331

Re: Getuigenis Murcielago

Wat ik hierin belangrijk vind, is dat Murcielago drie dingen koppelt en blijkbaar WEET:
- Kent de leefwereld van familie van welbepaalde slachtoffers
- Weet dat die familie onrustwekkende signalen kreeg
- Gekoppeld aan berichten in de pers over vorige overvallen

Hoe kan iemand die een krant leest of een reportage ziet meteen beseffen dat het in verband staat met iemand uit zijn familie?? Welk soort details of feiten geven een zo duidelijke info? Lijkt me een heel moeilijke opgave.

Maar Erps Kwerps was ook een overval, zij het diefstal van een Golf GTI, ook in de pers verschenen. En geen makkelijke ook nog voor outsiders. Waarom geen van straat plukken? Heeft er iemand in een familie plots die Golf opgemerkt en de link gemaakt? Welke familie dan?
Is er familie van slachtoffers in Aalst die ergens met D'Ieteren Erps-Kwerps te maken had? Die daar werkte? Of mee handelde? Of het alarmsysteem plaatste?

Want wie toen die diefstal kon oplossen, had ook een mogelijke sleutel naar de bende.

332

Re: Getuigenis Murcielago

Ik stelde voor het topic Murcielago te herlezen maar ben tot de vaststelling gekomen dat er heel wat posts verdwenen zijn.......nu snap ik waarom sommigen niet kunnen volgen. Jammer.

Zijn jullie onderweg ook op het woord "landsverdediging " gebotst.?

333

Re: Getuigenis Murcielago

coconut wrote:

Ik stelde voor het topic Murcielago te herlezen maar ben tot de vaststelling gekomen dat er heel wat posts verdwenen zijn.......nu snap ik waarom sommigen niet kunnen volgen. Jammer.

Zijn jullie onderweg ook op het woord "landsverdediging " gebotst.?

Hoe bedoel je?
Verdwenen posts?
Ben, zijn jullie er mee aan het rammelen?

Re: Getuigenis Murcielago

coconut wrote:

Ik stelde voor het topic Murcielago te herlezen maar ben tot de vaststelling gekomen dat er heel wat posts verdwenen zijn.......nu snap ik waarom sommigen niet kunnen volgen. Jammer.

Zijn jullie onderweg ook op het woord "landsverdediging " gebotst.?

Coconut, dit weekend ben ik tot dezelfde vaststelling gekomen! Post naar waar jij verwijst (datum + uur) zijn niet meer terug te vinden.
Hetzelfde geldt voor post binnen het topic zelf ...
@Ben, heb jij opdracht gekregen om een aantal posts te schrappen? Of zijn dit ex forum leden die gevraagd hebben om hun posts te schrappen bij het verlaten van dit forum?

335

Re: Getuigenis Murcielago

Voorzichtig, dat betekent niet altijd "rammelen". Forumleden kunnen vragen posts te verwijderen. Met reden. Heb ik zelf ook al moeten doen. Forumbeheerder kan posts verwijderen, toevoegen, posts bewerken of verplaatsen.  Dat staat trouwens in de voorwaarden

Er moet niet achter alles kwade wil gezocht worden. Vergeet trouwens ook de klachten niet.

Re: Getuigenis Murcielago

Onderstaand is aan de hand van Murcielago geschreven en maakt een grote indruk op me.

Ter hoogte van het huis naast het appartementsgebouw waar VDS woonde, stond een bruinachtig voertuig, het kan een golf geweest zijn, een fiesta maar zeker geen Mercedes. Daaruit is Patrick Haemers gestapt, de Parklaan over langs de middenberm om langs de voorzijde de winkel te betreden en te garanderen dat de fam. VDS in de val zat. Dit moet grootvader geweten hebben dat dit het sein of voorteken was van iets ergs. Hij heeft zelfs geluk gehad dat hij niet gezien werd zo snel stond hij daar, maar wel gewapend en uiteindelijk stond die familie daar te smeken voor hetgene dat zij al vreesden.

Ik besef dat het voor veel forum gebruikers moeilijk ligt omdat zij HIPA persoonlijk kennen, er is iets dat wij niet weten ...

