er niet in thuis bent.

  1. Waarom zouden deze daders in 1985 net elke keer een Delhaize nemen en zeker die in Aalst. Hun comfortzone lag duidelijk in Waals Brabant. Ze zijn waarschijnlijk een tiental supermarkten voorbij gereden alvorens de laatste aanslag te plegen.

  2. Zou zo een "ik zal het maar met permissie een bende gekken noemen" geen soort duidelijke "handtekeningen" achterlaten die iedereen een beetje begrijpt. Want wat is het punt van aanslagen te plegen, als de buitenwereld het niet ziet waar het vandaan komt?

513

Re: Michel Libert

De voorkeur van de bende voor filialen van Delhaize ligt volgens mij bij het ontbreken van camera beveiliging of detectie , zowel binnen (kassa's) als buiten de winkels (parkings) . Delhaize investeerde niet in beveiliging ! Of is er soms weet van CCTV beelden van tijdens een overval ?

514

Re: Michel Libert

Kunnen we even concreet zijn aub. Zoals gewoonlijk haal ik oud vuil op.

Verklaring van Libert:

"Ik was 16 toen ik begon en mijn 2e vader zorgde ervoor dat ik verbrand geraakte. Zo'n opdracht kon ook zijn ergens binnen te breken, een brandkoffer te kraken en ongezien buiten te komen. Als je gepakt wordt is er altijd wel een autoriteit op de hoogte.
Zelf werd ik verschillende keren gevat en telkens heeft men mij uit de gevangenis gehaald."

En een beetje verder:

"een lid van de sureté gaf ons trouwens groen licht voor deze operatie"

Bron » Daders

U krijgt dit als speurder voor uw kiezen; wat gaat u concreet doen? Of wat is uw analyse na het lezen van dit stukje. Bijvraag; durft u hier neer te schrijven wat u denkt of bent u bang omdat de heer Libert meeleest. (Ik speel hier geen spelletjes he, mijn vraag is pure ernst.)

515

Re: Michel Libert

LEO wrote:

Je moet eens een vergelijking maken tussen de uniformen van Duitse SS officieren en de uniformen van de Rijkswacht in de jaren '70 ! Orde , tucht en trouw waren bij beiden de hoofdzaak . En er werd al eens een 88 - groet gebracht binnen de kazerne muren door Groep G . Neo - nazisme was nooit ver weg bij het elitekorps !

Leo,

Op uitnodiging heb ik meerdere RW feestjes bijgewoond in het Antwerpse. Een eerste wachtmeester dewelke de vaste dienst waarnam in het cellencomplex gelegen in de kelderverdieping van het oud justitiepaleis te Antwerpen aan de Justitiestraat - Britselei, heeft er ontelbare malen de Hitlergroet uitgevoerd op een feest in Brasschaat. Bij elke groet, de snor afgedekt met twee vingers.

516

Re: Michel Libert

De vader van Libert heeft gediend onder de rangen van Léon Degrelle. Hij werd in 1946 "gerecupereerd" door de Amerikanen. Zo'n rekening blijft lang open. Daar moet hij een nieuwe identiteit gekregen hebben. Zo niet, zou de afrekening snel plaatsvinden. Daarna werkte hij voor het Pentagon. Libert is geboren in 1958 in Brussel. Genealogie Jeanne van Voeren, Michel van den Hauwe, Madeleine Gérard, Léon Libert niet te vinden. Misschien toch Libert de vliegenier? Wie was nu zijn vader en wat is zijn identiteit? We spreken hier over oorlogsmisdaden. Misdaden tegen de mensheid. Voor 1982 en 1983 kan ik hem plaatsen. Ook voor een tweede formatie Overijse (Finné). De liquidaties. Ik kan hem "plaatsen" zonder hem te beschuldigen! De overvallen ansich is meer iets voor de bende Haemers / De Staerke

Re: Michel Libert

sherlock, voor 'recuperaties door Amerikanen' en 'identiteitswijzigingen' moeten we bij de CIA zijn, denk ik. Ik elk geval, wat Michel Libert zegt over zijn familie, daar zit een donkerbruin geurtje aan. Net zoals er vandaag teruggekeerde geradicaliseerde IS-strijders zijn, zo waren er vroeger ook teruggekeerde geradicaliseerde oost-fronters die hier hun strijd tegen hun communistische demonen verder gezet hebben.

518

Re: Michel Libert

Over hoe de VS werkte na de oorlog om "verbrande" personen in dienst te nemen kan ik een mooi voorbeeld geven. Onze eigen oorlogsmisdadiger Robert Verbelen werd na de oorlog gerecruteerd door de Amerikaanse C.I.C. (Counter Intelligence Corps) in samenwerking met OSS, de voorloper van de CIA. Hij werkte voor de Amerikanen van 1945 tot 1955 in het Oostenrijkse Wenen en van 1955 tot 1962 in het Duitse Munchen. Hij werkte onder een 10-tal valse aliassen en kreeg het loon van een US Army Colonel. Hij kreeg de Amerikaanse nationaliteit toegewezen en verblijf en pensioen in de VS! Wat hij weigerde, hij wou Oostenrijker worden. Op de uitleveringsaanvraag van de Belgische Staat aan de Oostenrijkse regering werd de beschuldiging van 28 moorden plots maar 2 moorden (oeps, typefoutje door ...?). Het verzoek werd geweigerd. Verbelen stierf in peis en vree in Oostenrijk!

