141

Re: Getuigenis Murcielago

Murcielago, ga door met die denkpiste en ontdek hoe een perfect zijspoor wordt gecreëerd. De corrupte gevangenisdirecteur in samenwerking met criminelen. Een gevangenisdirecteur heeft een vice-directeur, een chef-cipier die verantwoorelijk is en cipiers die ook de zaken opvolgen. Geen enkele cipier kan iemand uit zijn cel halen zonder reden. Tenzij alles georchestreerd is van boven uit.

Re: Getuigenis Murcielago

LEO wrote:

Tenzij alles georchestreerd is van boven uit.

Ja Leo, is dat niet het geval bij het volledige dossier? Wat ik bedoel is, bestaat de mogelijkheid dat mk (diegene die mij wist te vinden achteraf) eens even buiten mocht? Begrijp je?

Re: Getuigenis Murcielago

LEO wrote:

Murcielago, ga door met die denkpiste en ontdek hoe een perfect zijspoor wordt gecreëerd. De corrupte gevangenisdirecteur in samenwerking met criminelen.

Een gevangenisdirecteur heeft een vice-directeur, een chef-cipier die verantwoorelijk is en cipiers die ook de zaken opvolgen. Geen enkele cipier kan iemand uit zijn cel halen zonder reden.

Een voorbeeld: Bultot onderschreef een contract met een extern bedrijf, gedetineerden doen het werk en worden ervoor vergoed. Een deadline, een hoeveelheid moest tijdig worden geleverd, alles was ok, alleen was Bultot één ding vergeten: het blijven crimenelen en Bultot werd geflikt, een groot aantal afgewerkte zaken bleken verdwenen. Wat schudt hij uit zijn mouw?

Een vleugel van de gevangenis van Sint-Gillis werd gemobiliseerd, de gedetineerden uit hun cel om met z'n allen alles af te werken, met medeweten van alle betrokken cipiers enz... De ochtendploeg daarentegen die schrokken zich een ongeluk dat een volledige vleugel met gedetineerden beneden in de gang stonden te werken, met als orkestmeester Bultot (gewapend nb). Dit zou sensatie geweest zijn, mocht dit uitlekken naar de media, maar ook hier ben ik de mening toegedaan dat Bultot op zijn zwakste punt werd gepakt en was dit nog maar een testcase. Met de wetenschap waar ze hem mee konden misleiden.

Een criminoloog, is naar mijn mening geacht om over enige vorm van intelligentievermogen te beschikken. Waarom werd hij gemanipuleerd? En niet elders in een andere gevangenis? Juist ja, omdat Sint-Gillis het mekka van de Brusselse misdaadscene is. De geschiedenis leert ons dit.

144

Re: Getuigenis Murcielago

Murcielago, u moet de boodschappen van "Calimero" eens lezen op de "tueurs du brabant". Het is een nichtje van Bruno van Deuren, vrijgelaten uit de gevangenis zonder dat de familie of advocaat dit wisten! In begin van de week vrij, overval in Gent en einde van de week doodgeschoten in het parkje bij de thermen aan de zeedijk in Oostende. Bruno van Deuren zou tegen Bultot gezegd hebben dat hij betrokken was bij Dekaise x jaren vroeger. Bultot meldt later dit uit Paraguay aan VU kamerlid Coveliers. Voor hij dit kan onderzoeken, is Bruno dood (te confirmeren).

Ergens staat geschreven dat de wapens naar café de pomp in Diegem zouden gebracht zijn. Calimero bevestigt dat Bruno dit café kende. Geen spoor meer van waar dit café juist was! Niet ver daarvandaan vond men ook de camionette van Zwarts, x jaren vroeger. Onder de Brug van Vilvoorde is er een olifanten-kerkhof denk ik:

  • SIE-wapens (gevonden)

  • Vernaillen wapen in het kanaal (Beijer: waarschijnlijk)

  • Uw auto met Idriss lijk?

  • Misschien het lichaam van Zwarts ook?

Re: Getuigenis Murcielago

We weten dat:

  1. Verschillende bendes tussen 1983 en 1985 actief waren, met afwisselende daders op enkele na.

  2. Het dossier werd van in den beginne voorzien van de nodige valkuilen en misleidingen, waardoor je met zekerheid partijen met pro's en contra's in de hand werkt.

  3. Men is er in geslaagd om zovele diverse scoops aan de media te geven, zodat de meningen van iedereen voor verdeeldheid binnen onze samenleving gezorgd heeft.

  4. Het is duidelijk dat de overval in Aalst opvalt in haar extreme geweld, maar even goed door de intriges en verhalen waarbij slachtoffers en familie betrokken waren of werden. Opnieuw een middel om verdeeldheid te creëren, minsten goed voor een paar jaar discussie.

  5. Hetgene dat onderzocht moest zijn is het niet, een reconstructie zou veel verholpen hebben, helaas is het daarvoor te laat.

  6. Het feit dat er hier op het forum een groot aantal gedreven mensen dagelijks hun mening geven is super, maar waar eindigen we als er echt druk op ons afkomt?

  7. Het profiel van de daders is ook duidelijk: wapenfreaks-psychopaten met oog voor detail. Een voorliefde voor snelle wagens, want in die tijd was de GTI toch één van de snellere wagens. Organisatie, discipline, structuur waar elke burger het moeilijk zou mee hebben, zij niet.

  8. Garages, garagisten, moto's en auto's, races, sex en decadente fuiven, stonden steeds op het hoofdmenu van de Bende van Nijvel. Dat ruikt naar geld en geld, beste mensen, geld DAT MAAKT MACHT.

