171

coconut wrote:

Kan deze recidivist met een palmares om u tegen te zeggen nu aub voor de resr van zijn leven in de gevangenis blijven? En ondervraag hem nog maar eens in de zaak Christine Van Hees.

Niet enkel in die zaak, denk ik. Nijvel bv. ... maar dat is dan weer niet te koppelen aan de piste van "Wolf" - zie topic Nijvel (Nivelles) op Les Tuéries. Of gewoon hier. smile

172

Hopelijk overleeft hij het verblijf in de binnenkort Belgische cel ...

173

Is volgens mij de vierde keer dat hij kan verschijnen ivm pedofilie, dat in combinatie met zijn beestachtige agressie is een levensgevaarlijke cocktail.

174

Gaat het om een oude verkrachtingszaak waar er nieuwe elementen zijn van opgedoken?

175

Een regelrechte psychopaat. Hij geeft ook zogoed als toe dat hij meer weet over de bende maar dat hij niets wil vertellen. Het ziet er ook sterk naar uit dat hij de informant was die leidde naar de wapenvondst in Ronquières.

176

Neen Kenza, het gaat om een nieuwe en recente zaak. Zo recent dus ...

“Het gaat om misselijkmakende feiten met een minderjarig slachtoffer”, zegt een welingelichte bron. “Vader én zoon zijn betrokken. De feiten zouden enkele weken oud zijn."

Django68 wrote:

Een regelrechte psychopaat. Hij geeft ook zogoed als toe dat hij meer weet over de bende maar dat hij niets wil vertellen. Het ziet er ook sterk naar uit dat hij de informant was die leidde naar de wapenvondst in Ronquières.

Ik stel me al een tijd de vraag of deze man nog één van de weinigen is die het verhaal achter de Bende kent. Als de feiten waarvan hij nu opnieuw verdacht wordt waar zijn is er inderdaad maar één term; zoals jij stelt een regelrechte psychopaat. En dan mag wat mij betreft er alles worden aan gedaan om deze man eens echt te doen praten in plaats van hem in de belangstelling te plaatsen met vage verhaaltjes en ons te bedotten dat hij zijn leven heeft gebeterd.

178

Volgens mij kunnen we er ook deze verkrachting nog bijtellen; hoewel hij ontkent in dit interview:

Vous avez évoqué à plusieurs reprises dans les médias vos pulsions qui vous ont parfois amené à des actes de violence. Vous souvenez-vous avoir agressé une jeune femme dans les locaux du FJ au boulevard Bockstael? L’agression a eu lieu dans ce qui est devenu ensuite l’appartement de Michel Pensis, la jeune femme était une amie de Tigresse et elle ne doit son salut qu’à l’arrivée d’autres militants qui vous ont détaché d’elle. Vos pulsions vous ont elles amené à réitérer ce type d’agressions?

Cette agression est de la pure invention. Je n’ai jamais eu de dispute violente avec la moindre femme. Je n’ai jamais levé la main sur une femme, de toute ma vie. Je connaissais Tigresse, et sa copine Mireille, et aussi B52. Trouve qui propage ces bêtises, qui serait la victime? On verra qui aura l’air le plus bête en cas de confrontation. Ça me plairait bien de revoir ces vieilles copines.

179

Van extreemrechts kan men veel zeggen, maar niet dat ze pedofielen goed verdragen. Als hij in dergelijke politiek gedreven milieus thuishoort, zal de ontvangst toch niet feestelijk zijn, zou je dan denken?

180

Ik vermoed dat deze CWB met een deel vrijwilligers werkt met de echte beste bedoelingen alles uit de kaft haalt om dit op te lossen pedofilie wordt de dag van vandaag nergens getolereerd.