101

Re: Gladio B

Ok, dus de Gladio uitvoerders waren slordig in het uitwissen van hun sporen? Heeft de NATO in haar eigen achtertuin gewerkt met amateurs?

102

Re: Gladio B

Ik zeg helemaal niet dat de Bende Gladio was, mijn reactie was hypothetisch. Op dit moment is er geen enkel bewijs dat de Bende een Gladio-strategie/team was. Maar als de Bende het wel was, waren ze helemaal niet slordig in het uitwissen van sporen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

103

Re: Gladio B

Ben wrote:

en West-Vlaanderen kiest voor het communisme?

big_smile

104

Re: Gladio B

Ben wrote:

Ik zeg helemaal niet dat de Bende Gladio was, mijn reactie was hypothetisch. Op dit moment is er geen enkel bewijs dat de Bende een Gladio-strategie/team was. Maar als de Bende het wel was, waren ze helemaal niet slordig in het uitwissen van sporen.

Natuurlijk spreken we hypothetisch. Maar als het inderdaad Gladio was met behulp van extreem rechtse groeperingen, dan is men toch slordig geweest omdat veel sporen in de richting wijzen van extreem-rechts. Nog wel een bijkomende tip: Oorspronkelijk was het voorzien dat het NATO hoofdkwartier zou gevestigd worden in Frankrijk.

Re: Gladio B

Werner wrote:

Dat heb ik ook gedaan, beste dim.

Boiling Frogs Post is an online news, editorial, analysis, and Podcast interview site covering select but significant blacked out stories and issues, ..... Together we hope to increase our numbers and take back our hijacked nation.

Het is dus wel degelijk haar website. Dat derden ook bijdragen kunnen leveren, verandert daar niets aan.

Tot slot nog even opmerken dat Edmonds haar eigen 'Whistleblower' hulpgroep heeft opgericht omdat de 'officiële' kanalen voor US klokkenluiders bijna altijd een dead-end  zijn (soms letterlijk). Ze krijgt dan ook erg veel info en tips binnen van insiders en kandidaat-klokkenluiders die haar vertrouwen. Wat ze zegt is bovendien heel erg logisch. Ze beseft heel goed dat men haar valse info probeert voor te schotelen om haar reputatie te kelderen. Dus wordt alles doublechecked. Voorlopig krijgt Edmonds qua bona fides van mij 10/10.

GLADIO: de gelijkenissen tussen de Belgische en de Italiaanse terreur in de 80s zijn frappant. De betrokkenheid van Gladio-P2 in Italië is aangetoond. Dan lijkt het me niet onlogisch eenzelfde hypothese voor België te formuleren?

106

Re: Gladio B

Dat u slechts een deel van mijn citaat vermeld, en zo uit haar context trekt, zegt veel over u als auteur. U mag gerust een cijfer geven tussen nul en tien aan dergelijke internetschrijvers, helaas heeft u aan de Edmonds een tien gegeven terwijl zij niet het onderscheid kan maken tussen de primaire en secundaire problematiek in verhouding tot nationale en regionale belangen.

Re: Gladio B

Werner wrote:

Dat u slechts een deel van mijn citaat vermeld, en zo uit haar context trekt, zegt veel over u als auteur. U mag gerust een cijfer geven tussen nul en tien aan dergelijke internetschrijvers, helaas heeft u aan de Edmonds een tien gegeven terwijl zij niet het onderscheid kan maken tussen de primaire en secundaire problematiek in verhouding tot nationale en regionale belangen.

Beste Werner, het citaat was gewoon te lang om het helemaal over te nemen. Bovendien is de tekst niet de jouwe maar wel die van Sibels website. Die tekst moet bewijzen dat het wel degelijk haar website is? Heb ik het tegendeel beweerd? Ik volg Sibels uitspraken al sinds de tijd dat ze nog helemaal geen eigen website had. Van mij krijgt ze 10/10.

108

Re: Gladio B

Dit is meer dan een jaar oud en toont hoe het hele Syrische verhaal één grote false flag is, reeds sinds het begin » YouTube

109

Re: Gladio B

Inderdaad, meer dan een jaar oud en vol propaganda. Amerikaanse wapens op enkele na heb ik nog niet gezien in deze oorlog. Wapens zijn vooral AK 47, Dragunov, en ander Russisch materiaal. Dus is Rusland de schuldige. Breivik gebruikte ook een Amerikaans wapen. Dus is de USA verantwoordelijk voor de aanslagen. Wapens doden niet, maar wel de persoon die achter het wapen staat.

110

Re: Gladio B

Het gaat niet om de wapens. Het gaat om hoe alles overduidelijk georkestreerd wordt. Het gaat om de voorgeschiedenis van Amerikaanse en Israelische manipulatie van jihadistische groepen (jihadistische groepen die er niet voor terug deinzen koppen te snellen en harten uit te rukken in de naam van Allah, laat staan een chemische aanval te ensceneren). Het gaat om het inzetten van geïmporteerde gewapende gekken in wat begon als vreedzame betogingen (dewelke trouwens op gang kwamen door een al even geënsceneerde Arabische lente - met facebook als katalysator alsjeblief!).

Het gaat om de voorgeschiedenis van een onwettige oorlog in Irak, gebaseerd op onterechte beschuldigingen over... chemische wapens! Het gaat om de voorgeschiedenis van zovéél onwettige oorlogen door de grootste schurkenstaat in deze wereld, die zelf niet aarzelde om zowel chemische, biologische en nucleaire (!) wapens in te zetten tegen onschuldigen: de VS. Het gaat om het bredere kader van de Gladio B-strategie en de Israel/neocon-link hiermee, waarbij soenitische extremisten en salafisten worden uitgespeeld tegen de sjiitische zijde (lees: Iran).

Het gaat om de overduidelijkheid van het specifieke geostrategische plan dat erachter zit. Het gaat om de belachelijke implicatie dat de Syrische regering haar eigen ondergang tekent door zogezegd een chemische aanval in te zetten. Het gaat om de financiële en materiële aanvoerlijnen vanuit Saoedi-Arabië, Qatar, Jordanië. Het gaat om de duizend-en-één redenen waarom deze actie al zo lang in de lucht hangt en de weg naar de clash met Hezbollah en vooral Iran aan het plaveien is.

En de Amerikaanse wapens die je nog niet gezien hebt, binnenkort vallen ze met massa's uit de lucht. En maken ze ontelbare onschuldige slachtoffers... De yankees hand in hand met hun zogenaamde vijanden van Al Qaeda en Al-Nusra. En Israel kijkt toe en wrijft in zijn handen. Ik hoop dat de verantwoordelijken hiervoor de tering krijgen. En dan heb ik het niet over Bashar al-Assad.