191

Re: Nr. 19: Reus

Amai, indrukwekkend ... kun je dat ook doen met de foto van Target 121?

En passant ook met de foto van de verdachte met de Spas? Die foto is an sich wel duidelijk maar niemand weet blijkbaar over wie het gaat.

Re: Nr. 19: Reus

Binnenkort maakt een kunstmatige intelligentie een film voor ons. Het kan voor ieder van ons anders zijn.

193

Re: Nr. 19: Reus

Wauw. Het zou heel goed zijn moest u heel de gele affiche kunnen maken. En ook op een gele affiche plakken in dezelfde volgorde.

P-51 wrote:

En passant ook met de foto van de verdachte met de Spas? Die foto is an sich wel duidelijk maar niemand weet blijkbaar over wie het gaat.

De persoon is blijkbaar gekend. Hij woonde in de buurt waar paar dagen na Aalst de pruik is gevonden die mogelijk gebruikt is bij de overval in Aalst. Mister kleur.

194

Re: Nr. 19: Reus

kenza wrote:

De persoon is blijkbaar gekend. Hij woonde in de buurt waar paar dagen na Aalst de pruik is gevonden die mogelijk gebruikt is bij de overval in Aalst. Mister kleur.

Je gaat toch weer niet over je put beginnen he?

195

Re: Nr. 19: Reus

Django68, wie spreekt er van de put? Heel wat forumleden weten wie de persoon met de SPAS is. En de info van de pruik klopt 100/%. Doe gerust eens navraag bij CWB.

196

Re: Nr. 19: Reus

Zou het niet een optie zijn om AI op het hele dossier los te laten? Voor een mens is er geen beginnen aan. AI verwerkt alle gegevens in een heel snel tempo. Eigenlijk is het op een manier hetzelfde als wat profilers doen. AI ziet details die wij niet opmerken

197

Re: Nr. 19: Reus

Django68 wrote:

Zou het niet een optie zijn om AI op het hele dossier los te laten? Voor een mens is er geen beginnen aan. AI verwerkt alle gegevens in een heel snel tempo. Eigenlijk is het op een manier hetzelfde als wat profilers doen. AI ziet details die wij niet opmerken

Dan hangt het ervan af wat je die AI voedt. Als die info niet klopt, ben je niet veel met AI. Er zijn stukken uit het dossier 'verdwenen', waarschijnlijk waren dit dan sleutelstukken. Als je dan AI laat lopen op de rest van het dossier, dan kom je ook niet veel verder vrees ik.

198

Re: Nr. 19: Reus

Frohike en Django: Er zijn nu al minstens 3 personen - allebei ultieme talenten - die de CWB bij staan én alle wetenschappelijk onderbouwde mogelijke onderzoeksmethoden worden ingeschakeld, mits ze wettelijk toegelaten zijn en in andere cases hun doeltreffendheid bewezen hebben.

Of AI helpen kan hiertoe, laat ik hierbij in het midden. Ik vermoed, maar ik kan daar mis in zijn, dat wat de ensceneringen met AI inzake nieuwe portretten betreft, het van een zelfde laken een broek is als met de gecontesteerde robotfoto's. Ze hebben - ten spijt van de zeer gewaardeerde moeite van de getuigen waardoor ze tot stand gekomen zijn - niet geleid tot een doorbraak in het onderzoek naar de zogeheten Bende van Nijvel.

De mogelijkheden van de nieuwste technieken zoals bv CRISPR en AI zijn - zonder overdrijven - eindeloos. De gemeenschappelijke morele grenzen zijn dat niet, waardoor ernstige problemen hierrond in de zeer nabije toekomst onvermijdelijk en helaas ook onherstelbaar zijn.

199

Re: Nr. 19: Reus

In een post hier boven stelde ik de vraag of het mogelijk was via Al de robotfoto van de reus bruine ogen te geven. Dat was niet zomaar. Ik ben overtuigd van het feit dat er gebruik werd gemaakt van lookalikes. Vroeg me ook af of er ergens in het dossier sprake was van gekleurde contactlenzen. En ja, ik heb eindelijk een aanwijzing gevonden zei het dan bij de CCC. 1 van de CCC leden bleek als enige " vermomming " gekleurde contactlenzen te dragen.  En aangezien voor mij CCC en "Bende" twee takken zijn van 1 boom .....denk ik dat er mogelijk gebruik gemaakt werd van gekleurde contactlenzen. Vandaar mijn vraag dus.

Re: Nr. 19: Reus

Blijkbaar kunnen we een foto hebben van Bonkoffsky met één grijs oog naast een ander waar hij twee bruine ogen heeft.