Re: Getuigenis Murcielago

Ben benieuwd naar een nieuwe post!

262

Re: Getuigenis Murcielago

Murcielaga, nog geen verder nieuws?

263

Re: Getuigenis Murcielago

Murcielago wrote:

Jongens, jongens, rustig blijven he. België is een klain land, aalst ligt op +/- 25 km van Brussel en was bovendien jarenlang een bruisende stad met een levendig nachtleven. Ik zou niet graag eten geven aan Aalstenaars die via een huwelijk of via kinderen banden hebben met Brussel en omstreken. Het is een feit dat er voor Aalst blijkbaar iets speciaals aan de gang was, want PH was zeker aanwezig, en neen hij mankte niet. Hebben jullie al eens stil gestaan bij het feit dat we ons misschien te veel fixeren op elementen die gezegd worden. Toegegeven, dat is voor mij ook het geval geweest. Een advies: surf naar Google afbeeldingen en zoek naar foto's van PH er is er eentje bij die veel aantoont, koppel die aan de robotfoto nr19 en komt dichtbij. Geen rekening houden met kuiltje in de kin enz. want op de robotfoto is de kin bedekt en heeft de man ook een snor, dat is de misleiding volgens mij. MAAR DIE BLIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lijkt er wel heel erg veel op, snap alleen niet als wij het kunnen zien... onze "vrienden" van de Rijkswacht of het parket het dan niet? Of toch zoals ik al eerder in een anders stuk op dit forum (bewijsstukken/hoedje) heb geopperd.

"Niets is wat het lijkt, want de waarheid veranderd nooit"

Re: Getuigenis Murcielago

Is Murcielago niet meer van deze wereld?

265 (edited by Michiel 26-10-2011 15:57)

Re: Getuigenis Murcielago

Tweede keer "een tijdlang algemene stilte"?

Murcielago wrote:

Ik werd heel serieus genomen.

Na ruim 10 maanden nog geen nieuws?

Re: Getuigenis Murcielago

Debbie, Merovinger en Michiel: jazeker hoor. Maar sinds de uitlatingen van sommigen op dit forum, de ene al wat grimmiger dan de andere, onstonden nutteloze discussies. Ik lees ook op de nieuwe bijdragen opnieuw discussies over voertuigen en de omstandigheden op de avond van de overval en ervoor. Ik heb eveneens lange persoonlijke gesprekken gehouden met kuros! Waarom zouden wij liegen, het is echt spijtig dat sommigen die ofwel te jong waren in 1985 ofwel zelfs de buurt waar alles plaatsvond niet kennen.

Ik heb geen enkel belang met zomaar dingen te melden van die aard om maar iets te melden. Ik ondervond al genoeg druk, remember. Ik zou vroeger al een kopie van de laatste pc's op dit forum geplaatst hebben, maar dit doe ik niet meer. Eerder werden ook al mijn bijdragen op dit forum ongevraagd vertaald naar het Frans en geplaatst op les tueries du brabant wallon. Jullie mogen niet vergeten dat ik veel druk ondervond en sommigen die vernoemd werden in het dossier mij kennen en nu nog leven en zelfs vrij zijn! Ik zou willen en steun krijgen maar mijn vertrouwen is ver te zoeken!

267 (edited by Murcielago 21-03-2012 01:27)

Re: Getuigenis Murcielago

Hier werd mijn voertuig, een R19 16V nummerplaat KET367, gestolen door Murat Kapllan, met het lijk van J Idriss  in datzelfde voertuig, gedumpt. Vijf dagen na de diefstal werd het voertuig door het gerecht teruggevonden doch 3 weken later werd ik pas verwittigd! Le cimetiere des éléphants, wapens van het SIE werden hier ook teruggevonden! » Google Maps

268 (edited by Michiel 21-03-2012 09:46)

Re: Getuigenis Murcielago

Murcielago, welkom terug.

Re: Getuigenis Murcielago

Welkom terug.

270

Re: Getuigenis Murcielago

SIE-wapens lagen onder de brug die je links ziet. Ze hebben met een mijndetector op verschillende plaatsen gegraven en stukken beton ijzer gevonden. Ik heb toen de plaats bezocht nadat het persartikel in de krant verschenen was. Daar is 100 meter naar links nog een hekken zichtbaar dat steeds open staat. Dus waarom niet daar nog een paar wrakken en lijken begraven: de putten van SIE waren niet gedempt, dus klaar voor gebruik. Wie wil meer!