Re: Gladio B

Walter Baeyens. De toon die u aanslaat, vind ik een beetje eng worden. Uw eigen gelijk ophemelend. Geen ruimte voor twijfel laten. Maar goed u kunt hier lekker preken voor eigen parochie. Ongelooflijk dat mensen zo verzuurd kunnen denken. Mocht deze website een verzamelplek worden voor complot-theoristen, dan hou ik er mee op.

62 (edited by Walter Baeyens 26-08-2012 13:36)

Re: Gladio B

Noorderling. Bij mij bestaat inderdaad geen twijfel dat we dagelijks belazerd worden. Dat maakt mij, tegen mijn wil in, medeplichtig aan misdaden. Dus vind ik dat het mijn plicht is te reageren op deze manier. Waar is ons gezond verstand gebleven? Durven we dan over niets meer zelfstandig na te denken? Bang om buiten de lijntjes van de 'political correctness' te kleuren?

» YouTube

Overigens 'een beetje eng' vind ik bijvoorbeeld dat 28 mensen worden vermoord en dat deze misdaden 25 jaar onopgelost blijven.

63

Re: Gladio B

noorderling wrote:

Mocht deze website een verzamelplek worden voor complot-theoristen, dan hou ik er mee op.

Als mensen die kritisch staan tegenover de officiële "waarheid", complot-theoristen zijn, dan hoop ik dat deze website een verzamelplek wordt en dan ben ik trots om een complot-theorist te zijn. Dankzij mijn interesse in de Bende van Nijvel ben ik zeer kritisch gaan kijken naar onze maatschappij en de heersende gedachten. Niet alleen worden wij behandelt als champignons maar er zijn ook maar heel weinig mensen die de moeite/tijd nemen om zich voldoende te informeren in plaats van alleen naar het "nieuws" te kijken.

Ik zou hier ook een stelling van Marx willen plaatsen: "De gedachten der heersende klassen is in ieder tijdvak steeds de heersende gedachten." En hij had godverdomme gelijk.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

64

Re: Gladio B

Thumbs up, Ben!

65

Re: Gladio B

noorderling, dat gevoel heb ik ook, alleen dan met u. Gelukkig hoeft u hier niet verplicht te lezen en te posten.

Re: Gladio B

Walter Baeyens wrote:

En wie heeft ons deze zo geroemde 'vaste waarden' aangepraat, DLBox?

I know. smile

Servo per Amikeco

Re: Gladio B

noorderling wrote:

Walter Baeyens. De toon die u aanslaat, vind ik een beetje eng worden. Uw eigen gelijk ophemelend. Geen ruimte voor twijfel laten. Maar goed u kunt hier lekker preken voor eigen parochie. Ongelooflijk dat mensen zo verzuurd kunnen denken. Mocht deze website een verzamelplek worden voor complot-theoristen, dan hou ik er mee op.

Noorderling, dit hangt natuurlijk af van wat je definieert als zijne complot-theorist. Als je iedereen die een alternatieve mogelijkheid onderzoekt zo noemt, dan is het niet meer dan normaal dat forum gevuld is met complot theoristen. Laat ons niet elkaar wegjagen of beschimpen omwille van onze verschillende meningen.

Integendeel mensen, het is net het samenkomen van verschillende meningen op dit forum dat de sleutel tot succes is. Om alle aspecten en invalshoeken van de zaak te benutten, heb je verschillende mensen nodig, iemand die sceptisch denkt, iemand die de praktijk kent en onder de loep neemt, iemand die veel verder denkt en iemand die altijd het grote geheel ziet, enzovoorts.

Speurwerk vereist creativiteit en fantasie om soms de juiste ingeving te krijgen. We kunnen alleen maar van elkaar leren en elkaars inzichten aanvullen om het geheel te zien niet?

Servo per Amikeco

Re: Gladio B

Gordon Duff in 'Veterans Today'. Duff's uitspraken worden alsmaar straffer. Ik ga ervan uit dat hij goed is ingelicht. Er bestaat vooral bij de veteranen maar ook bij de actieve troepen steeds meer afkeer van het systeem dat hun opzadelt met 'misdadige' opdrachten. In die context vermoed ik dat Duff meer en meer kritische inside info krijgt van klokkenluiders, ook vanuit de geheime diensten:

"Can we talk about Europe?  Our “special operations” units there involved cutting a deal with a Freemason group called “P2.”  This was Operation Gladio (a “Gladio” is the short sword carried by a Roman gladiator). We trained groups in Europe and other nations, 37 in total, to become an “underground terror network” in case the Soviet Union was to “take over.”

In the end, however, our own friends turned on us and for nearly 20 years blew up trains and buses, public buildings, kidnapped officials, murdered an Italian prime minister, Aldo Moro, attacked NATO intelligence officers, all with our own weapons, our own training and from bases set up by NATO.

The Norwegian incident with Andrew Breveik is a carryover of that time.  He and his friends, Norwegian police, the groups that helped him in Poland, his fellow gang members in Norway, are all 2nd generation “P2/Gladio” groups. They are particularly active in France now and, I have it on good authority, are planning a continent wide move against Muslims in Europe, beginning in France."

Bron » www.veteranstoday.com

Re: Gladio B

Breivik lid van een getraind netwerk? Of een moderne versie "gladio post 9/11"? En zou Breivik zich daar dan bewust van zijn of niet? De daden van Breivik vind ik toch nog van een ander kaliber dan de aanslagen door CCC, RAF en de Bende van Nijvel en zo meer destijds. Breiviks daden zijn op het psychopatische af en hebben enkel de rechtse politiek opnieuw in een hoekje geduwd. Of was dat de bedoeling?

Servo per Amikeco

Re: Gladio B

Walter Baeyens wrote:

They are particularly active in France now and, I have it on good authority, are planning a continent wide move against Muslims in Europe, beginning in France.

Onze staatsveiligheid daarentegen beperkt zich voorlopig maar tot actie tegen de salafisten. wink