Effe off-topic: Ik heb het ganse dossier "Verbelen" (door het O.S.I., Office of Special Investigations) in mijn bezit. Waarom? Alhoewel ze kozijns waren heeft Verbelen 3 oorlogsjaren lang jacht gemaakt op mijn vader die als Rijkswachter ook gewapend weerstander was!

Re: Michel Libert

Beste medespeurders, ik geef hieronder nog eens een vernieuwde WeTransfer-link door. Ik voeg er ook een artikel aan toe uit De Morgen over de occulte beweegredenen van de nazi’s. Op bladzijde 3, onder de foto van Hitler, wordt geattendeerd op de nazi-theorie dat Indo-Germaanse volken zouden afstammen uit ‘goddelijk zaad’. Ja, u leest het goed! Wel, beste medespeurders, dat is nu precies wat Michel Libert bedoelt als hij het heeft over ‘le déchiffrement de la Gnose’. Genesis 6, verzen 1 tot 4 handelt (volgens occulte nazi’s) over het ontstaan van de übermenschen, de reuzen, de strijders. Precies daarom vind ik het onnoemelijk verdacht dat de bende van Nijvel telkens iemand opvoerde met een zéér groot gestalte. Kijk in het hoofd van Michel Libert en er ligt alvast één duidelijke rode draad voor het rapen in het bendeverhaal.

https://www.statenvertaling.net/bijbel/gene/6.html

Sommige nazi’s opperen dat Jezus uit de bijbel onterecht (volgens hen) gerecupereerd werd door het katholicisme, terwijl Jezus (volgens hen) een super-ariër was, een messias, net als (ook volgens hen) Hitler zelf een messias was. Ik verzin dit echt niet! Ik heb kilo’s boeken gelezen over nazi-ocultisme.

Ik geef hieronder ook een vernieuwde link naar Thingviller door. Bij mijn vorige link was het bladzijdenummer 20 van Thingviller niet mee gekopieerd. Naast de oproep tot de ‘gewapende strijd’ op bladzijde 20 wil ik in Thingviller ook de aandacht vestigen op de misselijkmakende voorschriften omtrent ‘le degré de purité génétique’, midden bladzijde 12. Dat leunt zo opvallend goed aan bij die ‘Rosenbergschaal’ waarvan Michel Libert in De Post misleidend beweert dat het een versleutelingstechniek zou zijn. Als u wil weten hoe Michel Libert denkt, dan is Thingviller - het tijdschrift waar hij directeur van was - al een heel goede handleiding.

Ik begin me meer en meer af te vragen of Genesis 6, verzen 1 tot 4, ook niet gebruikt werd als excuus voor ‘de kinderliefde’ van ‘de reuzen’ van WNP. Dat we met een gevaarlijke sekte te maken hadden is alleszins zo klaar als een kontje.

https://we.tl/t-jrdOrqs604

Dus beste speurders, als u nog eens een beroep wil doen op profilers, denk dan zeker ook eens aan sektekenners.

Re: Michel Libert

In zijn bekentenis in De Post zegt Michel Libert:

“Mijn tweede vader was bij de Gestapo in dienst getreden, nadat hij een korte tijd in de rangen van Léon Degrelle had gediend. Daardoor kwam ik al heel vroeg in die wereld terecht. Na de oorlog liep hij een veroordeling op, maar hij werd al in ’46 door de Amerikanen gerecupereerd. Hij werd meteen ingeschakeld in organisaties van hetzelfde soort als WNP, die zij vanuit Duitsland opzetten om de belangen van het westen te verdedigen tegen het communisme.”

Ik zet mijn geld op Mittenwald. Kijk eens goed naar deze oproep, die is zo nep als wat! » YouTube

Zo maken extreemrechtse anticommunisten dus aan mekaar duidelijk waar ze mekaar kunnen ontmoeten. ‘Karl Hammer’ is de naam die Karl Katee ook gekregen heeft van een ‘nieuwe vader’ in een spiritueel genootschap. Naar Charles Martèl, slag bij Poitiers. Net zoals Michel Libert een nieuwe papa had.

In de oproep:

3m55s: links zie je in beeld duidelijk dat het om een ‘nieuwe kerk’ gaat.

4m40s: hier wordt opgeroepen om terreurcellen op te richten, in de tegenwoordige tijd, à la WNP dus! Het is de bedoeling om aanslagen te plegen achter de vijandelijke linies na WOII. Gefinancierd met nazi-goud dus. Ik weet zelfs het adres, maar ik durf het er niet bij te schrijven omdat ik geen zin heb om een kogel door mij kop te krijgen.

6m50s: hier wrijft Karl Hammer een Tau-kruis bloot, de irminsul.

De 12de armanen-rune is de Tyr.
12-12-12 staat voor de drievoudige Tiwaz.
Dat is het kenteken voor het germaans paganisme.

Het gaat dus óók over vandaag (!) mensen. Wat Michel Libert zegt in De Post klopt. WNP bestaat al lang niet meer. Soortgelijke groeperingen komen en gaan, continu. Ze worden als het ware als ‘apparaten’ telkens aan dezelfde voeding gelegd, legt Michel Libert uit in De Post. Dit zijn Weerwolfcellen vandaag, WNP 2.0 zou ik zeggen» kafka.nl

Daarbij vergeleken zijn de leden van Schild en Vrienden platte koorknapen.