  9. Het alom bekende maar oude gezegde; "let op van de 3 G's in uw leven, God-Geld-Gat" (god=religie en alle conflicten daaromtrent-Geld=handig om te hebben en opent deuren-Gat=sex, prostitutie in alle vormen die je je kunt inbeelden).

  10. Maar dan blijft er toch een prangende vraag over; "Waarom en voor wie?"

  11. Het dossier telt inmiddels miljoenen bladzijden, mocht er vandaag iemand met goede wil en tevens met macht het dossier uitspitten zit hij of zij na een tijdje met een dilemma.

De reeds vernoemde profielen van daders die in aanmerking komen voor de uitvoering van dergelijke zaken en die destijds op één of andere manier verbonden waren met het dossier, zijn ofwel al overleden ofwel met de noorderzon verdwenen.

12. HET STRAFSTE IS DAT BELGIË UIT HET VERLEDEN GEEN LESSEN TROK: Kijk maar naar het dossier Dutroux en aanverwanten. Kijk naar het proces Habran. Kijk naar het dossier Regina Louf,
enz.

Re: Getuigenis Murcielago

Het is een nichtje van Bruno van Deuren , vrijgelaten uit de gevangenis zonder dat de familie of advocaat dit wisten!!!.

Dit klopt, hij werd gevreesd door zijn familie.

in beginvan de week vrij , overval in gent en einde van de week doodgeschoten in het parkje bij de thermen aan de zeedijk in Oostende.

Hij werd volgens mijn bronnen beschermd ivm de bende, maar dit werd ook zijn dood......Hij wist te veel

Bruno van Deuren zou tegen Bultot gezegd hebben dat hij betrokken was bij deKaise
x jaren vroeger.Bultot meldt later dit uit Paraguay aan VU kamerlid Coveliers.
voor hij dit kan onderzoeken , is Bruno dood???(te confirmeren)

JA DIT KLOPT HEEL ZEKER.

Ergens staat geschreven dat de wapens naar cafe de pomp in Diegem zouden gebracht zijn.
Calimero bevestigt dat Bruno dit cafe kende.
geen spoor meer van waar dit café juist was!!!!!

Het was naar mijn mening een VMO bastion.

niet ver daarvandaan vond men ook de camionette van Zwarts.....x jaren vroeger....

onder de Brug van Vilvoorde is er een olifanten-kerkhof denk ik....

ESI wapens (gevonden)
Vernaillen wapen in het kanaal (Beijer: waarschijnlijk)
Uw auto met Idriss lijk ? DAT IS DE VINDPLAATS VAN MIJN VOERTUIG MET HET LIJK ERIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
misschien het lichaam van Zwarts ook?

Nu moet je weten dat daar nog 2 voertuigen van familieleden van mij werden teruggevonden, MK met een medeplichtige uit de regio Asse in de hoofdrollen.

147 (edited by Biggus Dickus 04-11-2009 10:59)

Re: Getuigenis Murcielago

Ik denk al langer dat men geprobeerd heeft Bultot een serieuze peer te stoven: hoeveel zaken ook in zijn richting mogen wijzen, men heeft in het onderzoek nooit iets hard kunnen maken (wat trouwens geldt voor extreem-rechts in het algemeen, toch veruit het meest onderzochte pad volgens Fijnaut/Verstraeten). Dit wijst er natuurlijk wel op dat de brave man zich begaf in kringen die boter op het hoofd hadden, en die er tot op heden nog alle baat bij hebben dat die boter niet smelt of door een ander wordt gegeten.

Re: Getuigenis Murcielago

Hieronder volgt de link naar een interessante aflevering van het Nederlandse Netwerk, waarin Eddy Vos, en vooral MJ Callebaut, de weduwe van Jan Palsterman, uitgebreid aan het woord komen. Vooral intrigerend is de getuigenis van Callebaut, die al onmiddellijk in de gaten had dat haar echtgenoot, met wie ze op het moment van de feiten in scheiding was, niet een toevallig slachtoffer was. Belangwekkend, vooral dan voor mensen die net zoals ik niets met Aalst of omgeving te maken hebben, is het feit dat er hier een beeld van de crime scene wordt geschetst, en vooral dan van wat er zich achteraan op de parking heeft afgespeeld.

» YouTube

Re: Getuigenis Murcielago

LEO wrote:

Murcielago, ga door met die denkpiste en ontdek hoe een perfect zijspoor wordt gecreëerd. De corrupte gevangenisdirecteur in samenwerking met criminelen. Een gevangenisdirecteur heeft een vice-directeur, een chef-cipier die verantwoorelijk is en cipiers die ook de zaken opvolgen. Geen enkele cipier kan iemand uit zijn cel halen zonder reden. Tenzij alles georchestreerd is van boven uit.

Bovendien, stel u de gevolgen voor, mochten ze ontdekt worden, een stoeme controle van een voertuig of om wat voor reden dan ook, en de popetjes gingen aan het dansen.

150

Re: Getuigenis Murcielago

Murcielago:

Het is een nichtje van Bruno Vandeuren, vrijgelaten uit de gevangenis zonder dat de familie of advocaat dit wisten! Dit klopt, hij werd gevreesd door zijn familie.

Heeft u enig idee waar de familie van Deuren woonden? In Diegem, Vilvoorde of in het Aalsterse? Ik dacht eerst dat hij van de kust was maar dit blijkt niet juist te zijn. Hij kwam ook veel in Lobbes,Thuin, Anderlues, in de omgeving van bois de Hourpes? Hij zou daar gezien zijn bij een autokeuringsbureau?