51

Re: Agenda

Ik denk persoonlijk dat Temse niet zinvol is. Het is te ver. We zijn niet voorbereid. Ik stel voor dat als er iemand die een krachtige laptop heeft deze dan meebrengt (ik heb er geen).

  • 14u - 15u00: We doorlopen kort de feiten en wisselen kort gegevens uit welke de laatste stand weergeven in tijdsvolgorde . Ik heb een beta-powerpoint compilatie van 1000+ slides Franse tekst en foto's op stick. We bekijken slechts Braine l'Alleud iets langer aan de hand van de kaart. Jullie kunnen allen een stick meebrengen en kopiëren ter studie. Er is niets nieuws alleen stukken uit diverse bronnen bij elkaar gekopieerd.

  • 15u00: Pauze en we gaan naar Klerksen TIS een luchtje scheppen.

  • 16u00: We doen verder met Overijse en Aalst.

  • 17u00: Jullie beginnen officieel (ik moet vroegtijdig weg).

52

Re: Agenda

Beste K&, het zaaltje is besproken vanaf 17.00 uur. Als er interesse is kan ik vragen of dit vroeger kan. Temse is zo ver niet hoor, en zeker de moeite. Ik ben bereid te doen wat de meerderheid wil. Laat me iets weten.

53

Re: Agenda

Ik weet nog niet om welk uur ik er zal zijn. Ik ga normaal samen met kuros aankomen, hij moet de nacht er voor werken dus hij zou rond 3u komen, misschien 4u. Indien hij rond 3u kan is het interessant dat we samen met hem Aalst doen, vooral omdat hij de bende op bezoek heeft gehad in zijn zaak op de markt.

In Aalst zou ik de volgende punten gaan bezichtigen als de tijd het toelaat (en anders een andere keer, dit is voor mij geen eenmalige meeting:

  • de Delhaize

  • Osbroeckpark

  • Grote Markt

  • Vluchtweg

  • Eventueel nog TIS

54 (edited by Raf 08-09-2009 12:07)

Re: Agenda

OK, we kunnen eventueel in Kuros zijn zaak naar de voorstelling van K& kijken? Is dit mogelijk? Denk dat het een heel interessante bijeenkomst zal worden, en ook wat mij betreft geen eenmalige zaak. Ik ben om 14.00 uur aan de Albatros. Aangezien we elkaar niet kennen stel ik voor om aan de ingang van de zaak samen te komen.

55

Re: Agenda

Wie brengt een krachtige laptop mee?

56

Re: Agenda

Raf wrote:

we kunnen eventueel in Kuros zijn zaak naar de  voorstelling van K& kijken? Is dit mogelijk?

Dit is zijn zaak niet meer, maar ze bestaat wel nog. Maar we kunnen kiezen he, ook in 't Christoffelken zijn ze gezien. Maar dat ze (de bende) de nacht voor de overval daar (grote markt) waren en de manier hoe (dat zullen jullie zaterdag dan horen) dat spreekt tot nadenken. Verder zijn ze ook gezien net voor de overval aan de grote markt. Waarom? Ze staken zich duidelijk niet weg, juist met de standlichten aan, terwijl ze normaal gezien de grote markt niet moeten passeren. De E40 ligt nabij de delhaize.

Ze moesten moesten toeslaan op het juiste moment: bepaalde personen moesten op de parking zijn, duidelijk dat het liquidaties op commando waren en om ze te camoufleren heeft men het op een publieke plaats gedaan en er nog een paar meer vermoord om het op een ongeluk te doen lijken. Ze hanteren in 1985 een andere tactiek, al kan je wel zeggen dat ze in 1983 ook al gebruikt maakten op deze manier (Colruyt). Nu weer On-Topic.

Raf wrote:

Ik ben om 14.00 uur aan de albatros.

Donderdag of vrijdag laat ik weten om welk uur ik kom.

K& wrote:

Wie brengt een krachtige laptop mee?

Heb ik ook niet.

57

Re: Agenda

De vraag blijft: wie brengt een krachtige laptop mee? Ik koop er een zodra het nieuwe systeem 7 van Microsoft op de markt komt. Dus niemand heeft een laptop? Dus geen voorstelling deze maal. Alleen stafkaarten en Braine l'alleud! Zie reeds mijn foto's op de Waalse website (die crasht regelmatig).

58 (edited by Raf 09-09-2009 17:51)

Re: Agenda

Ik heb ook geen laptop, maar wel een Beamer. Zal hem meebrengen. Heb ook enkele foto's op mijn gsm staan (onder andere van de lichtreclame diable). Iedereen mag deze hebben. Ook enkele interessante documenten die ik in de gebouwen van Wittock vond mogen jullie bekijken.

59

Re: Agenda

Ik heb een laptop geleend. Ik zal er zijn om 14u00. Amateurs die kopie willen: USB-stick meebrengen.

60

Re: Agenda

Ik ben al in Aalst, en stuur dit vanuit een internetcafe. Zal om 14.00 uur aan de ingang van de Albatros staan. Zoals gemeld begint de officiële vergadering om 17.00 uur. Mensen die dan komen vragen naar de zaal gereserveerd onder 'BVN'.