191

Re: Agenda

Ok, ben er ook, 14 uur gaat wel lukken.

Kumbaya, it never hurts to help !

192

Re: Agenda

Gisteren samen met De Fries deze tentoonstelling bezocht. Het is goed gedaan, petje af. Zelfs bende slachtoffers zoals Marie janne Van den Abiel waren op de opening aanwezig. Er hing zelfs een foto van Hector Riske, hij staat in zijn slaapkamer naast het stukgeschoten raam. Nooit geweten dat hier zelfs foto's van bestaan.

De Saab 900 Turbo stond niet pal voor de steeg van Wittock, maar 3 huizen verder (richting kruispunt R16). Voor de liefhebbers die alsnog willen gaan, het beeld van 'le grand blonde' Haemers in zijn gloriejaren, lachend met sigaret en pintje bier, is al aan ondergetekende verkocht.

193

Re: Agenda

Zeker een bijzondere tentoonstelling, meeste werken zijn zeer herkenbaar, maar toch een paar beelden gezien die ik niet kende. Voor mij was de foto van agent Zwarts met zijn gezin het meest confronterend. Zaterdag aanstaande is de laatste kans het nog te gaan zien. De werken worden daarna verkocht. Raf: nog bedankt voor de leerzame middag, bij een volgende gelegenheid ben ik zeker weer van de partij.

Kumbaya, it never hurts to help !

194

Re: Agenda

Komen er nog vergaderingen of bijeenkomsten?

195

Re: Agenda

Het zou leerrijk zijn om nog eens samen te komen, in Aalst hebben we eens een goeie babbel gehad met o.a. Raf. Wie doet mee?

196

Re: Agenda

Na een lange afwezigheid meld ik me terug op het forum. Ik was het gedoe met alle "nieuwkomers" en hun paginavullende proza grondig beu. Nu lijkt me dat dit toch voorbij is. Laat ons eens opnieuw te Aalst samenkomen. Heeft iemand een datum? Cafe The Fox?

197

Re: Agenda

Raf, volledig mee eens. Als ik kan dan kom ik af. Best eens een zaterdagnamiddag zeker?

198

Re: Agenda

Jongelui, misschien een idee. Waarom niet nabij een locatie met een bepaalde bende-geschiedenis? Terreinkennis is het beginpunt voor elk onderzoek. Sommige bijdragen die je leest zijn interessant op het eerste zicht, maar blijken bij het eerste locatiebezoek al onmogelijk.

199

Re: Agenda

Als het kan op zaterdagnamiddag? Hoe weet ik waar en wanneer?

200

Re: Agenda

Totnutoe zijn we steeds op een zaterdagnamiddag samengekomen. Misschien ergens begin/midden oktober?