337

Re: Getuigenis Murcielago

Inderdaad.................. ga zo door zou ik zeggen. Doe je naam alle eer aan en lees verder over hetgeen ik "het autootje té veel " noem.

Een beetje verder , ik denk dat hij schreef ter hoogte van de roze villa  is er een auto traag vertrokken met gedoofde lichten en zich wat verder gaan draaien om daarna twee gewapende mannen op te pakken.............

Ik kan verkeerd zijn, maar ook oa in Ronq . was er volgens mij " het autootje té veel "  ( met drie man er in dacht ik).

Flikken of nep flikken ?

338

Re: Getuigenis Murcielago

Insp. Witse wrote:

Onderstaand is aan de hand van Murcielago geschreven en maakt een grote indruk op me.

Ter hoogte van het huis naast het appartementsgebouw waar VDS woonde, stond een bruinachtig voertuig, het kan een golf geweest zijn, een fiesta maar zeker geen Mercedes. Daaruit is Patrick Haemers gestapt, de Parklaan over langs de middenberm om langs de voorzijde de winkel te betreden en te garanderen dat de fam. VDS in de val zat. Dit moet grootvader geweten hebben dat dit het sein of voorteken was van iets ergs. Hij heeft zelfs geluk gehad dat hij niet gezien werd zo snel stond hij daar, maar wel gewapend en uiteindelijk stond die familie daar te smeken voor hetgene dat zij al vreesden.

Ik besef dat het voor veel forum gebruikers moeilijk ligt omdat zij HIPA persoonlijk kennen, er is iets dat wij niet weten ...

Als je weet dat de Golf waarop Nevens geschoten heeft, vertrokken is (met 3? daders), hoe en wanneer is Haemers vertrokken met de bruine wagen? Of hoe is Haemers dan vertrokken? Wie reeds weg met die bruine auto?

Zijn daar getuigenissen van?

Re: Getuigenis Murcielago

De rijkswachter Bonkoffsky uit Aalst heeft op zijn sterfbed gezegd 'ik maakte deel uit van de bende' waarop de media hem bombardeerde tot reus. Ieder forum lid kent intussen dit verhaal en trekt er zijn/haar eigen conclusies uit.

Waar ik altijd van wakker gelegen heb (na een avondje forum lezen) is de mogelijkheid dat Bonkoffsky vanuit zijn rol als rijkswachter diensten verleenden in het kader van de bende. (R4'tje in ronquires) (gewapende agent rechtover de delhaize van aalst) (via CB blokkades doorgeven).

Zeer goede mogelijkheid dat deze stelling door iets (mij tot nu toe onbekend) van de baan kan vegen; dus hou jullie niet in! smile

Re: Getuigenis Murcielago

sherlock wrote:
Insp. Witse wrote:

Onderstaand is aan de hand van Murcielago geschreven en maakt een grote indruk op me.

Ter hoogte van het huis naast het appartementsgebouw waar VDS woonde, stond een bruinachtig voertuig, het kan een golf geweest zijn, een fiesta maar zeker geen Mercedes. Daaruit is Patrick Haemers gestapt, de Parklaan over langs de middenberm om langs de voorzijde de winkel te betreden en te garanderen dat de fam. VDS in de val zat. Dit moet grootvader geweten hebben dat dit het sein of voorteken was van iets ergs. Hij heeft zelfs geluk gehad dat hij niet gezien werd zo snel stond hij daar, maar wel gewapend en uiteindelijk stond die familie daar te smeken voor hetgene dat zij al vreesden.

Ik besef dat het voor veel forum gebruikers moeilijk ligt omdat zij HIPA persoonlijk kennen, er is iets dat wij niet weten ...

Als je weet dat de Golf waarop Nevens geschoten heeft, vertrokken is (met 3? daders), hoe en wanneer is Haemers vertrokken met de bruine wagen? Of hoe is Haemers dan vertrokken? Wie reeds weg met die bruine auto?

Zijn daar getuigenissen van?

Op dit forum heb ik ooit gelezen dat De Staerke aan het stuur zat , of dit betrouwbaar is, is een andere zaak.
Want in deze getuigenis stond deze aan de achterzijde van de parking, waar Murcielago beweerd dat Haemers de straat overstak.