71

Re: Gladio B

"Er zijn enkele sterke aanwijzingen voor het Gladio-scenario. Eén van die aanwijzingen is de uiterst professionele werkwijze van de dader. Zo waren er zelfs op de patroonhulzen die na alle drie de schietpartijen werden gevonden geen sporen van de dader te vinden; Geen vingerafdrukken, geen minuscule deeltjes met DNA van de dader, uiterst kalm zijn wapens herladend te midden van de enorme chaos nadat hij zijn eerste salvo's had afgevuurd.

"We hebben te maken met een ijskoude, professionele moordenaar, die weet wat hij doet," sprak de Franse politiewoordvoerder zaterdagochtend tegenover de verzamelde pers.

Dit beeld werd aanvankelijk bevestigd door een getuige die na de tweede aanslag oog-in-oog stond met de schutter. "Het was een corpulente kerel, blank, met ijskoude ogen en een tattoo en een litteken op zijn wang. Vooral die ijskoude en doodkalme ogen zal ik niet licht vergeten," aldus de getuige, een inwoner van Montauban, tegenover het Franse RTL."

Hier het hele verhaal waar dit fragment uitkomt » www.zonnewind.be

Re: Gladio B

In dat zelfde artikel wordt beweerd dat Breivik de aanslag met anderen pleegde. Oftewel het gaat hier om een complot-website, waarbij hoe dan ook linksom of rechtsom de CIA het meestal gedaan heeft.

Dit soort websites lezen, lijkt me niet verstandig. Er worden nl uit de losse pols conclusies getrokken en zaken aan elkaar geplakt, zonder bewijzen. Pure suggestie.

Maar de mensen slikken het als zoete koek. Er zit overal méér achter. De wereld is één groot complot. Kom op zeg Mincky, gelieve niet te citeren van zulke manipulatie-websites !

73

Re: Gladio B

noorderling: Ik bepaal zelf wie en of -wat ik citeer, ik heb uw "hulp/advies" daarbij niet nodig. De link op die site die verwijst naar de BBC, vermeldt ook een andere dader dan de doodgeschoten Algerijn » bbc.co.uk

En overigens heb ik de link geplaatst ter kennisgeving, ik beweer nergens dat er een waarheid of een onwaarheid op staat. Dat laat ik aan de lezer over.

Re: Gladio B

Ik probeer te voorkomen dat bendevannijvel.com een bolwerk/verzamelplaats wordt van complotaanhangers. Maar ik geloof dat ik al te laat ben.

75

Re: Gladio B

Ik stel voor: www.bendevannijvelmaarnietvoorcomplotaanhangers.com (de domeinnaam is nog te koop).

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Gladio B

Schitterend! LOL

77

Re: Gladio B

Beste medeforumleden, het wordt me een beetje teveel. Ok, ik lees alles wat hier verschijnt met de bedoeling op de hoogte te blijven van ieders standpunt. En of dat standpunt ook reëel betrekking heeft op de Bende-overvallen in de jaren '80. Ik las het eerste boek van Guy Bouten, het was de KGB. Ik las het tweede boek van Guy Bouten, het is de CIA. Een derde misschien over MI5? KGB, CIA, Mossad, Gladio, Internationale wapenhandel, drugtraffieken en witwasoperaties.

Zelfs Haemers, Habran en tenslotte Breivik hebben geen link met de Bende van Nijvel-moorden. Is het zo moeilijk om te begrijpen dat de bende-overvallen een zuiver intern Belgisch product zijn? Als je goed leest merk je dat enkele politieke partijen boter op hun hoofd hebben (Roze Balletten). Voor mij zijn de Bende-overvallen een actie die werd voorbereidt aan de top van de Belgische piramide.

78

Re: Gladio B

Dat is uw standpunt, maar daarom is het nog niet juist.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

79

Re: Gladio B

Volgens mij kan noorderling het niet verkroppen, dat hij niet meer bij het Polit-Bureau werkzaam is, en probeert daarom de boel hier te bepalen. Als het artikel overigens klopt, dan vraag ik me af wat de volgende stap wordt van Gladio. We zijn er in ieder geval nog lang niet van af, volgens mij.

Re: Gladio B

De modus operandi wijst erop dat die persoon zijn daden goed heeft voorbereid. Iedereen die een beetje zijn verstand gebruikt zal zorgen dat zijn kogelhulzen geen sporen van hemzelf bevatten. Dergelijke technieken zijn natuurlijk geen exclusief bezit van Gladio. Je moet gewoon je verstand gebruiken en een beetje op de hoogte zijn van de hedendaagse opsporingstechnieken die de Politie kan gebruiken.

Ik vind dat Noorderling ook wel een punt heeft, we moeten alle informatie sceptisch bekijken. Wist je dat er mensen zijn die beweren dat er nooit een vliegtuig in de Twin Towers is gevlogen? En al die duizenden getuigen bestaan eigenlijk niet. Je kan het inderdaad zo zot niet bedenken of er bestaat een theorie rond.

Ik zeg niet dat het daarom onmogelijk is dat iemand zoals Breivik misschien wel een gestuurd projectiel was. Ik zeg alleen dat we toch inderdaad sommige informatie met een korrel zout moeten nemen. Persoonlijk geloof ik ook dat er een systeem, een organisatie en een doel achter de Bende van Nijvel zat, die mogelijk gelinkt was aan Gladio. Maar niet elke ijskoude killer maakt daarom deel uit van een groter geheel. Sommige mensen zijn nu éénmaal met dat 'talent' geboren.

Servo per Amikeco