171

Re: Eric Lammers

Een regelrechte psychopaat. Hij geeft ook zogoed als toe dat hij meer weet over de bende maar dat hij niets wil vertellen. Het ziet er ook sterk naar uit dat hij de informant was die leidde naar de wapenvondst in Ronquières.

172

Re: Eric Lammers

Neen Kenza, het gaat om een nieuwe en recente zaak. Zo recent dus ...

“Het gaat om misselijkmakende feiten met een minderjarig slachtoffer”, zegt een welingelichte bron. “Vader én zoon zijn betrokken. De feiten zouden enkele weken oud zijn."

Re: Eric Lammers

Django68 wrote:

Een regelrechte psychopaat. Hij geeft ook zogoed als toe dat hij meer weet over de bende maar dat hij niets wil vertellen. Het ziet er ook sterk naar uit dat hij de informant was die leidde naar de wapenvondst in Ronquières.

Ik stel me al een tijd de vraag of deze man nog één van de weinigen is die het verhaal achter de Bende kent. Als de feiten waarvan hij nu opnieuw verdacht wordt waar zijn is er inderdaad maar één term; zoals jij stelt een regelrechte psychopaat. En dan mag wat mij betreft er alles worden aan gedaan om deze man eens echt te doen praten in plaats van hem in de belangstelling te plaatsen met vage verhaaltjes en ons te bedotten dat hij zijn leven heeft gebeterd.

174

Re: Eric Lammers

Volgens mij kunnen we er ook deze verkrachting nog bijtellen; hoewel hij ontkent in dit interview:

Vous avez évoqué à plusieurs reprises dans les médias vos pulsions qui vous ont parfois amené à des actes de violence. Vous souvenez-vous avoir agressé une jeune femme dans les locaux du FJ au boulevard Bockstael? L’agression a eu lieu dans ce qui est devenu ensuite l’appartement de Michel Pensis, la jeune femme était une amie de Tigresse et elle ne doit son salut qu’à l’arrivée d’autres militants qui vous ont détaché d’elle. Vos pulsions vous ont elles amené à réitérer ce type d’agressions?

Cette agression est de la pure invention. Je n’ai jamais eu de dispute violente avec la moindre femme. Je n’ai jamais levé la main sur une femme, de toute ma vie. Je connaissais Tigresse, et sa copine Mireille, et aussi B52. Trouve qui propage ces bêtises, qui serait la victime? On verra qui aura l’air le plus bête en cas de confrontation. Ça me plairait bien de revoir ces vieilles copines.

175

Re: Eric Lammers

Van extreemrechts kan men veel zeggen, maar niet dat ze pedofielen goed verdragen. Als hij in dergelijke politiek gedreven milieus thuishoort, zal de ontvangst toch niet feestelijk zijn, zou je dan denken?

176

Re: Eric Lammers

Ik vermoed dat deze CWB met een deel vrijwilligers werkt met de echte beste bedoelingen alles uit de kaft haalt om dit op te lossen pedofilie wordt de dag van vandaag nergens getolereerd.

Re: Eric Lammers

In de voorbije 2 jaar heb ik deze 3 verklaringen gehoord bij monde van een Bende van Nijvel-slachtoffer:

  • Het slachtoffer heeft in een recent verleden een gesprek met Lammers gehad, de modaliteiten van dit gesprek kan ik mij niet herinneren

  • Lammers zou volgens dit slachtoffer een hele resem moorden bekend hebben (stuk of 10)

  • Lammers zou in aanmerking komen als spijtoptant. Het is mij niet bekend wat de status hier van is.

178

Re: Eric Lammers

Ik vind het straf, heel straf, dat iemand 10 moorden zou begaan hebben, minstens één vrouw verkracht, een aantal kinderen aangerand heeft, ... vrij rondloopt. Zijn excuus, ze hebben mij "geconditioneerd" ... ook om kinderen aan te randen? Zat dat dan ook in het pakket "zich verbranden"?

179

Re: Eric Lammers

Hopelijk wordt hij snel uitgeleverd. En laten ze hem hier weer lopen, la bête.

180

Re: Eric Lammers

Gaat dit over Van Hees?